Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA NC700X - наблюдения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: HONDA NC700X - наблюдения

    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
    Аз пък се чудя защо пише да се сменя маслото през определени километри, след като има хора, които никога не са си сменяли маслото и не са имали проблеми
    Твоите мераци са ми ясни. Ти имаш мотосервиз. Аз съм говорил с много хора карали Хонди и отваряли да проверяват клапаните си. И какво? Ами нямаха никакви разлики и размествания с изискванията по мануал, нито чукаха, нито гореше повече мотора... Обикновено такъв беше отговорът... Ами тогава, за какво разглобява и чопли по мотора бе, отворко? Ами то нали така пише... Пишело... Като в оня виц. Видях че пише - жени... Отидох, а то се оказа, че е кенеф.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • От: HONDA NC700X - наблюдения

      аз пък имам опит само с машини правени и сглобявани от хора с малки "жълти" ръчички. и аз съм отварял, и продължавам да отварям, както са написали по книгите им. по-добре да отвориш и да се успокоиш че всичко е ок, отколкото да "караш без да бараш" и после изведнъж да има "мияууу". дано да успея да пипна и нещо по-европейско, ама аз съм любител, четец и правяч. опа- четеш и оправяш-за да се науча. реглажи, мазане и хлабини "на око"- само като готвя манджа.

      Коментар


      • От: HONDA NC700X - наблюдения

        Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        Твоите мераци са ми ясни. Ти имаш мотосервиз. Аз съм говорил с много хора карали Хонди и отваряли да проверяват клапаните си. И какво? Ами нямаха никакви разлики и размествания с изискванията по мануал, нито чукаха, нито гореше повече мотора... Обикновено такъв беше отговорът... Ами тогава, за какво разглобява и чопли по мотора бе, отворко? Ами то нали така пише... Пишело... Като в оня виц. Видях че пише - жени... Отидох, а то се оказа, че е кенеф.
        Тц, не. Мераци нямам по въпроса.
        Хлабините като намалеят, клапаните няма да чукат, а ще прегорят. И няма да го чуеш или усетиш "по разхода". После ще има разходи за ремонти, но нали имам сервиз.
        Ако отделиш малко време или пари, ще си спокоен.

        Коментар


        • От: HONDA NC700X - наблюдения

          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          А виж на БМВ-то си ги проверявам клапаните през 20 000 км и понякога (не винаги) има малки разлики, които оправям. Но на БМВ-то пък, цялата тази работа става за половин час и не се налага да разглобявам половината мотор, за да регулирам клапаните.
          Каква е идеята да се проверяват на 20 000, при положение че интервала за проверка, зададен в ръководството за експлоатация е 10 000км. Проверка, и при необходимост да се регулират. А и не са само клапаните, които трябва да бъдат проверени. ТО1, ТО2. Всъщност предполагам че идеята да не се направят предписаните от производителя проверки навреме е да бъде спечелен половин, един, два часа за нещо по интересно, да не се натоварва индивида физически ненужно, също е възможно по този метод да бъдат спестени финанси.
          Gnome Rhone AX2 800 1938
          Yamaha XT600Z 1VJ 1986
          Husqvarna Te 510 1989
          Argvmentvm ad novitatem

          Коментар


          • От: HONDA NC700X - наблюдения

            Никакви пари не пестя, като си проверявам и регулирам клапаните на БМВ-то през 20 000 км, защото сам си ги правя, а цялата процедура е от половин час до 40 минути. Просто нямам толкова големи мераци да чопля по мотора два пъти в годината, за да ги проверявам клапаните през 10 000 км при условие, че всичко си е наред. Тоя мотор е, за да ми служи на мен, а не аз на него. Сменям маслата по предписание плюс филтрите, проверявам налягането в гумите и другото е каране... Когато, и ако се строши нещо тогава ще го оправяме. Слава Богу за близо 5,5 години, от както го имам този мотор с минати само от мен вече над 65 000 км много малко неща са се повредили по него и то не особено скъпи. Две жила се скъсаха и един хидравличен маркуч прокапа, и два пъти вече съм сменял крушката на фара, че изгарят късите. Акумулаторът му (Варта) изкара 6 години и преди месец го смених. Още въртеше и работеше, но тегаво и бавно, та му сложих нова Варта.
            Стига съм ви занимавал с моя мотор. Тук темата е за Хонда.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • От: HONDA NC700X - наблюдения

              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              Не знам защо във всеки мануал на Хонда пише да се проверяват клапаните след определени километри? И за моята Африка Туин 750 RD 07 в мануала и пишеше да се проверяват, и регулират клапаните след всеки 24 000 км, или това е след две смени на маслото. Аз минах с нея към 57 000 км за малко над три години, преди да я продам, като никакви клапани не съм проверявал и нищо не съм барал там по тях. Моторът си работеше перфектно, когато я продадох тази Африка, по същият начин, както, когато я купих и разхода си беше същият.
              А виж на БМВ-то си ги проверявам клапаните през 20 000 км и понякога (не винаги) има малки разлики, които оправям. Но на БМВ-то пък, цялата тази работа става за половин час и не се налага да разглобявам половината мотор, за да регулирам клапаните.
              Тези дни ходих в сервиз на Хонда, да попитам колко ще ми струва обслужването на 12 000км. На рецепцията беше една булка и ми вика " смяна на спирачна течност, смяна на масло, проверка на верига, смяна на антифриз...проверка за хлабини в лагерите на колелата... ами около 250 - 300 евро" . Аз и казах, че искам да ми се смени само маслото в коловете, да ми се направи реглаж на клапаните, но като се прави реглажа трябва да се източи и антифриза, значи и него, щото другото мога сам, или вече съм го направил. Тя ми отговори " господине, напасването на клапаните се прави на 24 000км!?". Накарах я да провери в техните бумаги и хоп изненада.. на 12 000 трябва да се прави за пръв път. И тя доста учудена от факта ми заявява, че до сега не са правили никога на 12, а на 24 хил.км. И това в официален сервиз на Хонда, който по данни в сайта съществува от 20г. Така, че съм склонен да вярвам на Влади4, но за мое успокоение ще го дам за смяна на описаните от мен неща. Маслото в коловете - че не е моя работа, и проверка на клапани, не че не мога сам, но искам да го пише в сервизната книжка че е правено, ако някога се разделя с него да имам печат и черно на бяло, че поне тези по- специфични неща са направени. На реверето ми са правени проверки на клапаните както си му е реда, ако предния собственик ме лъже - лъжа и вас. Каза, че са проверявани на определените километри и до момента не се е налагало напасване. Аз имам бумагите и когато им дойде времето ще ги проверя лично, крайно време е някой клапан да даде фира... за 65000км трябва да се обади някой До преди месеци доста се чудих дали да не дам моя мотор за 5-6000 евро и с тази сума да си взема БМВ 1150 поне, но за тез пари ми излизат само гробове на над 60-70 000км, дори и на над 120 000. Как да дам мотор на 10 000 за мотор на 100 000? Дори ми дойде идея да си продам тоз мотор и реверето, за проба пуснах реверето напълно обслужен, само гумите му са 240 евро, тук и в мобиле, на цена 2500ЛВ. Никакъв интерес, само един ми се обади и ми каза че вървели по 500 евро в германия Казах си, че няма да продавам нищо и ако толкова ме гложди под лъжичката да си взема БМВ или Африка - ще си я купя нова. Ама онзи ден си поръчах една дачия от магазина и нещо ми увисна мърсола за нов мотор. Ще си карам старите бангии, едната 2013.. другата 1990г. , но като качество не отстъпва, дори си мисля, че може да надживее NC-то. И се сетих за разхода, реверето ми даде 4,2 на 100, дето е 30 годишен мотор с 2 карбуратора. В Казанлък на събота видях едно БМВ дето ми се видя като на Влади4, постоях, оглеждах се, ми не видях познатата муцуна от профила му. Влади4, ако си бил там, да знаеш търсил съм те да се запознаем и да ударим по една бира
              HONDA NC700X '13
              HONDA Wave 110i '13

              Коментар


              • От: HONDA NC700X - наблюдения

                Не съм ходил скоро в Казънлък с мотора... Сватовете ми са от Казънлък и преди две седмици бях там в района, но с колата.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • От: HONDA NC700X - наблюдения

                  https://www.facebook.com/StansExpress/
                  Един пътешественик с мотор като моя.. следя с интерес развитието на колегата Знае ли човек, ако се опарича един ден, може да мина по пътя му ...
                  HONDA NC700X '13
                  HONDA Wave 110i '13

                  Коментар


                  • От: HONDA NC700X - наблюдения

                    По отношение на разхода разхода ще подкрепя напълно колегата . Имам NC 750Х DCT отскоро, все още пробвам всякакви режими на каране ( dct има много такива ) и засега не съм могъл да изгоря повече от 4 лт/100км. Мисля, че NC е абсолютен шампион по този показател в класа си. Този факт се потвърждава от абсолютно всички тестове и ревюта на реномирани организации и медии от Европа и Америка. Прочетох много такива преди да придобия мотора и сега като прибавя личен опит, считам горните твърдения за неоспорим факт. Сервизното обслужване на 12000 км също не се среща често и това определено са силни страни на машината - колегата е прав

                    Коментар


                    • От: HONDA NC700X - наблюдения

                      Най-накрая малко се постопли времето и реших, че е крайно време да монтирам ръкохватките с подгрев. Събират прах а вчера покарах малко мотора, но времето е леко хладничко, така че им дойде и на тях реда днес. Изгледах едно видео в тубата и горе-долу ми светна какво трябва да правя. Нещо не мога да качвам снимки, пробвах доста. Ще опиша стъпките и после пак ще пробвам със снимките. Развивам краищата на кормилото, лявата ръкохватка е лесна, залепена е за тръбата с някакво лепило лепило като гума. Вкарах една дълга и тънка отверка между тръбата и ръкохватката от всички страни, и я развъртях за да отлепи. Излезе лесно, после почистих с ръце тръбата от лепилото и стана като нова. Дясната я разрязах по дължина и я свалих. Масура е пластмасов с наребрения по цялата дължина и в двата края има по-висока пластмаса, като ограничители стои. Като кача снимките ще стане по-ясно. Взех една пила и изпилих ограничителя, който е в края на кормилото, както и наребренията по цялата дължина на масура. Мерих с шублера, отвора на новата ръкохватка е 25,5мм, а основата на масура е 25мм. Гледах да не изпиля до дъно оребренията, но... за това след малко. Лявата влезе много точно, вкарах я малко в тръбата, намазах с лепило останалото от тръбата, както и малко отзад на ръкохватката. Влезе плътно и залепна добре. Същия номер направих с дясната, но... не слагайте лепило отвътре на ръкохватката!!! Само на пластмасовата тръба!!! Лепилото дето уж сложих за по-сигурно по ръкохватката се събра в края и влезе между масура и тръбата! Преебах се. Масура залепна за тръбата. Последва сваляне на всичко, и чистене на лепило. После пак с пилата отгоре-отгоре да махна лепилото от масура, та свалих още 1-2 десети от диаметъра му. Сега пък ръкохватката влиза прекалено лесно!!! Намазах само тръбата и я вкарах. Последва опъване на кабели и така нататък. Пробвах, всичко работи идеално. Пише да се ползва мотора след 24ч., да изсъхне добре лепилото. Вкарах го в гаража, утре мисля да покарам малко и дано всичко е наред, и дано не ми превърти газта хахаха.
                      Извод: Лепило само на тръбата!!!
                      Последно редактирано от mutragen; 10-03-18, 12:01.
                      HONDA NC700X '13
                      HONDA Wave 110i '13

                      Коментар


                      • От: HONDA NC700X - наблюдения

                        HONDA NC700X '13
                        HONDA Wave 110i '13

                        Коментар


                        • От: HONDA NC700X - наблюдения

                          ами честито топло на ръчичките! дано всичко е ок, но това след пробата ще покаже...

                          Коментар


                          • От: HONDA NC700X - наблюдения

                            Всичко е наред, работят безупречно.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180311_190909.jpg
Прегледи:1
Размер:530.7 КБ
ID:5783711
                            HONDA NC700X '13
                            HONDA Wave 110i '13

                            Коментар


                            • От: HONDA NC700X - наблюдения

                              https://youtu.be/XruVwQz1RfY
                              HONDA NC700X '13
                              HONDA Wave 110i '13

                              Коментар


                              • От: HONDA NC700X - наблюдения

                                https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=227845
                                HONDA NC700X '13
                                HONDA Wave 110i '13

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X