От: Айде на новата "Африка"
Привет, колеги.
Мисля, че мненията и коментарите на този етап са прибързани, по простата причина, че за мотора все още няма достатъчно ясна и официално публикувана информация. Още по-малко са и впечатленията от мотора на живо. Как точно решихте, че мотора се конкурира с който и да е от показаната графика или с BMW HP2? По двете кални снимки от изложението, по цветните графики в по-горните постове или от клипа в Тубата, на който трудно може да се каже какъв мотор е това и дали е точно този, който коментирате!? Нека все пак да сравняваме ябълки с ябълки! Докато не излезе официална информация от Хонда и първите 100 ревюта от собственици, мисля че не би трябвало да се правят заключения. Дотогава само можем да се надяваме, че от Хонда няма да посрамят славния предшественик на този мотор.
По отношение на графиката по пазарното позициониране на мотора ... Ако прочетем внимателно бележките под самата графика ще видим едно много интересно уточнение "... Спекулативно! Моторът е позиционират тук по спекулативна техническа информация ....". Освен това вижте с кого се "конкурира" в този пазарен сегмент: КТМ-а вече не се произвежда, останалите мотори от бележката, не се предлагат на Щатския пазар (друг е въпроса, дали са от същия сегмент), а за V-Strom-а ... Моите уважения, но това е асфалтова машина. Другото интересно нещо е, че до този момент на онзи континент Хонда Африка не е предлаган и американците само ближат конфитюра през стъклото на бурканчето! Те нямат реални впечатления от техниката, освен малцината, разбира се, които са успели да седнат на родопския катър и да пояздят. От хората с които съм говорил отвъд океана и които притежават и карат мотори, не съм чул някой да каже, че е виждал Африка на живо при тях (сумарно 7 човека). Разбира се, не претендирам за представителност на статистиката, но въпреки това факт е, че нямат преки впечатления от мотора и като дойдат тук, при вида на моя мотор, остават истински впечатлени, но не защото е моя, а от характеристиките му и от историята на машината! Повечето завършват с: "Бих карал такова чудо, въпреки годините му!".
Или обобщено казано, както беше сторено в една бираджийска реклама: "Сега ... Чакаме!".
Съжалявам за дългия пост!
Бъдете живи и здрави.
Поздрави.
Привет, колеги.
Мисля, че мненията и коментарите на този етап са прибързани, по простата причина, че за мотора все още няма достатъчно ясна и официално публикувана информация. Още по-малко са и впечатленията от мотора на живо. Как точно решихте, че мотора се конкурира с който и да е от показаната графика или с BMW HP2? По двете кални снимки от изложението, по цветните графики в по-горните постове или от клипа в Тубата, на който трудно може да се каже какъв мотор е това и дали е точно този, който коментирате!? Нека все пак да сравняваме ябълки с ябълки! Докато не излезе официална информация от Хонда и първите 100 ревюта от собственици, мисля че не би трябвало да се правят заключения. Дотогава само можем да се надяваме, че от Хонда няма да посрамят славния предшественик на този мотор.
По отношение на графиката по пазарното позициониране на мотора ... Ако прочетем внимателно бележките под самата графика ще видим едно много интересно уточнение "... Спекулативно! Моторът е позиционират тук по спекулативна техническа информация ....". Освен това вижте с кого се "конкурира" в този пазарен сегмент: КТМ-а вече не се произвежда, останалите мотори от бележката, не се предлагат на Щатския пазар (друг е въпроса, дали са от същия сегмент), а за V-Strom-а ... Моите уважения, но това е асфалтова машина. Другото интересно нещо е, че до този момент на онзи континент Хонда Африка не е предлаган и американците само ближат конфитюра през стъклото на бурканчето! Те нямат реални впечатления от техниката, освен малцината, разбира се, които са успели да седнат на родопския катър и да пояздят. От хората с които съм говорил отвъд океана и които притежават и карат мотори, не съм чул някой да каже, че е виждал Африка на живо при тях (сумарно 7 човека). Разбира се, не претендирам за представителност на статистиката, но въпреки това факт е, че нямат преки впечатления от мотора и като дойдат тук, при вида на моя мотор, остават истински впечатлени, но не защото е моя, а от характеристиките му и от историята на машината! Повечето завършват с: "Бих карал такова чудо, въпреки годините му!".
Или обобщено казано, както беше сторено в една бираджийска реклама: "Сега ... Чакаме!".
Съжалявам за дългия пост!
Бъдете живи и здрави.
Поздрави.
Коментар