Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Твърдите куфари - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

    Гледам Африката на Фаца с "избистрен" поглед и....колко е широко туй чудо с куфарите??
    За топкасата съм наясно че няма да тургам, щот дизайна не се връзва с моите представи за естетика и функционалност...
    Таз пределна ширина, пречупена през среднощния ми мироглед започва да оформя бъдещия облик на бохчите, необходими за "офроуд" пътуване
    Gnome Rhone AX2 800 1938
    Yamaha XT600Z 1VJ 1986
    Husqvarna Te 510 1989
    Argvmentvm ad novitatem

    Коментар


    • #47
      От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

      Дано това помогне:


      Мотора не е при мен сега (паркиран на сигурно и шухо място на 70км от Виена) иначе щях да покажа общо взето , че където минеш с кормилото , там минава и куфара.

      В Perpignan/Франция доста се бутах между колите (поне 2км задръстване)... щото вече бях пощурял ... и да чукна на дърво никой не докоснах, без да гледам куфарите, само следейки къде минава кормилото
      Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
      Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
      Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

      Коментар


      • #48
        От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

        Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
        Това е хубаво съждение, но ще може ли мотора след най голямата сравнителна степен да се пребори с тях??
        Мотора винаги ще се справи с два куфара по 5-6 килограма, но при страничен удар от микробус, краката на пътника кога ще са по-добре, с куфари или с дисаги?

        Теоретично "офроуд" пътуванията са супер, но за съжаление винаги има участъци с интензивен трафик.
        BMW R1150GS

        Коментар


        • #49
          От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

          Много се извинявам, живея в 69ти апартамент и незнам с какви чорапи да пътувам. Леле какво мъдрене е станало,имаш куфари караш с куфари имаш дисаги караш с дисаги. Ако ти се скъса ципа.... , ако ти се счупи куфара... ? Дрешките в пликче и в двата случая,които не е сигурен за багажа си, да го мята в колата и да я варди да не я удари някой отзад.
          Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

          Коментар


          • #50
            От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

            Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнение
            Много се извинявам, живея в 69ти апартамент и незнам с какви чорапи да пътувам................
            От 69 апартамент да ползват ляв и десен чорап. Който не е сигурен да ли не е с два леви крака да ползва партенки че са универсални.

            Отностно мек или твърд да ти е багажника..... е установена следната зависимост. За меки настилки с чести полягвания преобладават меките материи, а за твърди настилки твърди такива.По време на криза е валидна и друга тенденция, всеки кара с каквото има или въобще не кара.
            BMW F800GS

            Коментар


            • #51
              От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

              Пардон, но не сте разбрали величайшата идея , завоалирана в "темата". Отделно, в комплицираното ни съвремие, в което чекмеджетата се отварят с дистанционно, капака на 00 чинията с електромотор, да се дават толкова опростени решения е несериозно и в пълно противоречие с окръжаващата ни действителност

              Тя тази тема или поне мойте писания преди да отидат в небитието, да взема и да питам.
              Милен още в начале раздели пътуващите на два типа:-терористи, пардон-туристи и "пътешественици". Тъй като втората категория бе толкова мъглява като определение, веднага видях ниша, към която мога да се причисля. Налага ми се да се пренасям всяка година за по един и половина, два, три....месеца и нееднократно при това, и подразбиращо е, че трябва да Збера всичкия багаж и Дулцинеята на моторя за цялото това велико преселение. Не носим само парцали, тъй като отпуск няма, носим и пособията с които се препитаваме...а те не са микрообемни
              Отделно има и трошливи, като Ролейфлекса на дулцинеята, с който ако стане нещо, сигур ще го дочупи в каската ми...съмнявам се ,че тя ще устои, статив в калъф над един метър и нещо, все едно РПГ мъкнем, моите пособия..и то става ...досега нито един път не съм успял да събера всичко, все нещо се праща по някакъв друг начин. Като се вземе предвид, че пътувам по третокласни и четвъртокласни пътища предимно -за по-бързо придвижване- е ясно че и багажа трябва да е солидно укрепен. Та трябва да намеря някакво решение, тъй като мисля периметъра на тези странствания да го разширя, и тъй като нямам ограничения във времето, да обикалям по "чергарски"...общо взето приемайки за мото или модус вивенди думите на оня древен мъдрец-omnia mea mecvm porto (всичко мое нося със себе си).
              Надявах се някой да изпусне разковничето за решение на тоз проблем, понякога и аз търся готови решения, но уви...стискате се относно информация

              Уфф, не се сдържах...искрено моля любезните господа модератори ако не ги затруднява да позабършат писанията ми...ако не, здраве да е.
              Gnome Rhone AX2 800 1938
              Yamaha XT600Z 1VJ 1986
              Husqvarna Te 510 1989
              Argvmentvm ad novitatem

              Коментар


              • #52
                От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                Пардон, но не сте разбрали величайшата идея , завоалирана в "темата". Отделно, в комплицираното ни съвремие, в което чекмеджетата се отварят с дистанционно, капака на 00 чинията с електромотор, да се дават толкова опростени решения е несериозно и в пълно противоречие с окръжаващата ни действителност

                Тя тази тема или поне мойте писания преди да отидат в небитието, да взема и да питам.
                Милен още в начале раздели пътуващите на два типа:-терористи, пардон-туристи и "пътешественици". Тъй като втората категория бе толкова мъглява като определение, веднага видях ниша, към която мога да се причисля. Налага ми се да се пренасям всяка година за по един и половина, два, три....месеца и нееднократно при това, и подразбиращо е, че трябва да Збера всичкия багаж и Дулцинеята на моторя за цялото това велико преселение. Не носим само парцали, тъй като отпуск няма, носим и пособията с които се препитаваме...а те не са микрообемни
                Отделно има и трошливи, като Ролейфлекса на дулцинеята, с който ако стане нещо, сигур ще го дочупи в каската ми...съмнявам се ,че тя ще устои, статив в калъф над един метър и нещо, все едно РПГ мъкнем, моите пособия..и то става ...досега нито един път не съм успял да събера всичко, все нещо се праща по някакъв друг начин. Като се вземе предвид, че пътувам по третокласни и четвъртокласни пътища предимно -за по-бързо придвижване- е ясно че и багажа трябва да е солидно укрепен. Та трябва да намеря някакво решение, тъй като мисля периметъра на тези странствания да го разширя, и тъй като нямам ограничения във времето, да обикалям по "чергарски"...общо взето приемайки за мото или модус вивенди думите на оня древен мъдрец-omnia mea mecvm porto (всичко мое нося със себе си).
                Надявах се някой да изпусне разковничето за решение на тоз проблем, понякога и аз търся готови решения, но уви...стискате се относно информация

                Уфф, не се сдържах...искрено моля любезните господа модератори ако не ги затруднява да позабършат писанията ми...ако не, здраве да е.
                Ти си лесен, слагаш коша багажа в него и газ , виж ако ще пътешестваш с Гнома е друга бира, един ден все пак трябва да го разходиш до родината му
                Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                Коментар


                • #53
                  От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                  Ама сте задълбали... я да се изходя и аз.

                  За мен алуминиевите куфари имат едно голяяяямо предимство... Изглеждаш "яко адвенчър" Аз за това си направих, даже си го написах на сайта Ми тъй де кой ще те разбере, че си ходил чак до Панчерево ако нямаш алуминиеви куфари... пука ти че имали други предимства, много важно... то всъщност даже и да не си ходил до Панчерево, ако имаш алуминиеви куфари всички ще си мислят, че си ходил!!! Ами да кой си купува такива куфари само ей така... амче ти знаеш ли колко струват бе алоооууу... и още нещо задължително трябва да има лепенки по тях. Ако може от Кокаляне, от Рибката, от Градешница, може и някоя от морето... без лепенки, не струват

                  Да се чуди човек к'во ми беше като си карах с "мекия" багаж:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0504.JPG
Прегледи:1
Размер:410.8 КБ
ID:5311405

                  Хахахаххаха! Аааааааа?
                  Е добре де, не е нужно да се правим на кукувци, съгласих се. Ама то мекия багаж може да еволюира...

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24062007035a4.JPG
Прегледи:1
Размер:72.2 КБ
ID:5311406

                  Кефи нали?
                  И за да не си помислите, че съм само аз, ето ви още няколко worldwide примера:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SidePannier-3.jpg
Прегледи:1
Размер:5.9 КБ
ID:5311409Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SidePannier-2.jpg
Прегледи:1
Размер:8.6 КБ
ID:5311410

                  Естественото и логично продължение на тази поредица е това:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SidePannier-0.jpg
Прегледи:1
Размер:25.4 КБ
ID:5311407Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SidePannier-1.jpg
Прегледи:1
Размер:67.6 КБ
ID:5311408

                  За мое огромно нещастие не успях да достигна до този "апогей". Очевидно някъде тук здравия разум реши, че достатъчно съм се правил на идиот и е време да се сдобия с това, което искам и което ми трябва, което ще събере и държи на сигурно багажа на двама души, което няма да ме занимава със себе си ако мотора падне, завали дъжд или ме полазят местните циганета(случвало се е) и всичко това ако ще да се отправя на пътешествие чаааак до Долно Камарци. Щом го искам значи трябва да го имам. Точка!

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SidePannier-4.jpg
Прегледи:1
Размер:82.7 КБ
ID:5311411

                  Ако ти искаш мек багаж, значи трябва да го имаш. ТОЧКА!!! Място за спор няма.
                  Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                  Коментар


                  • #54
                    От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                    Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
                    ..... и още нещо задължително трябва да има лепенки по тях. Ако може от Кокаляне, от Рибката, от Градешница, може и някоя от морето... без лепенки, не струват


                    [ATTACH=CONFIG]372205[/ATTACH]
                    Лелее колко лепенки имаш , ти ходил ли си до 31ия км. до Пасарел А до Трън дай повечко инфо ако си бил
                    Последно редактирано от drago varvar; 16-10-11, 09:28.
                    Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                      Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнение
                      Лелее колко лепенки имаш , ти ходил ли си до 31ия км. до Пасарел А до Трън дай повечко инфо ако си бил


                      Ееее, Драго, къде ме върна, какви прекрасни пътешествия бяха, какви емоции... за съжаление до 31-ия километър не можахме да стигнем. Спряхме за почивка на 26-тия и тъй като времето беше напреднало, беше вече 13:30, единодушно решихме да не рискуваме да замръкнем и се върнахме, но като ида ще разказвам. Трън го планирам за догодина. Излислил съм и име. Много оригинално: "Мото-Трън 2012" и лепенки съм си потготвил. А за Пасарел ще отворя отделна тема, че е много дълго за разказване, да не спамим тук.

                      P.S. Като казах "спам", Милене, извинявай за спама, ама не можах да се въздържа. Темата със сигурност се получи много полезна, но най-важното така или иначе вече се изписа. Защо да не се позабавляваме?
                      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                      Коментар


                      • #56
                        От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                        Простаци!

                        Няма го човек две седмици, и гледай какво става.
                        Ще ви издебна всичките и бормашината в ръцете ми, ще отмъсти вместо мен !
                        Хубави, лъскави гевгири. Ляв и десен. С различно фи.
                        После ше ги боядиша."Мания в розово"!

                        Освен това се :

                        Обявява конкурс за най-елегантно престърган десен алуминиев куфар, посредством елегантно взет завой при входа на село Габра (откъм София). Спечелилият ще има честта да се окичи за снимка с миризливки по мой проект, прокъсани при елегантно невзет такъв. Прокъсани, но за сметка на това проветриви - за разлика от няма да казвам кои. То с тези adv. тенджери сигурно задушен зеленчук вадите?

                        П.П.
                        Гледайте да не ви прибарат рокерите по съборите, че само вие ще ходите за бира. Като ги нафраскате с лед тия ми ти сандъци...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                          Малеей...след кратък опит за размисъл реших, ще тургам на моторя алуминиеви коФчези, само в тях мога да събера всички нужни ми неща за да ги разходя...а сега, с тия лепенки ми усложнихте житието. От где мога да се здобия, в интернето продават ли ги??
                          Внимавайте с пътешествията къдя Трън, много лоши отзиви има за там по форумите, постоянно спукани търкалета и при всяко волно или неволно слизане от моторчето -пробити трандафори!!
                          Истинска Голгота! Единствената подходяща техника е верижната. Почитателите на немския боксьор са облагодетелствувани, могат да ползват schneekrad Другите...ами да му мислят

                          Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнение
                          Ти си лесен, слагаш коша багажа в него и газ , виж ако ще пътешестваш с Гнома е друга бира, един ден все пак трябва да го разходиш до родината му
                          Няма кош, затуй ровя усърдно в таз тема Кош ще има единствено Гномето...някога.
                          Инак запали ли, първото гасене е пред музея на Snecma
                          Ама това е тема за раздела... с тракторите.
                          Gnome Rhone AX2 800 1938
                          Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                          Husqvarna Te 510 1989
                          Argvmentvm ad novitatem

                          Коментар


                          • #58
                            От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                            Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                            ....а сега, с тия лепенки ми усложнихте житието. От где мога да се здобия, в интернето продават ли ги??
                            .......
                            Поискай и ще ти бъде дадено... този е НАЙ-НАЙ-важния ADV

                            Мога да посъветвам тези които сами си правят куфари да ползват максимално идеи от купешките когато е възможно.
                            Ето на прима виста полезни особености:
                            Двупосочното отваряне на капака и взаимозаменяемост;
                            Отварянето от към тесните страни е по-практично;
                            Скосените ъгли за подсилване;
                            Използването на нитове с лещовидна глава;
                            Двойната сетена от към ауспуха;
                            Скоби за допълнителни аксесоари;
                            Освен заключване на капака да се заключва и куфара към мотора;
                            Ако са от "гола" не покрита Al ламарина от вътре да се боядисат, сложи предпазно фолио или да се ползват вътрешни чанти;
                            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                            Коментар


                            • #59
                              От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                              Скосените ъгли също така свалят челното въздушно съпротивление почти наполовина.
                              Това е и причината повечето небостъргачи да са със скосени ъгли - там вятъра е най-големия враг.
                              You'll never find out - I got no key hole....

                              Коментар


                              • #60
                                От: Твърдите куфари - предимства и недостатъци

                                Въз основа на навъртените досега някакви километри и с дисаги , и с пластмасови , и с алуминиеви куфари
                                за мен изкристализира следната конфигурация : За турист - странични пластмасови куфари и отзад цилиндричен сак.
                                За ендуро - странични алуминиеви и отзад цилиндричен сак.
                                Получава ми се доста приемливо съотношение от всички гореизброени плюсове / минуси на обсъжданите варианти.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X