От: Съвет при избор на all terrain мотор
При летите капли е следното: Те просто се чупят, а спиците се огъват и търпят изправяне. Иначе летите са по-леки и ако няма да се блъскат по камъни няма никакъв проблем. Карането по дупки и нормални черни пътища не им се отразява лошо.
За Алпите по-добре ще е Сузукито. За Албания няма проблем с него. Минахме там и Змея си беше тогава с него. Това Сузуки беше поблъскано и когато се връщахме от Йордания и се загубихме в планината в Турция. Бяха 40 километра само камъни и то едрички и реки и никъде не удари, въпреки, че е по ниско от БМВ-то. Ама този път го мина и Даката със Сузуки Бандит, дето пък няма нищо удобно по него за офроуд.
А това, което направихме с Мони не е притеснително. Той си направи ъпгрейд, а аз просто досложих някой неща, а други просто изхвърлих и смених с нови и по-здрави. Кво да направя, като от БМВ правят пълни глупости по моторите. Станаха яката работа и двата мотора и заприличаха на големите.
Дори и сам да караш ти препоръчвам голямата кубатура след като са такива плановете за пътувания.
Първоначално публикуван от Гълъбин Колев
Преглед на мнение
За Алпите по-добре ще е Сузукито. За Албания няма проблем с него. Минахме там и Змея си беше тогава с него. Това Сузуки беше поблъскано и когато се връщахме от Йордания и се загубихме в планината в Турция. Бяха 40 километра само камъни и то едрички и реки и никъде не удари, въпреки, че е по ниско от БМВ-то. Ама този път го мина и Даката със Сузуки Бандит, дето пък няма нищо удобно по него за офроуд.
А това, което направихме с Мони не е притеснително. Той си направи ъпгрейд, а аз просто досложих някой неща, а други просто изхвърлих и смених с нови и по-здрави. Кво да направя, като от БМВ правят пълни глупости по моторите. Станаха яката работа и двата мотора и заприличаха на големите.

Дори и сам да караш ти препоръчвам голямата кубатура след като са такива плановете за пътувания.


Коментар