Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електронно запалване Минск

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Електронно запалване Минск

    Колега, ротора е постоянен магнит. Лично аз не виждам условия(при работата му), при които да са размагнетизира. Няма такива температури. Схемата е лесна по-късно ще я кача.

    Коментар


    • #32
      От: Електронно запалване Минск

      Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
      Колега, ротора е постоянен магнит. Лично аз не виждам условия(при работата му), при които да са размагнетизира. Няма такива температури. Схемата е лесна по-късно ще я кача.
      Може да се размагнитезира,имал съм случаи с ротори от ковровец,искрата става слаба,сменям ротор и хоп чудо,залепи една отверка на всеки магнит и вдигни ротора ако успееш всичко е наред.

      Коментар


      • #33
        От: Електронно запалване Минск

        Определено не мога да дигна ротора с отверка. Може и да се е размагнетизирал. Намерих скоба и го извадих. Ползван е доста душмански. Има следи от триене, стържене, удряне и подобни. Тия запалвания и на Иж-ета съм виждал да ги слагат и би трябвало и с тях да работи ама.....не. Цената на един комплект запалване е колко целия мотор 80-100лв.

        Само не знам как се прелъга да запали два пъти. Взема от някъде да изровя ротор и да го сменя пък него.

        Коментар


        • #34
          От: Електронно запалване Минск

          Това, твойто, си е Дзен в най- чиста форма. Не си разваляй кефа от човъркането с ядове. Отдай му се и то ще те възнагради многократно.
          Извинявам се за спама, просто завиждам.
          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

          Коментар


          • #35
            От: Електронно запалване Минск

            Вчера ми дойде музата за творческо мислене. Гледах 1час всякакви схеми, клипове и докато се взирах в едната проумях, че изводът на бобината(единия) и самата бобина трябва да бъдат замасени. Аз обаче не съм ги замасил.... Масата на статора се дава на двигателя. Аз с проводник съм я закарал на електронното. Оттам извод М отива на единия край на високоволтовата бобина. И според схемите трябва да бъде даден на маса, както и самия метален корпус на бобината. Сега, ако се окаже, че наистина за една педя проводник с две обувки на края се мъчих 2месеца, ще си направя харакири.
            В събота ще пусна един проводник от електронното до бобината и ще я дам на маса.
            Поздрави!
            П.с за всеки случай ще сменя и семеринга с нов и без това съм свалил ротора, за да си вържа гащите.

            Коментар


            • #36
              От: Електронно запалване Минск

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:received_1112915828776296.jpeg
Прегледи:1
Размер:45.5 КБ
ID:5716481
              Така, очертаното в кръгче е конкретната маса. Знам, че има значение. Ще бъда доволен, ако някой колега каже, че това със сигурност е имало решаващото значение.. Вече ме е страх да кажа, че нещо е виновно. Чак в събота ще имам възможност да пробвам на практика какво ще излезе. Кахъра ми идва оттам, че все пак извода М, който отива в бобината е замасен, защото в електронното той се дава на корпус, а аз самия корпус съм го дал на маса.

              Коментар


              • #37
                От: Електронно запалване Минск

                Масите дооправих и сега чакам запалване от Минск. Направих проба със сапунена вода и пяна. Намазах семеринга и ритнах. Засмука я и изчезна. Та и оттам е смукало въздух. Смених семеринга, беше му паднала пружинката(явно некадърно е набиван). Сложих новия, сега не дърпа пяна. А уж според продавача двигателя бил перфектен......то е смукало отвсякъде. Ще трябва пак да отварям двигателя, защото при качването на буталния болт счупих сепаратора на игления лагер. Въпреки това някакси го събрах, наредих иглите и сглобих всичко. Според вас дали ще кара така? Луфт няма, ама ме е страх, че като запали ще задере.

                Коментар


                • #38
                  От: Електронно запалване Минск

                  Ако няма сепаратор (или е счупен)хлабината трябва да е компенсирана с още игли,така за 30 сек ще се е натрошил...
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #39
                    От: Електронно запалване Минск

                    Май успях да намеря запалване. Ще видя кога ще ми го пратят. Всипко е готово и трепне в очакване. Само, където аз поизстинах вече, ама това се лекува.
                    Само се кръстя да не е заминал семеринга откъм съединителя. Той е зад лагера и сигурно ще иска цепене. Чудя се ако успея да избия лагера, ако няма засечка да извада семеринга и да набия и нов семеринг и нов лагер. Трябва обаче да се види на място, защото така пиша на изуст.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Електронно запалване Минск

                      Със сигурност от страната към семерингата ще има зегер, а дори и без него мисията за избиване на основен лагер без да се отвори двигателя няма как да стане...........

                      Коментар


                      • #41
                        От: Електронно запалване Минск

                        Намерих статор и ротор за електронното. Един човек ми предлага и запалване с чукче и мисля да взема и него. По негови думи запалването е оригинално. Погледнах в интернет дали има чукчета за Минск, ама няма. Дано да стават от Ковровец. При всякакви положения в каквото и състояние да е чукчето, като го запила леко с шкурка и изравня повърхностите ще кара повече от сигментите и буталото, където съм сложил.
                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Електронно запалване Минск

                          Бащата на минск е киевката,моторите са идентични и като нищо запалването с чукче е от киевка.
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #43
                            От: Електронно запалване Минск

                            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                            Бащата на минск е киевката,моторите са идентични и като нищо запалването с чукче е от киевка.
                            А чичото на Минска е Ковровеца.
                            При монтажните размери на генераторите, комплект ротор-статор, разлика няма.
                            На Ковровец К-175А се монтира генератор Г-401. Той бива два вида:
                            1. С плочка за чукчето.
                            2. С цял капак върху който се монтира чукчето и наковалнята.
                            При първия модел, плочката има срез (процеп), през който трябва да се вижда заводския белег, определящ абриса на генератора. Белега представлява ударено със секач или център върху предния капак.
                            При втория модел белега е ударен върху самия корпус, а капака има процеп.
                            И при двата модела бобините са разпределени по четири за запалване и четири за осветление и сигнализация.
                            При следващия модел генератор, монтиран на Ковроец -Возход1 ротора е с по-голям диаметър, бобините са по-тесни и са разпределени по различен начин 4-3-1

                            Всички генератори могат да бъдат монтирани на Минск. Само не се сещам дали високоволтовите бобини за чукче и за електронно имаха разлика

                            Коментар


                            • #44
                              От: Електронно запалване Минск

                              Смятам, че тъй като е с чукче с обикновена бобина ще стане без проблем. Това чудо на колко волта работи-12 или 6волта? Колкото до центровката, предполагам, че лесно ще я направя. Ако слагам запалването с чукчето, трябва да сменя всички кабели и салнатии.
                              Поздрави!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Електронно запалване Минск

                                Ако успееш да монтираш статора от Ковровец без да се налага да му правиш фланец ще е най добре, иначе той е на 6 волта, има две жици които излизат от него, едната за светлините, другата за запалването а предварението е около 2.0 мм. преди ГМТ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X