Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет при избор на all terrain мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Съвет при избор на all terrain мотор

    Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
    Да ти кажа честно,втория човек не ми е приоритет,по-скоро възможна добавка в единични случаи . По-скоро ме интересува handling-a. Примерно - по алпийските проходи кой от двата би се държал по добре-чист асфалт ???

    Да подчертая- под офроуд с такъв мотор разбирам черните пътища в Албания примерно или отсечката Синеморец-Малко Търново.Въпреки че за момента клоня към В-Строма, леко ме притеснява реакцията на окачването и малкия клиренс.Най-притеснително ми е това което направихте вие с Мони за следващото ви пътуване.Това ако не е даунгрейд

    Има и някакви специфични неща-примерно, какъв е проблема на летите капли по черно, всички препоръчват спици ???
    При летите капли е следното: Те просто се чупят, а спиците се огъват и търпят изправяне. Иначе летите са по-леки и ако няма да се блъскат по камъни няма никакъв проблем. Карането по дупки и нормални черни пътища не им се отразява лошо.
    За Алпите по-добре ще е Сузукито. За Албания няма проблем с него. Минахме там и Змея си беше тогава с него. Това Сузуки беше поблъскано и когато се връщахме от Йордания и се загубихме в планината в Турция. Бяха 40 километра само камъни и то едрички и реки и никъде не удари, въпреки, че е по ниско от БМВ-то. Ама този път го мина и Даката със Сузуки Бандит, дето пък няма нищо удобно по него за офроуд.
    А това, което направихме с Мони не е притеснително. Той си направи ъпгрейд, а аз просто досложих някой неща, а други просто изхвърлих и смених с нови и по-здрави. Кво да направя, като от БМВ правят пълни глупости по моторите. Станаха яката работа и двата мотора и заприличаха на големите.
    Дори и сам да караш ти препоръчвам голямата кубатура след като са такива плановете за пътувания.

    Коментар


    • #32
      От: Съвет при избор на all terrain мотор

      С "пластмасовите" ендура "ще минеш" по черно, но няма "да караш".
      Смятам си ме разбрал с толкова много кавички
      Според мен на такива изисквания отговарят СуперТенерето(старото), Африката и БМВ GS800. Другите или са прекалено "пластмасови" или са едноцилиндрови и "ще изоставаш". А и не е комфортно и практично да се движиш постоянно с 80-90% от максималната скорост.

      Коментар


      • #33
        От: Съвет при избор на all terrain мотор

        Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение

        Само ще ти кажа, че ако си вземеш до 650сс мотор ще го продадеш до два месеца ...
        - защото ти мотори за гората си имаш


        Вземи си нещо над 800 сс и с 21''
        Според мен Димо ти е казал всичко. Ако си имаш мотор за гората....останалото е ......КОЛКОТО ПОВЕчЕ, ТОЛКОВА ПОВЕчЕ (Мечо Пух). А и до 12-13к има качествени големи ГС-и , нищо , че не са от магазина. А и като чета , че караш агресивно , малките кубици ще те изнервят. Бърз мотор, може да се кара бавно, обратното .........не знам как става

        Коментар


        • #34
          От: Съвет при избор на all terrain мотор

          Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
          Да ти кажа честно,втория човек не ми е приоритет,по-скоро възможна добавка в единични случаи . По-скоро ме интересува handling-a. Примерно - по алпийските проходи кой от двата би се държал по добре-чист асфалт ???

          Да подчертая- под офроуд с такъв мотор разбирам черните пътища в Албания примерно или отсечката Синеморец-Малко Търново.Въпреки че за момента клоня към В-Строма, леко ме притеснява реакцията на окачването и малкия клиренс.Най-притеснително ми е това което направихте вие с Мони за следващото ви пътуване.Това ако не е даунгрейд
          ...
          По алпийските проходи В-Строма се държи страхотно, изключително леко управление и невероятен фън - сякаш е правен за завои. И понеже ти пускат мухи за няк`ви Тенерета, ще споделя личното си мнение - ЗАБРАВИ ГИ. Както и разни малки адвенчъри и прочие вибратори.

          А Синеморец - Малко Търново съм го минавал с Шадоу 750 с много багаж и втори човек

          Коментар


          • #35
            От: Съвет при избор на all terrain мотор

            Разликата между летите капли , и каплите със спици е огромна , вторите са еластични , на моменти при силни удари и натоварване променят формата си , след това си я възвръщат. Летите както казва Бойко , при удар се чупят , не поемат резки удари.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #36
              От: Съвет при избор на all terrain мотор

              БМВ GS800 е с много, много проблеми, като един основен е лесното късане на рамата. За този мотор пише много из нета. И аз бях влюбен в него, но вече не ме кефи да карам мотор и той да се разглобява по пътя. Иначе на външен вид е направен все едно е най-яката машина - върви повече от 1200ГС, по-лек, с 21" предна /каквото и да значи това/ и след това почват ядовете. Не бих го препоръчал, освен ако не е някой нов за 5000 евро.

              Коментар


              • #37
                От: Съвет при избор на all terrain мотор

                За летите джанти мога да кажа как са моите - по принцип не го жаля много-много - и по черно го покарвам, и по дупки си давам яката газ без да намалям кой знае колко. Примерно по Дюлинския проход или Батак-Доспат се е случвало да тропам по дупките с около 100, украинските трапове по забутаните пътчета и по-бързо ги прелитам, че са прави пътищата... М.Търново-Синеморец даже сякаш не го слагам в графа "особено гадни пътища"... Резултата (за 4г и 60хил км) - на четвъртата смяна на предна гума джантата ми се оказа, че е станала многоъгълник - изправя се на хидравличната преса и индикаторен часовник. Задната има крив борд, но гумата ляга така, че няма биене. Да чукам на дърво - не съм чупил джанта. А съм сгъвал окачването до край неколкократно.

                А ако се търси и "хендлинг" по засукани завойчета, също гласувам с две ръце за В-строма. Там определено предната 19-ка е предимство (както и големия двигател, де).

                Коментар


                • #38
                  От: Съвет при избор на all terrain мотор

                  За Алпите, да питам, За чий ви е ЕНДУРО, трябват кончета
                  Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Съвет при избор на all terrain мотор

                    Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнение
                    За Алпите, да питам, За чий ви е ЕНДУРО, трябват кончета
                    В Алпите има и грунтови пътища с над 30% наклон, за там е ендурото.
                    Автономност от около 350км за "дълги" дестинации не е ли малка?? Това предполага постоянно да се спира по бензиностанции. Лично за мен и 500км автономност е малко...
                    Gnome Rhone AX2 800 1938
                    Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                    Husqvarna Te 510 1989
                    Argvmentvm ad novitatem

                    Коментар


                    • #40
                      От: Съвет при избор на all terrain мотор

                      Каквото и да си говорим, ако/след като Събин се включи в обсъждането(пък ако вземе и да ти даде да му покараш дзверо) везната тотално ще се наклони в друга посока

                      Коментар


                      • #41
                        От: Съвет при избор на all terrain мотор

                        Синеморец - Малко Търново - по черния път покрай Велека или през Царево по асфалта ? Наистина не разбрах .

                        Те колегите всичко са казали (включително и за големите проблеми излезли около F800 - в horizona има теми, да ти побелеят косите и то от фенове на марката. Например http://www.horizonsunlimited.com/hub...raveling-56508 ако не ви се чете, вижте поне мнение "11". И това е тема с бели кахъри . Други пък не се оплакват...та работата явно е малко на късмет.

                        Реално имам само едно нещо да кажа - човек докоснал се до "спортно майсторство" - в която и да е област, има различни от любителското ниво възприятия. В този смисъл вие не сте нормален. Като излезнете на черно ще се заиграете . Затова според мен компромиса, който идва за вашия случай е и бюджетен - парите, които бихте отделили за нов мотор - да ги дадете за добре гледан ...KTM.
                        Ако ще кротувате с офроуда - Vstroma на сузуки, наистина е мотор, за който трудно се намира отрицателен отзив. Вмества се в бюджета ви за втора ръка - отвсякъде. Ако проявявах интерес към сегмента - вече да съм взел това : http://www.horizonsunlimited.com/hub...ee-strom-60106 Ако човекът е толкова точен колкото изглежда, този мотор си е готов за път. В Бг. на голите пушки им искат повече.
                        Успех !

                        Коментар


                        • #42
                          От: Съвет при избор на all terrain мотор

                          Някак си си мисля, че големия КТМ ще ти легне на сърце ама ха да видим.
                          BMW F800GS

                          Коментар


                          • #43
                            От: Съвет при избор на all terrain мотор

                            Сетих се по едно време, че това е мотора, който е най-добър спрямо изискванията, само му липсват едни 10 литра в повече резервоар.

                            Друг е въпроса как се намира, за да се купи.
                            Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Съвет при избор на all terrain мотор

                              В изискванията има графа бюджет . http://www.horizonsunlimited.com/hub...uro-sale-59004
                              Хора, които наистина могат да карат някъде в adv. rider - имаше тема - надълго и нашироко обясняваха, че HP било само в името, окачването го сменят с афтермаркет... С една дума мотор за ценители
                              Все си ревем, че нямало мотор, който да отговаря на всичките ни изисквания за път - моята истина е, че в повечето случаи просто нямаме достатъчно пари - за да си го СГЛОБИМ.

                              Спам - трийте безпощадно!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Съвет при избор на all terrain мотор

                                Благодаря на всички за мненията.Темата е затворена.В-Строма не е за мен с този клиренс като на шосейка.Тенерето не става-твърде пластмасово и с трагично окачване.Неудобна (поне за мен) и твърда седалка.Дизайна наистина е уникален, имайки предвид че се оказа, че този мотор си е чисто италиански.Произвежда се от фирма, собственост на Ямаха.Оттам идва и смахнаотото окачване от Paioli.
                                Получих добра оферта за 990 Adventure и не се и замислих !!!
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X