От: HONDA NC700X - наблюдения
Твоите мераци са ми ясни. Ти имаш мотосервиз.
Аз съм говорил с много хора карали Хонди и отваряли да проверяват клапаните си. И какво? Ами нямаха никакви разлики и размествания с изискванията по мануал, нито чукаха, нито гореше повече мотора... Обикновено такъв беше отговорът... Ами тогава, за какво разглобява и чопли по мотора бе, отворко? Ами то нали така пише... Пишело... Като в оня виц. Видях че пише - жени... Отидох, а то се оказа, че е кенеф.
Първоначално публикуван от Ivan_J
Преглед на мнение
До преди месеци доста се чудих дали да не дам моя мотор за 5-6000 евро и с тази сума да си взема БМВ 1150 поне, но за тез пари ми излизат само гробове на над 60-70 000км, дори и на над 120 000. Как да дам мотор на 10 000 за мотор на 100 000? Дори ми дойде идея да си продам тоз мотор и реверето, за проба пуснах реверето напълно обслужен, само гумите му са 240 евро, тук и в мобиле, на цена 2500ЛВ. Никакъв интерес, само един ми се обади и ми каза че вървели по 500 евро в германия
) и засега не съм могъл да изгоря повече от 4 лт/100км. Мисля, че NC е абсолютен шампион по този показател в класа си. Този факт се потвърждава от абсолютно всички тестове и ревюта на реномирани организации и медии от Европа и Америка. Прочетох много такива преди да придобия мотора и сега като прибавя личен опит, считам горните твърдения за неоспорим факт. Сервизното обслужване на 12000 км също не се среща често и това определено са силни страни на машината - колегата е прав
Коментар