Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет при избор на all terrain мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвет при избор на all terrain мотор

    TDM и ендуро някак не ми се връзват?!? Страдата и Гуцито са си магистрални крузъри, от големите-тежки Tiger 900, ама той си е 240кг.+ те повечето около 1000сс са по толкова и нагоре де.
    Фози ти като минал през ГС650, а доколкото знам и с втори с багаж си карал, защо го смени?

    Коментар


    • #17
      От: Съвет при избор на all terrain мотор

      Сега разгледах в мобиле, БМВ-то за което говоря, което за малко да купя все още се продава-4300лв му търсят, но те си го стискат от една година та и под 4к може да го даде вече. Беше падан надясно, пребоядисан, някой беше решил, че като изтърка със шкурка предните колове ще изглежда по-лъскав(има леки язвички по коловете от камъчета явно). Иначе беше с нови пиньони, верига, дискове и накладки, подгряване на ръкохватките...абе не беше лош ама...
      Има и едно ХТЗ660-2008 с леовинчи гърнета и подгряване на 8500 лв....само го погледни как изглежда...
      Не пускам линкове, че нали не беше позволено?

      Коментар


      • #18
        От: Съвет при избор на all terrain мотор

        Светльо, и на мен XTZ-то ми грабна погледа, ама 48 коня ????

        Май почвам да клоня към V-Stroma, все пак е V и си е 67 кончета
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #19
          От: Съвет при избор на all terrain мотор

          67 коня, НО 220кг, при 180кг. при Тенерето...ДЛ-а е много хубав, удобен(и за двама)...но за магистралата, ами на черно? Аз затова и искам да сменям Пегасото, като мощност ми е напълно достатъчно (е не бих отказал няколко кончета още), но на черно...много ми е тежък, окачването отпред го докарвам на един пръст да опре, а отзад си опира или ме рита. Спирачките и те не ми харесват, тази година смених два комплекта накладки, а два пъти минавах Шипка и двата пъти кипнах задната. То е ясно че аз си не мога и да карам, но като те знам ти какво правиш с Бетата, представям си ако се качиш на някой като моя .
          Най-добре ако има от кой да вземеш и да пробваш и двата и да си прецениш, а и да си наясно кое ти е приоритет, добро пътно или оффроуд поведение.

          Коментар


          • #20
            От: Съвет при избор на all terrain мотор

            На твоя място бих грабнал малкото тенере. Най-бойно е от всичките изброени. За мощността не се тревожи. Лятото се гонихме с един пич с такова. Африката ми е със заден венец с 4 зъба по-малко и върви по-мудно и общо взето на старт от светофар до към 100 кмч вървяхме заедно. Нагоре не пробвахме. Предполагам, че ако бях с оригиналните венци щях да го издухам, но не мисля че е слабо моторчето.
            Yamaha XT​M600E '98
            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

            Коментар


            • #21
              От: Съвет при избор на all terrain мотор

              Избора е труден. Прекалено компромисен трябва да е мотора... Или трябва да се подбере удобен и мощен за дълъг път мотоциклет, ама тогава няма да влиза в "гората" (тоест няма да става за сериозен офроуд), или ако става за сериозен офроуд, тогава ще ти се разкаже играта на дълъг път по асфалт...
              Избора е твой. На кое ще дадеш предпочитание. Вече няма такъв модел да изпълнява и двете функции от никоя марка.
              Подобна дилема стоеше пред моя приятел Алекси. И той от години се опитва да съчетае горско каране с пътешествия в един модел и смени маса марки и модели мотоциклети. И Сузуки ДР, и Хонда ХЛ, и ХР, и Ямаха ТТР, и Сузуки ДР Биг, и Ямаха Супертенере, и Хонда Африка Туин... Имаше и БМВ 1150 ГС Адвенчър, но го продаде, защото му било тежко за гората... Последно миналата година купи Ямаха ХТ 600. Идеален компромис - вика. Стегна го, нагласи го, даже две стъкла отпред му направи, които се сменят. Късо и широко за гората и високо за дълъг път. Кара го малко повече от половин година и го продаде....
              - Това защо го продаде? - Питам го....
              - Ами че той този мотор за нищо не става....
              - Как так?!?!
              - Ами хей така... За гората е тежък и слаб, за дълъг път също е слаб и неудобен с тая тясна седалка.... Става единствено да го караш по черните пътища из селата, около Пазарджик. (Щото ние, нали сме от Пазарджик)...
              Миналата есен (на 2011 г) Алекси купи един ТДМ 900 последен модел, инжекция, за около 6000 лева, обзаведе го с алуминиеви куфари и така си реши кардинално експедиционният въпрос. Защото той по експедиции и пътешествия надалеч вози и жена си. Сега за гората си търси КТМ 450 ЕКС не знам какво си и така....
              Мен БМВ 1100 ГС-а ме устройва идеално, защото аз не съм фен на гората и на калта....
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #22
                От: Съвет при избор на all terrain мотор

                http://www.honda.bg/promo/#moto

                Има промоция на Хонда сега. Ако сега ги натиснеш може и до твоя бюджет да свалят.

                Моя съвет е за такова каране купи си нов мотор да му се радваш няколко безаварийни години, тоя кеф се изплаща със спокойствието което ще имаш.
                Т5
                Crossrunner

                Коментар


                • #23
                  От: Съвет при избор на all terrain мотор

                  Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                  67 коня, НО 220кг, при 180кг. при Тенерето...ДЛ-а е много хубав, удобен(и за двама)...но за магистралата, ами на черно? Най-добре ако има от кой да вземеш и да пробваш и двата и да си прецениш, а и да си наясно кое ти е приоритет, добро пътно или оффроуд поведение.
                  Не знам от къде е това инфо за теглото, но В-строма е 190 кг. /http://www.bikez.com/motorcycles/suz...m_650_2005.php/ срещу 183 кг.за Тенерето /http://www.bikez.com/motorcycles/yam...enere_2008.php/. Тегло без чорбите и горивото.И двата събират по 22 л. Но Строма е много по-комплексен мотор, с по-добре балансиран и по-мощен двигател. Като се има пред вид, че няма отрицателни мнения за него /поне аз не съм срещал, въпреки че съм изчел доста/ за мен това е удачния вариант. Да не говорим за много полезната екстра АBS. BTW и аз съм изправен пред същата дилема, но след няколко месечно проучване реших - сменям Африката със V-стром. Главно заради теглото на бойния кон и тресенето и сецането в ниските обороти на по-висока предавка .
                  BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
                  LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
                  Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвет при избор на all terrain мотор

                    Гълъбине аз няма да ти пиша марки и модели щото знам, че не знаеш още какво искаш

                    Само ще ти кажа, че ако си вземеш до 650сс мотор ще го продадеш до два месеца ...
                    - защото ти мотори за гората си имаш
                    - защото никой няма да те чака, като тръгнете/м на някъде (не ги слушай какво ти говорят сега )
                    и на теб това никак няма да ти хареса.
                    Такива се карат от улегнали хора, на които им е минало отдавна, бивши състезатели и ... пътуват сами. Съвсем сами!

                    Вземи си нещо над 800 сс и с 21''
                    Последно редактирано от Димо; 09-01-12, 22:54.
                    ______2
                    Е = MZ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвет при избор на all terrain мотор

                      Ами просто съм ги сравнявал сух срещу пълен , вярно че го дават 190кг., пълен 220кг. Сузукито и на мен ми харесва, лятото и аз оглеждах, но бих го взел за втори, тоест трети мотор-при каране с приоритет асфалт. Сега обаче ми се кара повече черно, за хард си имам КТМ-а, иска ми се "хард-тежко" ендуро. Аз затова съм и писал, че Гълъбин трябва да си реши кое му е приоритет, ДЛ-а много го хвалят и за возене на втори с багаж, пък и като разход добре се представя...
                      От време на време изпадат в Дупница не лоши такива, тази година имаше един 2007, с 3 куфара и АБС беше на цена като обявената, но замина бързо.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвет при избор на all terrain мотор

                        Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                        Вземи си нещо над 800 сс и с 21'
                        Димо "колкото повече, толкова повече, а?"
                        Или просто може да изчакаш слуховете за това да се окажат истина:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:aprilia-tuareg-2010.jpg
Прегледи:1
Размер:90.8 КБ
ID:5334415

                        V2 750сс, 21''/18''
                        Последно редактирано от Chinela; 10-01-12, 11:32.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвет при избор на all terrain мотор

                          Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                          Гълъбине аз няма да ти пиша марки и модели щото знам, че не знаеш още какво искаш

                          Само ще ти кажа, че ако си вземеш до 650сс мотор ще го продадеш до два месеца ...
                          - защото ти мотори за гората си имаш
                          - защото никой няма да те чака, като тръгнете/м на някъде (не ги слушай какво ти говорят сега )
                          и на теб това никак няма да ти хареса.
                          Такива се карат от улегнали хора, на които им е минало отдавна, бивши състезатели и ... пътуват сами. Съвсем сами!

                          Вземи си нещо над 800 сс и с 21''
                          Аз съм на същото мнение.Не съм карал от тези най новите ендура и не знам как са но от по старите мога да кажа,че съм се качвал на на почти всички и съм почти сигурен че 650 ще ти малее.Ако питаш мен най добре тествай и тогава копувай
                          ,

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвет при избор на all terrain мотор

                            Цял следобяд чета темата и искрено се забавлявам и въпреки, че не разбирам много, да кажа и аз

                            Всъщност не става въпрос за all terrain мотор, защото Бетата на Гълъбин е именно това. Реално критерийте са за т.нар. dual purpose/dual sport мотоциклет с акцент на дълги пътувания, който да може да се справя и добре извън пътя като се наложи. Реално ще се кара в съотношение 80:20 в полза на асфалта, но като гледам основния момент е, че ще бъде ползван за обиколки в България и съседните държави, а не предимно за офф роуд. Но основния акцент остава "на дълги разстояния", а не "задължителен офф роуд през 50% от времето", което за мен е нокаут критерии за ямахата, защото тя няма да нито комфортна, нито удачна за пътуване до Северна Африка...то верно, че в хард ендурото задните ти части се тренират, ама на мен тази Ямаха ми прилича на съвременна ХЛ 500, каквато Гъби вече е имал.

                            От друга страна седи и поста на Сергей Янков с двата линка ...ми там рейтинга на Ямахата е 43.5 от 100 срещу 82.5 от 100 в полза на Сузукито. Е навярно ще кажете, че това не е меродавно, но за мен малко накланя везните. Да не говорим, че Сузукито е доста по-японско от Ямахата в случая.

                            Не на последно място, Гълъбин има изградена такава офф роуд техника, че и с двутактова косачка да тръгне ще измине 100 км офф роуд, ако косачката издържи де

                            Аз лично, ако бях на негово място щях да пробвам В сторма и на Владич мотора (настоящия) и да избера от двете...не за друго, ама щото именно така тръгнах преди години да купувам и моето Сузуки...хем за асфалта, хем за офф роуд. Става, но с компромиси и на двете места.
                            Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвет при избор на all terrain мотор

                              Гълъбине, ако има вероятност да возиш втори човек, въобще остави кубатурите от сорта на 600-700. За Сузукито ти препоръчвам варианта 1000 кубика. Змея имаше такъв и мотора е перфектен. Иначе нещото, което ще ти пасне най-много е КТМ 990 или 950. Иначе за черно с твоя опит всеки мотор ще върви. Пак чета, че 1200ГС не вървял. Върви бре хора. Нали 2010 и аз и Димо карахме по черно пък и двамата не се славим с някакъв опит в тази област и си минахме. Какво толкова ви плаши 19" не мога да разбера. Иначе ако трябва да споделя лично предпочитание, то в момента за сам човек е BMW G650 XChallenge. Купено оригинално и после половината неща сменени с тунингови. Двигател на Ротакс. Кво повече да иска човек.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвет при избор на all terrain мотор

                                Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                                Гълъбине, ако има вероятност да возиш втори човек, въобще остави кубатурите от сорта на 600-700. За Сузукито ти препоръчвам варианта 1000 кубика. Змея имаше такъв и мотора е перфектен. Иначе нещото, което ще ти пасне най-много е КТМ 990 или 950. Иначе за черно с твоя опит всеки мотор ще върви. Пак чета, че 1200ГС не вървял. Върви бре хора. Нали 2010 и аз и Димо карахме по черно пък и двамата не се славим с някакъв опит в тази област и си минахме. Какво толкова ви плаши 19" не мога да разбера. Иначе ако трябва да споделя лично предпочитание, то в момента за сам човек е BMW G650 XChallenge. Купено оригинално и после половината неща сменени с тунингови. Двигател на Ротакс. Кво повече да иска човек.
                                Да ти кажа честно,втория човек не ми е приоритет,по-скоро възможна добавка в единични случаи . По-скоро ме интересува handling-a. Примерно - по алпийските проходи кой от двата би се държал по добре-чист асфалт ???

                                Да подчертая- под офроуд с такъв мотор разбирам черните пътища в Албания примерно или отсечката Синеморец-Малко Търново.Въпреки че за момента клоня към В-Строма, леко ме притеснява реакцията на окачването и малкия клиренс.Най-притеснително ми е това което направихте вие с Мони за следващото ви пътуване.Това ако не е даунгрейд

                                Има и някакви специфични неща-примерно, какъв е проблема на летите капли по черно, всички препоръчват спици ???
                                Последно редактирано от Гълъбин Колев; 10-01-12, 02:17.
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X