Евала за пробега, предполагам, че си бил ухилен до уши на всеки един от тези км.
Сега е момента да поискам едно обективно ревю на мотора.
Фрази от рода на "Много съм доволен..." не се приемат, бъди подробен, какво ти харесва и защо, какво не ти харесва и защо, какво си променял и защо, каво би искал да е фабрично различно и защо?
Аз лично се интересувам колко често го сервизираш и какво по-точно му се прави на различните сервизни фази. Някави реколи?
The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.
Евала за пробега, предполагам, че си бил ухилен до уши на всеки един от тези км.
Сега е момента да поискам едно обективно ревю на мотора.
Фрази от рода на "Много съм доволен..." не се приемат, бъди подробен, какво ти харесва и защо, какво не ти харесва и защо, какво си променял и защо, каво би искал да е фабрично различно и защо?
Аз лично се интересувам колко често го сервизираш и какво по-точно му се прави на различните сервизни фази. Някави реколи?
Евала за пробега, предполагам, че си бил ухилен до уши на всеки един от тези км.
Сега е момента да поискам едно обективно ревю на мотора.
Фрази от рода на "Много съм доволен..." не се приемат, бъди подробен, какво ти харесва и защо, какво не ти харесва и защо, какво си променял и защо, каво би искал да е фабрично различно и защо?
Аз лично се интересувам колко често го сервизираш и какво по-точно му се прави на различните сервизни фази. Някави реколи?
Здравей Митко,
с известно закъснение да отговоря все пак
Всичко в този мотор ми харесва!
Промените които съм правил по мотора са свързани със сигурността на мотора и моето удобство при по-дълги мото пътешествия!
Сервизирането на мотора е стандартно ... масла, филтри, свещи, реглаж на клапани, смяна на спирачна течност, накладки и антифриз.
На 160 000 км смених съединител (можеше да изкара още, но планувахме Норд Кап и реших да го сменя по-рано ...)
На 170 000 км смених и кардан (счупи се карето ...)
Та това е ... карам си мотора и си свиркам
Здравей Митко,
с известно закъснение да отговоря все пак
Всичко в този мотор ми харесва!
Промените които съм правил по мотора са свързани със сигурността на мотора и моето удобство при по-дълги мото пътешествия!
Сервизирането на мотора е стандартно ... масла, филтри, свещи, реглаж на клапани, смяна на спирачна течност, накладки и антифриз.
На 160 000 км смених съединител (можеше да изкара още, но планувахме Норд Кап и реших да го сменя по-рано ...)
На 170 000 км смених и кардан (счупи се карето ...)
Та това е ... карам си мотора и си свиркам
Поздрави!
За тези километри които си навъртял съединител и кардан са бели кахъри. Дано и аз да мога да споделя един ден същия пробег със същите проблеми.
Преди 2 месеца, най-накрая изневерих на Сузана и се обзаведох с 2014 GS. За сега съм много доволен и не съжалявам за размяната, сравнвния не мога и не искам да правя, тъй като това са мотори в два различни класа.
За съжаление съдбата реши за мен да няма сезон тази година, дано през 2021 да мога да наваксам.
Поздрави.
The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.
Коментар