Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Категории/типове мотоциклети според предназначението им

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

    Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
    Мотора лекува!!
    Вярно е, потвърждавам! Може би щото състоянието на тялото е зависимо от състоянието на ума/духа ! Или поне засилва имунитета! Моите стави са скапани от други работи, имам и синузит и междуребрена невралгия и дори лека дископатия но нищо от това не се проявява когато си карам редовно мотора! Обаче събере ли се поне месец без да съм карал поне веднъж седмично и ставам развалина - това го разбра и жена ми вече, та даже и ме подканя да излезна да покарам от време на време (което е крайно неприсъщо за жените ревнуващи мъжете си даже и от телевизора в къщи)!
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #32
      От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      И аз за това Тенере XT 660 Z в Дупница говорех. Мотора изглежда много добре по снимките, a също е и много добре обурудван. Малко са излъгали за конете в обявата. Не е 55 коня, а само 48, но това е дреболия. Кавазакито КLE 500 също изглежда много добре.
      Говорихме точно за това Тенере XT 660 Z. Той ми каза, че няма да ме радва, защото е твърде тежко, а мощността-малка. На мен не ми трябва тежък и стабилен мотоциклет с крайцерска скорост за дълги пътувания, а машина за фън и кратко придвижване по разбитите междуселски и градски пътища. Мисля си, че KTM 690 е идеалната машина за моите нужди, но за съжаление ги няма на вторичния пазар в България. Може ли да ми посочите подобни аналози на други марки?
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #33
        От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

        Honda XR650R , Kawasaki KLX650 , Husqvarna TE610 /630/ , това са алтернативите на КТМ690.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #34
          От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          Honda XR650R , Kawasaki KLX650 , Husqvarna TE610 /630/ , това са алтернативите на КТМ690.
          В това ревю дават други алтернативи и всички са по-слаби: http://www.topspeed.com/motorcycles/...c-ar50838.html
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #35
            От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

            http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2001.htm

            http://www.tallyspeed.com/xr650r/specs/

            http://www.motorcycledb.com/Honda_XR_650_R_2005/35665

            Нали искаш втора употреба , това сравнение дето си дал е за нови , от Априлията бягай , нито Пегасото , нито ХТ , нито BMW , са алтернативи на КТМ690 , само Honda XR650R е пълна алтернатива , дори е по-лек.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #36
              От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

              Харесва ми Honda XR650R, но не ми покрива изискванията, защото няма стартер и има само 1 по-добре изглеждаща в "мобилето". Аз с ботуш трудно паля Honda CRF205X и не бих си и позволил да ритам без ботуш нищо по-голямо от 50/2Т. А сравнението на topspeed е за мотоциклети 2009 г., вече на повече от 5 години, в тази възраст се целя.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #37
                От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Говорихме точно за това Тенере XT 660 Z. Той ми каза, че няма да ме радва, защото е твърде тежко, а мощността-малка. На мен не ми трябва тежък и стабилен мотоциклет с крайцерска скорост за дълги пътувания, а машина за фън и кратко придвижване по разбитите междуселски и градски пътища.
                Кой е този "Той" продавача ли? Ако е така не му се доверявай на 100%, само ще ти кажа, че тази Ямаха не е внесена от автокъщата в Бистрица, но както и да е. Последните посочени критерии се различават много от тези които си посочил първоначално, значи вече не е необходимо да минаваш " не повече от 200-300 км. за 1 ден"? Какъв е опита ти с мотори на пресечен терен? Какъвто и мотор да вземеш, който е над 140кг. ще те мори, а и е много вероятно да те хвърли ако го караш по черно. Е зависи и как смяташ да караш, то човека и с R1 обиколи света, включително амазонската джунгла, винаги можеш да го караш на първа с 10км. и пак ще стигнеш. 50коня не са ти достатъчни? Е да ако искаш да караш в стил рали и да хвърчиш с 150км по черно ще му омалеят, но то окачването ще издъхне много преди да му свършат конете.
                След последната промяна на изискванията какво трябва да може според мен DRZ400 е идеалния мотор за теб. И все пак за да си купиш правилния мотор не трябва да четеш сухи данни на производителя и да търсиш мнения на хора, купуването на мотор е емоция, която си е лично твоя, ти трябва да отидеш, да седнеш на мотора, който си си харесал и да кажеш "Това е моят"!

                Коментар


                • #38
                  От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                  Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                  Кой е този "Той" продавача ли? Ако е така не му се доверявай на 100%, само ще ти кажа, че тази Ямаха не е внесена от автокъщата в Бистрица, но както и да е. Последните посочени критерии се различават много от тези които си посочил първоначално, значи вече не е необходимо да минаваш " не повече от 200-300 км. за 1 ден"? Какъв е опита ти с мотори на пресечен терен? Какъвто и мотор да вземеш, който е над 140кг. ще те мори, а и е много вероятно да те хвърли ако го караш по черно. Е зависи и как смяташ да караш, то човека и с R1 обиколи света, включително амазонската джунгла, винаги можеш да го караш на първа с 10км. и пак ще стигнеш. 50коня не са ти достатъчни? Е да ако искаш да караш в стил рали и да хвърчиш с 150км по черно ще му омалеят, но то окачването ще издъхне много преди да му свършат конете.След последната промяна на изискванията какво трябва да може според мен DRZ400 е идеалния мотор за теб. И все пак за да си купиш правилния мотор не трябва да четеш сухи данни на производителя и да търсиш мнения на хора, купуването на мотор е емоция, която си е лично твоя, ти трябва да отидеш, да седнеш на мотора, който си си харесал и да кажеш "Това е моят"!
                  Не, не е продавача, а мой приятел, с който заедно караме АТВ-та. Той ме познава добре, и има изградени критерии и навици за мотоциклет за разлика от мен.
                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  За какво да го ползвам-за удоволствие. Нямам никакъв опит с мотоциклети.Трябва ми да мога от село да стигна до града, да отида на работа, да е с компромисно удобна стойка и седалка, за да измина не повече от 200-300 км. за 1 ден, да има малък куфар/каса за шлема или за др. дрехи, да може без проблем да минава бързо през дупките по разбитите междуселски пътища, да е ендуро до толкова, че да отида на някоя хижа или по чер междуселски път.
                  Да конкретизирам малко поста си: Като пиша 200-300 км за 1 ден това би било съвсем рядко и инцидентно и то, ако карането на мотоциклет ми се услади. Примерно от село да стигне до морето, да изкарам уйкенда и да се прибера на следващия ден или да отскоча до Бакаджика за събора или да отида в гореща лятна вечер до Идилево за студена бира... Нямам никакъв опит с мотоциклети, но имам някаква бегла представа от пресечен терен и безпътица, но не смятам да ходя там с мотоциклета. По нашите пътища особено междуселските в планините се разбира, че си на път с трайна настилка само по надписа Vignette, до толкова ми трябва да е офф. Може би Suzuki drz400 не е мотоциклета, защото не виждам начин да закрепя поне 1 малък куфар/каса, за да си прибера каската, да не я разнасям. Гледах преди 2-3 години един такъв супермото много лачен се продаваше за 5 и нещо х. лв. на една бензиностанция в Бургас, много ми текоха лигите.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                    Светльо ... аз ти препоръчвам това:
                    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...nda_xl650v.htm или
                    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...l650v%2005.htm

                    Или нещо малко по-ново. Преди "грозния" фар. Намират се у нас.
                    Сега защо:
                    Познавам те и ... този мотор ти е на границата на ръста, сравнително лек е и ... за първи мотор е доста добре.
                    А, може и да ти хареса и за по-дълго време.
                    КТМ690 не е лоша машина, но ... смятам, че ще ти дойде висок и ... не е да ходиш на работа с него.

                    Аз освен Африката, от около година имам и този кофи рейсър:
                    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...repsol_rep.htm
                    Точно този цвят ... но, малко по-нов.

                    Африката за дълги преходи, а за кафето и из града и ...за кеф ... "Звяра" ....
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #40
                      От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                      КТМ-а висок ли? ! Според мене си е съвсем комфортен за всеки нямащ проблеми с хипофизата и съответно висок над 1200мм.
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                        КТМ-а висок ли? ! Според мене си е съвсем комфортен за всеки нямащ проблеми с хипофизата и съответно висок над 1200мм.

                        Седалката е на около 90 см. от земята!!!! ....

                        Според теб колко трябва да е висок "ездача"?
                        Или ... колко трябва да му са дълги краката ... та да стъпва на земята не на пръсти, а с цяло ходило.
                        Говорим все пак за ежедневен мотор.
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                          Имам въпрос към всички, които хвалят XT660Z. Някой от вас, някога карал ли е такъв мотор.
                          Аз изпробвах мотора на един колега от форума, който е със сменена генерация и с паур командер и въобще не ми хареса.
                          Много тежък, прекалено висок и слаб двигател. Теглото е като на СуперТенерето, а двигателят е слаб. Моторът ускорява доста по-мудно от ДР-а ми, който по каталог е само 43к.с., а реално е под 40.
                          Светльо, виж и ДР-З 400 Е. Щом няма да правиш големи преходи, седалката няма да ти е голям проблем. На КТМ също не е от най-комфортните. Може и С варианта, но той е по-слаб.
                          Много добър мотор е WR250R, с подходящите гуми и предавателно число става за евридейка. Само че животът му е по-кратък.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                            Ако сме по-точни , седалката на КТМ690 ендуро ,е на 93см. в зоната на сядане , в задната част и калника е още по-високо , което прави качването трудно за някой по-нисък. Но при ход на окачването от 275мм. , задно разположен резервоар , няма как да е по-ниско.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #44
                              От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                              Светльо ... аз ти препоръчвам това:http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...nda_xl650v.htm илиhttp://www.motorcyclespecs.co.za/mod...l650v%2005.htmИли нещо малко по-ново. Преди "грозния" фар. Намират се у нас.Сега защо:Познавам те и ... този мотор ти е на границата на ръста, сравнително лек е и ... за първи мотор е доста добре.А, може и да ти хареса и за по-дълго време.КТМ690 не е лоша машина, но ... смятам, че ще ти дойде висок и ... не е да ходиш на работа с него.Аз освен Африката, от около година имам и този кофи рейсър:http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...repsol_rep.htmТочно този цвят ... но, малко по-нов.Африката за дълги преходи, а за кафето и из града и ...за кеф ... "Звяра" ....
                              Това последното изобщо не го гледам по много причини. Но до тук имам още едно мнение за Трансалп-а. А за КТМ-а ми е висок... като цена. След КТМ 690 фаворит ми е XT660Z, но вече прочетох не-добро мнение за неговите възможности. WR, CRF-X не ми вършат работа. Защо никой нищо не писа за новата придобивка на Ронин, за която по-рано питах?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Категории/типове мотоциклети според предназначението им

                                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                                Седалката е на около 90 см. от земята!!!! ....

                                Според теб колко трябва да е висок "ездача"?
                                Или ... колко трябва да му са дълги краката ... та да стъпва на земята не на пръсти, а с цяло ходило.
                                Говорим все пак за ежедневен мотор.
                                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                                Ако сме по-точни , седалката на КТМ690 ендуро ,е на 93см. в зоната на сядане , в задната част и калника е още по-високо , което прави качването трудно за някой по-нисък. Но при ход на окачването от 275мм. , задно разположен резервоар , няма как да е по-ниско.

                                Това на живо виждали ли сте го, или само сте чели? Щото аз имам преки наблюдения как такъв КТМ се кара от човек около 165-170см. и като седне на седалката си стъпва по нормално отколкото е възможно на моя мотор аз да стъпя дето съм 182см.
                                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X