Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повдигам темата с "проблем" от последният уйкенд.
    Последното нещо, което беше останало по мотора от злополучният трип компютър Vapor, оплют по-напред - и то умря.
    Това беше датчика за скорост на вилката:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4165-me.jpeg
Прегледи:623
Размер:94.1 КБ
ID:6775830

    Започна да дава двойни и тройни показания понякога.
    Смених магнитите - същият чеп.
    Очевидно се е потрошил механично и контактите му "бръмчат" с паразитни трептения.
    Няма как проблема да е от прибора.
    Добре изкара за рид ампула, де.

    Толкова не ми се занимава, че бих върнал механичният километраж, честна дума!
    Не е напълно невъзможно - отдавна съм възстановил "охлюва", който беше счупен.
    Пазя си жилото, механичният прибор, стойката му...

    Обаче има толкова промени след свалянето по кормилото, че направо ми се драйфа при мисълта за ново разместване.
    Там е "телевизора" на скот ойлера, стойки за GPS, хуйесби терминали... нЕма оправия.

    Вчера махнах капачката с която бях затворил "охлюва" за да не влиза вода - жив е, мърда вътре!

    Та сега съм пред лека дилема за нов датчик.
    Вече има вариант за датчик, който се навива поставя вместо жило точно там:

    https://daytona-europe.com/en/sensor...143-87143.html

    Едно време нямаше такива шураритети.

    Аз пък имам налични няколко "обикновени", които не ме кефят за такъв "открит" монтаж.
    Трябва да слагам някакви планки, ще стърчат кабелчета настрани, изобщо гадна работа:

    https://www.motogadget.com/shop/en/n...-m5-minus.html
    https://www.motogadget.com/shop/en/t...ersatzkit.html

    Та сега се почесвам какво да правя.
    Нещата клонят към поръчка на първият за охлюв - най-прибрано и стоково ми изглежда.

    Обаче за разлика от досегашният изисква захранване, с 3 кабела е.
    И пак ще трябва да ръчкам по инсталацията...
    А ме мързи та ме б0ли.

    Не търся толкова съвет колкото съчувствие, май...
    Враг усраине

    Коментар


    • Нема да се плашиш...трудно е докато се захванеш, после сама си върви работата. Това от личен опит.
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Има още един вариант, който също работи: Да почакам някой друг да я свърши.
        Струва ми се, че няма да проработи този път но си струва да се пробва

    • Esper коментира
      Вчера, 11:36
      Има още един вариант, който също работи: Да почакам някой друг да я свърши.
      Струва ми се, че няма да проработи този път но си струва да се пробва

      Хихи. И аз чакам да ми монтира някой удължители на кормилото, ама май и на мене няма да ми се получи! Трябва да удължавам спирачен маркуч и жило на съединител щото. Маркуча ясно, ама за жилото Микрон Доцев не ми е вариант. Не ги одобрявам, а циганий не ми се правят.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • Ами сега има шанс поне да се оправи само докато чакам датчика да дойде
        Поръчах онзи, който е на мястото за жило.
        Поръчах и 2 магнитни болта от този тип за всеки случай.
        До сега ползвах 2 неодимови магнита от HDD на спирачният диск.
        Ма одъртях явно и такива импровизации вече не са ми на дневен ред.

        В случай ако поръчаният датчик не сработи с прибора и са наложи да си ползвам някой от моите, налични датчици все пак.
        Тъпата DAYTONA няма никакви спецификации какъв вид му е изхода.
        Нито в луис нито от китайскара клоака, от която произлиза. Поне аз не намерих, де!

        Ако импулсите са към маса (отворен колектор) ще стане.
        Ако не е така - няма, поне не без доп. електроника за преобразуване.
        Е тетова ще ми дойде в повече и няма да направя.
        Бе 50:50, точно като метеорологична прогноза

        Та давам му шанс до пристигане да се оправи и да не правя нищо.
        После ще се изключваме!

        Враг усраине

        Коментар


        • Бърз размисъл за литиевия акумулатор който купих преди време - https://www.abt2001.bg/bg/cp_16/unib...2v-lifepo4_720
          Лятото се отбих на гости при ИванJ в балканската му къща, докато си пием бирата се оказа че съм забравил мотора на контакт и след час и половина няма никакви електрони в Унибата
          Подаде ми ток от джипката, запалих, минах 30км до селото на жената и изгасих двигателя. След 10 минути реших да проверя дали се е заредил - фара светва но мотора не пали
          Тъкмо раззвънях телефони да ми носят местните ендуристи някакъв акумулатор и гледам kill switch-a натиснат
          Мотора си пали и върви нормално от тогава, така че съм доволен.
          Между другото си купих едно зарядно NOCO - http://akumulatori.bg/386/Product/16...20Genius1#info което може да зарежда и литиеви батерии с вграден BMS, както и батерии, чието напрежение е паднало до 1 волт. Много доволен!
          LZ1NDI
          DR650SE K8

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            С тоя кил свич и аз какъв срам съм брал веднъж...
            И то не къде да е а у Враца
            Не ще да върти, взеха ме с кола, ходихме за инструменти, уреди...
            Обаче преди да отпочна с разхвърлянето викам "абе това проверих ли го..."
            Ми не бях. Явно съм натиснал тая глупост без да искам при слизането.
            Баси простотията щеше да стане ако го бях разхвърлял заради това.
            На крачка бях!

        • Така е, като не си пиеш гинкобилобата

          Коментар


          • Пристига джиджавката.
            Както и допусках мисля, че ще трябва някаква импровизация.
            Доколкото си спомням "охльова" на дъргела беше с правоъгълен отвор в който влиза жило.
            Гледайки датчика и той е с подобен отвор. Май ще се наложи да туря някакво квадратно парче между тях.
            Вероятно парче твърд припой - той хем е мек и цветен метал хем ми изглежда подходящ като размер.
            Поне кръглият отвор е точен - него мерих предварително!

            И тоя път си записах къде подредих новите болтове за диска с магнитни глави.
            За 2 път купувам такива.
            Първият ми ги донесоха от Немия, пихме кафе като ги вземах на една бензиностанция и...
            Заебах ги на масата.
            Дано тези да оцелеят.
            И да не се наложи да ги ползвам, де!

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20211013_165700.jpg Прегледи:0 Размер:435.8 КБ ID:6779699
            Враг усраине

            Коментар


            • Датчика от седмица е монтиран и е в експлоатация, в тестов период сме.
              Прави 2 импулса на оборот през стоковият “охлюв”, изход тип “отворен колектор”, цъка към маса.
              Работи с наличният Motoscope Mini прибор директно.

              Наложи се лек мод в остта с червяка в охлюва - трябваше да се скъси дължината и с 2мм.
              Не мисля, че ще попречи по някакъв начин да се върне и жило при нужда.
              А ако пречи имам резервен, цял и жив охльов от Митьо

              За сега изглежда да работи нормално, още няколко стотин км и ще правя промените в инсталацията постоянни.
              В момента захрането е хвърчащ монтаж.

              По едно време признавам мислех да си върна стоковият, механичен километраж.
              Бях много близо и ме спря само драстичната разлика в километрите.
              Доста хиляди километри и сума години откакто съм на електронен.
              Ако не набия тази разлика в механичният вече няма минаване на ГТП.
              Гейска история стана това с прегледа, километри, номера на рама, снимки…
              Европейска работа, жив да не бях!!!

              Враг усраине

              Коментар


              • Въпреки, че темата е позамряла моят дъргел - не.
                Сузуки също не се съобразява с нея и “неутрална” Европа като нагло продължава да произвежда същата машина и през 2022 година:

                https://suzukicycles.com/dualsport/2022/dr650s


                Дори в мобиле се появи истински дъргел от няколко години насам - аз хвърлям белтъци.
                Изглежда добра машина, с Clarke резервоар, странични стойки за багаж…
                Дано да попадне на ценител!

                Та след това лирично отклонение - пак на моя

                Преди месец и нещо след поредният инцидент на пътя за съжаление пак разхвърлях предница.

                Пях помлял основен фар, маска и ледове.
                Мигачи не защото отдавна, пак заради подобен повод съм минал на Mo.blaze pin.

                Предвид дървото в което се намахах и мястото, където сътворих това пораженията бяха нищожни като го отнесе предимно дъргела.
                Както винаги пешкира го опират невинните!
                От мен само пцуването.
                По-неприятното беше, че не се возих с него към Грузия както беше планувано но в последствие се оказа, че всяко зло е за добро!

                Като се върнах купих фар от УК, оригинален за 50 паунда в перфектна кондиция.
                Тук не намерих нищо, каква изненада.
                Имаше в ибей афтър маркет ледове на този размер за около 20 но аз предпочетох стоков, аналогов вариант.

                2 нови Вромос-а от Варна а маската я закърпихме.
                Стана здраво като нова и дори не личи.
                Щях да купя друга но не открих нищо по-различно от моята.
                За нова не ми се чака пък и Миркат ме отсвириха последният път.
                Сега така си запазих дори стикерите, което никак не е малко

                Покрай тази кампания намерих в гаража още един комплект протектори за ръце полиспорт с шина.

                Навремето исках да сменя оригиналните “лопати” с тях.
                Тогава обаче бях с метално кормило, което без тежестите в края правеше кофти вибрации.
                Сега реших да пробвам пак върху алуминиево томисели.

                Или няма вибрации с това кормило или вече не се втелясвам толкова.
                Та тежестите отпаднаха а дъргела се сдоби с истински протектори за ръце.

                Сега остава да намеря начин как да скрия и привържа по-прилично кабела от датчика за скорост в охлЬОва.

                Това обаче не пречи по никакъв начин звяра пак да радва собственика си, както винаги

                Винаги съм се подигравал на хора вманиачени в нещо.
                Но затова народа е казал, че можеш да се смееш само на поп.
                Понеже вероятността да станеш такъв е почти никаква
                Прикачени файлове
                Враг усраине

                Коментар


                • Вай вай ожулил си бидоня!
                  нали ще ми го продаваш някой ден, пази го!
                  Аз па се тюхкам, че моя от известно време трудно пали и едвам върви. Днес се сетих , че не съм прал въздушния филтър от лани, извадих го целия черен с мухи и бръмбари. Сега съхне и се надявам да е било от него...
                  LZ1NDI
                  DR650SE K8

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от nii Преглед на мнение
                    Вай вай ожулил си бидоня!
                    ...нали ще ми го продаваш някой ден...
                    Догодина, навивам сам себе си.
                    Иначе - да, сдоби се с нова "спортна стружка" но това е нов скалп на колана на всяко ендуро

                    Моят ф-р даже не помня откак не съм го "прал" - пролетта, вероятно ще се случи.
                    Има го и при мен трудното палене, основно като е хладно, както е сега,
                    Може да си внушавам но май със стоковата генерация не го прави.
                    Пак вероятно за 2023 година ще я върна.
                    Малко тишина започва да ми липсва.
                    Пък и карб-а не е пипан с тая.


                    Враг усраине

                    Коментар



                    • Мен звука си ми е супер, кюнеца не свалям за нищо на света.
                      Ще поръчвам утре нов филтър, че гледам тоя по ръбовете се е оръфал вече.
                      Вчера се замислих че при нужда бих продал кое да е от всичките ми 8 МПС, освен Сузукото. Това е нечовешки як мотор.
                      LZ1NDI
                      DR650SE K8

                      Коментар


                      • Не знам защо дъргела предизвиква ча текиви емоции но да - така е.
                        Сума скрап може да се урине но точно той ще липсва от ден 1!
                        Кюнеца и аз НЯМА да го сваля перманентно, само за малко.
                        Просто понякога средният пръст ми се одървя.
                        За малко но трябва циркулация за да няма парези!!!


                        Враг усраине

                        Коментар



                        • Прегледах си талончетата за прегледите, за 4 години съм му минал 5000км. Срам и резил.
                          оригиналния въздушен филтър почна да се прокъсва и купих TwinAir от Линсонмото (22лв), добре изглежда.
                          От Миркат си взех шестте гумени тампончета на задната главина (80лв) и предпазителя между шарнира и веригата (80лв). На стария нищо му няма, ама да си имам.
                          Скоро ще вкарам мотора да му сменят всички лагери по главините че са оригиналните още и след 50000км не знам дали мога да им вярвам. А и усещам как нещо задържа в движение, подозирам че е лагера под задния пиньон.
                          Гумите ми са от 2015г и тая зима ще взема нови, чудя се пак ли Пирели МТ21+дънлоп 606 или да мина на нещо по-шосейно от сорта на К60.
                          Отделно ме хапе кучето за един пластмасов малък резеровар на Clarke 14литра, ама не ми се дават 600лв
                          На всичкото отгоре се сетих че не съм мил мотора от 2018 година, заплакнах го, но калта по изпускателния колектор се е циментирала и ще трябва с чук и длето да я махам
                          Последно редактирано от nii; 07-11-22, 08:36.
                          LZ1NDI
                          DR650SE K8

                          Коментар


                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ако ти повръщам ачербиса може да си спестиш кларке-то.
                            Или искаш по-малък?
                            НЗ, за мотор, който не ти е основен - и кларке и ачербис са бъбрек пари .
                            Струва ми се излишно ама ти си знаеш.
                            Не че се натискам да ти го връщам - дори обява не съм пускал на дъргела още.
                            Но ако съм клиент тоя резервоар би бил сериозен довод да го купя!

                            За тампоните не си споделил.
                            Имам чисто нов комплект пак от там.
                            Купувах ги защото... Май имаше някаква идея ама не помня каква.
                            Ааааа, зацепих - купих цял демпфер едно време, тоест онуй на което подозираш лагер.
                            Бях помлял лошо моят от преебан лагер, поръчах а докато дойде намерих от Митьо стар.
                            Ся си бръмча с неговият, даже лагера не съм му сменял.

                            Но така си стои всичко около това движение в найлончетата.
                            Не съм набивал лагер на новият даже а не като да нямам.
                            От Миркат исках да купя дифтунг точно за тоя лагер но нещо не ме отразиха и си карам със старият, Митьов!

                            За гуми и аз минах на шосейни след каро-то, Tourance, пак мецлер.
                            Не от фенщина, просто бяха налични а ми трябваха веднага.
                            Времето да чакам гуми отнякъде щото-нали безвъзвратно ми отмина.
                            Карото беше добра но много различна, сега от тия също нямам никакви оплаквания.

                          • nii
                            nii коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ако ще ми повръщаш бидона, казвай че да спра да ровя кларкетата! А това че ацербиса ще е аргумент при продажба - зависи дали купувача знае какво купува, или е някой жмульо който просто иска да го заглеждат момите на село щот има японски матор.
                            Донякъде ме кефи идеята за по-малък и лек бидон, но при тия цени е голяма тесла.
                            Тампоните ги реших спонтанно след 2-3 бири и хич не съм се сетил да споделям.
                            Гумената комбинация Пирели/Дънлоп ме светна IvanJ и господ здраве да му дава, минава мотора отвсякъде, но на асфалт с над 100кмч си е мъка.

                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            Много зависи кой ще оценява ачербиса - верно е.
                            Но аз мисля да сложа цена, която да отказва такъв тип профили, каквито описа
                            Не знам за тия гуми ама ся си представи каро-то на асфалт и скорост.
                            Аз не мога и сега да си представя как отших с тех 6000км из Европа през 2019.
                            Ма к'во бе - сега тая година Валери беше с такива из Турция и Грузия, пак приблизително толкова км!
                            Та дупе знае 2 и 200!

                            P.S: Не зная какво да ти кажа за варела.
                            Към момента няма да продавам нищо.
                            Имам някакви намерения това да се случи в началото на 2023 година.
                            Обаче това е след толкова много време, че е нелепо да има конкретика.
                            Така, че ако твоите намерения са по-конкретни действай според тях.
                            Последно редактирано от Esper; 10-11-22, 16:34. Причина: Последрис

                        • На 23 февруари видях че са изтекли прегледите на трите мотора и се юрнах да ги правя един по един, последно се оказа Сузукито. Всичко мина точно, но гумите от 2015г не ме вдъхновиха и спрях в АлЕкспрес да видя какво имат.
                          Казаха - Сега или никога далаверата на столетието, Дънлоп Трейлмакс Мишън, made in USA, взимай последните бройки! Взех аз, още не си бях тръгнал и извадиха от склада следващата последна бройка
                          Предната е още топла, но задната е от 2021г и съм им леко ядосан.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2023-04-07_11-58-51-477.jpg
Прегледи:152
Размер:206.1 КБ
ID:6918798 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2023-04-07_11-58-51-686.jpg
Прегледи:144
Размер:212.1 КБ
ID:6918799

                          Честно казано, малко шосейни ми изглеждат, ще видим как са на черно. За сметка на това обаче са невероятно тихи на асфалт и държат отлично.

                          Имаше откриване на сезона в София на 25 март, та слязох да гаража.
                          Намерих 2 туби Motul 7100 10W-60 и един филтър, та запретнах ръкави и го смених маслото, което беше на 2 години и 1000км пробег, още розово даже.
                          Разходих се до Бояна с детето, ядох кебапчета с бира и обратно в гаража.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2023-04-07_11-56-01-462.jpg
Прегледи:141
Размер:233.8 КБ
ID:6918800
                          LZ1NDI
                          DR650SE K8

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X