Повдигам темата с "проблем" от последният уйкенд.
Последното нещо, което беше останало по мотора от злополучният трип компютър Vapor, оплют по-напред - и то умря.
Това беше датчика за скорост на вилката:
Започна да дава двойни и тройни показания понякога.
Смених магнитите - същият чеп.
Очевидно се е потрошил механично и контактите му "бръмчат" с паразитни трептения.
Няма как проблема да е от прибора.
Добре изкара за рид ампула, де.
Толкова не ми се занимава, че бих върнал механичният километраж, честна дума!
Не е напълно невъзможно - отдавна съм възстановил "охлюва", който беше счупен.
Пазя си жилото, механичният прибор, стойката му...
Обаче има толкова промени след свалянето по кормилото, че направо ми се драйфа при мисълта за ново разместване.
Там е "телевизора" на скот ойлера, стойки за GPS, хуйесби терминали... нЕма оправия.
Вчера махнах капачката с която бях затворил "охлюва" за да не влиза вода - жив е, мърда вътре!
Та сега съм пред лека дилема за нов датчик.
Вече има вариант за датчик, който се навива поставя вместо жило точно там:
https://daytona-europe.com/en/sensor...143-87143.html
Едно време нямаше такива шураритети.
Аз пък имам налични няколко "обикновени", които не ме кефят за такъв "открит" монтаж.
Трябва да слагам някакви планки, ще стърчат кабелчета настрани, изобщо гадна работа:
https://www.motogadget.com/shop/en/n...-m5-minus.html
https://www.motogadget.com/shop/en/t...ersatzkit.html
Та сега се почесвам какво да правя.
Нещата клонят към поръчка на първият за охлюв - най-прибрано и стоково ми изглежда.
Обаче за разлика от досегашният изисква захранване, с 3 кабела е.
И пак ще трябва да ръчкам по инсталацията...
А ме мързи та ме б0ли.
Не търся толкова съвет колкото съчувствие, май...
Последното нещо, което беше останало по мотора от злополучният трип компютър Vapor, оплют по-напред - и то умря.
Това беше датчика за скорост на вилката:
Започна да дава двойни и тройни показания понякога.
Смених магнитите - същият чеп.
Очевидно се е потрошил механично и контактите му "бръмчат" с паразитни трептения.
Няма как проблема да е от прибора.
Добре изкара за рид ампула, де.
Толкова не ми се занимава, че бих върнал механичният километраж, честна дума!
Не е напълно невъзможно - отдавна съм възстановил "охлюва", който беше счупен.
Пазя си жилото, механичният прибор, стойката му...
Обаче има толкова промени след свалянето по кормилото, че направо ми се драйфа при мисълта за ново разместване.
Там е "телевизора" на скот ойлера, стойки за GPS, хуйесби терминали... нЕма оправия.
Вчера махнах капачката с която бях затворил "охлюва" за да не влиза вода - жив е, мърда вътре!
Та сега съм пред лека дилема за нов датчик.
Вече има вариант за датчик, който се навива поставя вместо жило точно там:
https://daytona-europe.com/en/sensor...143-87143.html
Едно време нямаше такива шураритети.
Аз пък имам налични няколко "обикновени", които не ме кефят за такъв "открит" монтаж.
Трябва да слагам някакви планки, ще стърчат кабелчета настрани, изобщо гадна работа:
https://www.motogadget.com/shop/en/n...-m5-minus.html
https://www.motogadget.com/shop/en/t...ersatzkit.html
Та сега се почесвам какво да правя.
Нещата клонят към поръчка на първият за охлюв - най-прибрано и стоково ми изглежда.
Обаче за разлика от досегашният изисква захранване, с 3 кабела е.
И пак ще трябва да ръчкам по инсталацията...
А ме мързи та ме б0ли.
Не търся толкова съвет колкото съчувствие, май...
Коментар