В началото на месец февруари ще стана горд собственик на това "бижу" 

| Двуцилиндров, опозитен (боксер), 4-тактов с въздушно/течно охлаждане, два горно разположени разпределителни вала, един балансиращ вал |
| 101 мм x 73 мм |
| 1,170 куб. см. |
| 92 кВт (125 к.с.) при 7,750 об/мин. |
| 125 Нм при 6,500 об/мин. |
| 12.5 : 1 |
| Електронно управляемо впръскване в смукателния колектор |
| Затворен 3-пътен катализатор, екологичен стандарт Евро-3 |
| Над 200 км/ч |
| 4,3 л |
| 5,9 л |
| Безоловен бензин 95Н |
| Трифазен алтернатор (510 Вт номинална мощност) |
| 12 V / 11,8 Ач, maintenance-free |
| В маслена вана, с хидравлично управление |
| 6-степенна, постоянно зацепена с хеликоидални зъбни колела |
| Кардан |
| Двусекционна рама с носещ двигател |
| BMW Motorrad Telelever; диаметър на опората 37 мм, централна пружина |
| Алуминиево едностранно рамо с BMW Motorrad Paralever; WAD strut, хидравлично регулиране на пружината по претоварване, регулиране скоростта на възвръщане - посредством винтове |
| 210 мм / 220 мм |
| 1.510 мм |
| 92,7 мм |
| 65,5° |
| Колела с кръстосани спици |
| 3,00 x 19" |
| 4,50 x 17" |
| 120/70 R 19 |
| 170/60 R 17 |
| Два плаващи диска с диаметър 305 мм, 4-бутални, радиално монтирани спирачни апарати |
| Единичен диск с диаметър 276 мм, двубутален плаващ спирачен апарат |
| BMW Motorrad интегрална ABS (частично-интегрална), може да бъде изключвана |
| 2.255 мм |
| 980 мм |
| 1.450 мм |
| 890 / 910 мм |
| 1,950 / 1,990 мм |
| 260 кг. |
| 480 кг. |
| 220 кг. |
| 30 л |
| Прибл. 4 л |
)

Коментар