От: Нова придобивка,няколко въпроса ?
Днес беше мъгливо,студено и пътя мокър,бях решил да обиколя шипка ,бузлоджа и към Казанлък,но мокрия път и студа ме накара да отложа за следващата седмица,вместо това му обърнах малко внимание.
Смених маслото
Сложих Мотул 10В40
Маслото на цвят е неоново жълто и леко зеленее,за пръв път виждам такова на цвят.Дават 3% повече усилие на задното колело.Снимката на тубата е същата само че е 10В40,пише че е за тежко натоварени пистови мотори и надвишава всички известни стандарти,4 литра за 154 лв.
въпреки че това беше най-скъпото масло в магазина,ми казаха да го сменям на 5000 км.Леката кола от чисто нова производителя препоръчва смяна на 15000 км. с масло за 60 лв. ?? Защо е такава разликата ,в менуала на мотора пише да се сменя на 10 000 км.След смяната на маслото чувствително се усеща мощност,особенно при ускорение включва ограничителя за обороти без проблем,всъщност за ограничителя разбрах днес след смяната на маслото !Събра точно 2.4 литра както му дават в каталога,досега на прозорчето не се виждаше нищо,оказа се че е имало доста повече масло над нивото на прозорчето и досега не съм виждал нивото !Скоростите се включват по-леко, само с леко побутване,но малко по шумно от преди.
п.п Оказа се че има и автоаларма,разпознах я като модел на БСМ,случайно имам дистанционни техни,които без проблем обучих,даже я препрограмирах и си имам и работеща аларма !
1.С какво масло карате колеги вашите подобни мотори ?
2.На колко хиляди сменяте маслото.
3.Цени на маслата
4.Модел на качествени филтри.
При всяко смазване на веригата измива ли се веригата или направо със спрея се пръска !Използвам някакъв на репсол спрей !
Днес беше мъгливо,студено и пътя мокър,бях решил да обиколя шипка ,бузлоджа и към Казанлък,но мокрия път и студа ме накара да отложа за следващата седмица,вместо това му обърнах малко внимание.
Смених маслото
Сложих Мотул 10В40
Маслото на цвят е неоново жълто и леко зеленее,за пръв път виждам такова на цвят.Дават 3% повече усилие на задното колело.Снимката на тубата е същата само че е 10В40,пише че е за тежко натоварени пистови мотори и надвишава всички известни стандарти,4 литра за 154 лв.
въпреки че това беше най-скъпото масло в магазина,ми казаха да го сменям на 5000 км.Леката кола от чисто нова производителя препоръчва смяна на 15000 км. с масло за 60 лв. ?? Защо е такава разликата ,в менуала на мотора пише да се сменя на 10 000 км.След смяната на маслото чувствително се усеща мощност,особенно при ускорение включва ограничителя за обороти без проблем,всъщност за ограничителя разбрах днес след смяната на маслото !Събра точно 2.4 литра както му дават в каталога,досега на прозорчето не се виждаше нищо,оказа се че е имало доста повече масло над нивото на прозорчето и досега не съм виждал нивото !Скоростите се включват по-леко, само с леко побутване,но малко по шумно от преди.
п.п Оказа се че има и автоаларма,разпознах я като модел на БСМ,случайно имам дистанционни техни,които без проблем обучих,даже я препрограмирах и си имам и работеща аларма !
1.С какво масло карате колеги вашите подобни мотори ?
2.На колко хиляди сменяте маслото.
3.Цени на маслата
4.Модел на качествени филтри.
При всяко смазване на веригата измива ли се веригата или направо със спрея се пръска !Използвам някакъв на репсол спрей !
Коментар