В началото на месец февруари ще стана горд собственик на това "бижу"
Двуцилиндров, опозитен (боксер), 4-тактов с въздушно/течно охлаждане, два горно разположени разпределителни вала, един балансиращ вал |
101 мм x 73 мм |
1,170 куб. см. |
92 кВт (125 к.с.) при 7,750 об/мин. |
125 Нм при 6,500 об/мин. |
12.5 : 1 |
Електронно управляемо впръскване в смукателния колектор |
Затворен 3-пътен катализатор, екологичен стандарт Евро-3 |
Над 200 км/ч |
4,3 л |
5,9 л |
Безоловен бензин 95Н |
Трифазен алтернатор (510 Вт номинална мощност) |
12 V / 11,8 Ач, maintenance-free |
В маслена вана, с хидравлично управление |
6-степенна, постоянно зацепена с хеликоидални зъбни колела |
Кардан |
Двусекционна рама с носещ двигател |
BMW Motorrad Telelever; диаметър на опората 37 мм, централна пружина |
Алуминиево едностранно рамо с BMW Motorrad Paralever; WAD strut, хидравлично регулиране на пружината по претоварване, регулиране скоростта на възвръщане - посредством винтове |
210 мм / 220 мм |
1.510 мм |
92,7 мм |
65,5° |
Колела с кръстосани спици |
3,00 x 19" |
4,50 x 17" |
120/70 R 19 |
170/60 R 17 |
Два плаващи диска с диаметър 305 мм, 4-бутални, радиално монтирани спирачни апарати |
Единичен диск с диаметър 276 мм, двубутален плаващ спирачен апарат |
BMW Motorrad интегрална ABS (частично-интегрална), може да бъде изключвана |
2.255 мм |
980 мм |
1.450 мм |
890 / 910 мм |
1,950 / 1,990 мм |
260 кг. |
480 кг. |
220 кг. |
30 л |
Прибл. 4 л |
Коментар