Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електронно запалване Минск

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електронно запалване Минск

    Здравейте, колеги. Наскоро си купих Минск 125 и се почна голямото ритане. Карбуратора не подаваше гориво и мотора не палеше. Смених го и стария го изчистих. Почна да мокри свеща, а мотора не палеше. Тогава ми се видя слаба искрата. Викам ще разглобя електронното(коммутатор-стабилизатор). Смених кондензаторите мотора запали, но смучеше въздух. Направих два кръга и изгасна в движение. Ритнах да видя има ли иска, ама нъцки. Пак в бокса. След 20км с ритане успя да запали някакси, след което не можах да го запаля повече. Свалих цилиндъра, че смучеше отдолу въздух. Смених бутало, сигменти сложих гарнитура и пак не иска. Викам свалям статора(който е от карпати). Свалих го и на пробната лампа имаше утечка. Пробив в бобина за осветление. Дадох го на бобиньор сега го качих.......ду хаст. Искра 0,5мм. Взех нов статор, и с него анемична искрата и не пали. Сложих една бобина от балканче и даде малко по добра искр, ама светло-синя, слаба анемична и мотора не иска и не иска. Бях пробвал с друго електронно. Видима качествена реакция нямаше. Дигнах ръце, от 2дена ме болят краката и не иска и не иска. Семеринга от дясно видимо не тъни. Нещо е по искрата. Не ми се дават още 100лева за електронно дето не знам дали работи. Цялото електронно го замервах.....тиристори, диоди, смених кондензаторите с нови и пак нищо. Вече дигнах ръце. Яд ме е да се откажа. Помагайте с акъл.

  • #2
    От: Електронно запалване Минск

    Акъла е неуместен пред съветската инженерна мисъл. Завиждам ти за нервната система.

    Коментар


    • #3
      От: Електронно запалване Минск

      Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
      Здравейте, колеги. Наскоро си купих Минск 125 и се почна голямото ритане. Карбуратора не подаваше гориво и мотора не палеше. Смених го и стария го изчистих. Почна да мокри свеща, а мотора не палеше. Тогава ми се видя слаба искрата. Викам ще разглобя електронното(коммутатор-стабилизатор). Смених кондензаторите мотора запали, но смучеше въздух. Направих два кръга и изгасна в движение. Ритнах да видя има ли иска, ама нъцки. Пак в бокса. След 20км с ритане успя да запали някакси, след което не можах да го запаля повече. Свалих цилиндъра, че смучеше отдолу въздух. Смених бутало, сигменти сложих гарнитура и пак не иска. Викам свалям статора(който е от карпати). Свалих го и на пробната лампа имаше утечка. Пробив в бобина за осветление. Дадох го на бобиньор сега го качих.......ду хаст. Искра 0,5мм. Взех нов статор, и с него анемична искрата и не пали. Сложих една бобина от балканче и даде малко по добра искр, ама светло-синя, слаба анемична и мотора не иска и не иска. Бях пробвал с друго електронно. Видима качествена реакция нямаше. Дигнах ръце, от 2дена ме болят краката и не иска и не иска. Семеринга от дясно видимо не тъни. Нещо е по искрата. Не ми се дават още 100лева за електронно дето не знам дали работи. Цялото електронно го замервах.....тиристори, диоди, смених кондензаторите с нови и пак нищо. Вече дигнах ръце. Яд ме е да се откажа. Помагайте с акъл.
      Евала!По написаното си личи че си разбираш от работата и знаеш как!Но си се захванал с най-голямата тъпотия-Минск!Едно време ги продаваха за 50 лева нови от магазина!Сега едно електронно струва 50 лева!Давам ти жокер-търси електронно от Урал-ка или Дружба/резачки/.
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #4
        От: Електронно запалване Минск

        Има ли акумулатор това нещо
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          От: Електронно запалване Минск

          Преди милион години по соца ми се наложи да мина през "фирмения сервиз" на минск (някъде зад Захарна Фабрика беше) по някаква друга причина - няма да забравя десетките подредени като войници 125ци с "изгорели" електронни (и десетките чисто нови карпати с изгорели съединители). Прочее виж дали от тези снимки можеш да изкараш някаква информация (последните две май са за карпати, имаше някаква врътка да се сложи от карпати на минск май)

          http://img-fotki.yandex.ru/get/3307/..._d0c053a2_orig

          http://img-fotki.yandex.ru/get/3107/..._79fdde9e_orig

          http://img-fotki.yandex.ru/get/3005/..._30801ddc_orig

          http://img-fotki.yandex.ru/get/3205/..._cd8c1fb9_orig
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            От: Електронно запалване Минск

            Аз имам Минск от 1992 г. на 8 000 км. е. Минах през електронното. Купих си ново за 50 лв и си възстанових и старото /кондинзатор/. Номера е, че цялия блок е залят с нещо като монтажна пяна и два дена с едно ножче чегъртах докато стигна да платката и елементите. Комутатора дава 100 волта към бубината и може да се усети "на пръста" дали подава напрежение /дали е изправен блока/. Запалването е магнетно, без акумулатор, инсталацията е 12 волта. От магнета излизат четири кабела, на първия модел са три и виж да не си разменил някой. 
            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

            Коментар


            • #7
              От: Електронно запалване Минск

              Ако държиш на това извращение, би могъл да му насадиш електроника от първия срещнат китайски скутер или Карпати.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: Електронно запалване Минск

                Не знам вече от какво може да е. Статора вече го изключвам. Щом с два статора не иска значи не е от него.
                Електронното го отворих всичко свалях и мерих. Смених кондензаторите, за всеки случай. Още не съм го затворил платката е отворена. После ще я затворя, чакам да запали. То няма кво да объркваш с свързването. Идват 4ри жици(запалване, осветление, и двата извода на датчика). Единия се дава на маса в електронното. Излизат 6 като са интересни 3 извода(бобина, маса и датчик). Датчика се дава на мада за гасене(при мен нямаше ефект това не знайно защо), другите два отиват на бобината.
                Може ли бобината за Балканче, която е с малко по различни параметри да ме заблуждава, че не е от бобината. Искрата е плачевна 2-3мм от кабела към главата. Благодаря за включването. Всички търсят електронни да присаждат, само аз не мога да се оправа.....вече от 1 месец.
                П.С Електронното(статор, комутатор и бобина) са от Карпати на 6V.

                Коментар


                • #9
                  От: Електронно запалване Минск

                  Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                  ...
                  Може ли бобината за Балканче, която е с малко по различни параметри да ме заблуждава, че не е от бобината...
                  Без да съм разбирач - 99% сигурен съм че на симсона ми с електронно запалване бобината беше различна от тази на модела с обикновено запалване.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    От: Електронно запалване Минск

                    Със сигурност е различна.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Електронно запалване Минск

                      На съпротивление го докарва. Мерих я, дава в нормите, ама дали няма пробив във вторичната при няколко хиляди волта не знам. Ще взема друга отнякъде и ще пробвам. Ако пак не иска вече не знам. Накрая ще върви за скрап. Четири месеца работа....

                      Коментар


                      • #12
                        От: Електронно запалване Минск

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Със сигурност е различна.
                        Без проблем!Абсолютно са взаемозаменяеми! И аз си мислих така ама не,върви си моторетката с бубина от Балканче!
                        Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                        Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Електронно запалване Минск

                          И със сигурност имат значение двата кабела за датчика как са обърнати. Ако не си пробвал ги размени.
                          Минска си е с ЦДИ отвсякъде,би трябвало бобината да е различна от тази за магнет с чукче...
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #14
                            От: Електронно запалване Минск

                            Утре или други ден ще пробвам с друга бобина и слагам и двата статора да видя какво ще излезе. Човекът, където ми пренави единия статор май е бързал и не е спазил посоката на навиване на двете намотки(последователни) за палене. Ама това ще го разбера утре. В краен случай ще разменя краищата. Благодаря за съветите. Ще съм благодарен за още. Ако вземе, че тръгне обещавам да кача снимки на това дето съм тръгнал да права.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Електронно запалване Минск

                              Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                              На съпротивление го докарва. Мерих я, дава в нормите, ама дали няма пробив във вторичната при няколко хиляди волта не знам. Ще взема друга отнякъде и ще пробвам. Ако пак не иска вече не знам. Накрая ще върви за скрап. Четири месеца работа....
                              Веднага го купувам на цената на скрап. Нема да ти дадът повече от 40 лева на отпадъци. Ако ще го караш там на тази цена съм пръв на опашката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X