Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за мотоциклет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвет за мотоциклет

    Здравейте,

    отговор до африката също ми харесва, но бюджета, както виждате, не е голям,
    spongi



    За курс в Харманли - какъв е смисъла да търся по-евтин курс в Пловдив, при положение че ще трябва да ходя до Харманли...
    Естествено че ми се ще да купя по нов и запазен мотор, ама като се сетя, че сигурно ще ме изгонят от семейното огнище... сещайте се Вие.
    Има доста добри трансалп и супер тенере на около тези пари, пък смятам да използвам и жокер - помощ от приятел... ако Вие може да помогнете, след около месец... два - ще съм благодарен на Всички.

    Поздрави и безаварийно!
    Дани

    Коментар


    • #17
      От: Съвет за мотоциклет

      Само за инфо,
      днес в Пловдив намерих курс за 299лв... смятам че не е зле и утре отивам да го записвам. Като се запролети, цената ще е доста по различна, според мен

      Поздрави Момчета

      Коментар


      • #18
        От: Съвет за мотоциклет

        Няма да го мина от първия път без грешка
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #19
          От: Съвет за мотоциклет

          Здравейте, за курса и полигона в Харманли потвърждавам и аз. Курса е 200 лв и 50-60 за изпита за А2 и А категория, за А1 е 300 лв, защото има и листовки. Ходих 3-4 пъти, всяка седмица по веднъж и на 3 или 4 тия път (не помня точно), бях на изпит. Аз изкарах А2 категория там. Елементите се учат за 1-2 ходения, зависи от човека как се справя с мотора. Относно коректноста на Изпита - инструктора си гледа добре работата, изпита се записва от камера и изпитващите не прощават грешки, т.е. всичко се прави както си му е реда.

          Коментар


          • #20
            От: Съвет за мотоциклет

            Колега, за тия пари ще намериш, много стар и амортизиран "Трансалп", разшири кръга на марките и гледай, най-запазеното без оглед на възраст.

            Коментар


            • #21
              От: Съвет за мотоциклет

              Имаш голям диапазон и в 600-650 к. с един цилиндър ендура огледай се и в тях.Особенно за градски условия са по добри от горе споменатите.
              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

              Коментар


              • #22
                От: Съвет за мотоциклет

                Забравих да спомена че за бюджета който си отделил ще намериш по запазен такъв.
                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                Коментар


                • #23
                  От: Съвет за мотоциклет

                  Първоначално публикуван от ananievd
                  Бюджет за циклета - около 2000- 2500лв.Благодаря предварително!
                  По принцип колегите които си продават старите мотори обявяват цена която е с около 200-300 лв. по-малка от обявената и ако се появи сериозен купувач, е възможно дори и да свалят и малко по-надолу. За това има телефони, обаждаш се и каквото стане, гаранция няма, но в края на краищата ще е най-добре да купиш мотора който на тебе ти харесва най-много....

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвет за мотоциклет

                    Колеги,

                    Благодаря за споделеното.
                    Може би ще се вслушам в съвета на адаша - Даниел Чобанов, пък на края - в дълбокото и каквото сабя покаже.
                    То кефа и мерака цена нямат!

                    Поздрави на всички!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвет за мотоциклет

                      Да се похвалиш.
                      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвет за мотоциклет

                        Е, то за хвалби... то ние българите май сме най-големите. Дано да си заслужава хвалбата.
                        Почти всичките ми познати ме съветват за Suzuki DR... не ми е много по сърце, ама то търсенето сега започва...
                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвет за мотоциклет

                          По-горе прочетох относно кубатурата за Трансалп, че искаш да е задължително 650 кубика.Това го забравяш обаче с този бюджет.Този двигател се монтира на Транса след 2000г. и там ценово нещата започват от около 3500-600лв. нагоре.
                          До скоро и аз бях пред дилемата за това какъв мотор.В смисъл...аз знаех какво искам, а именно Трансалп произведен от 1998-до 2000г./този с двата диска отпред/.Лошото е, че ги заглеждам от 3-4 години и за мое съжаление забелязвам тенденция да им се...вдига цената ...въпреки, че тези машини за тези години са остаряли още повече като модел.
                          Когато преди 4 години се спрях на този модел Хонда, ценово се намираше спокойно и имаше избор дори в диапазона 2600-2800лв., а сега този модел под 3300-3500лв. трудно.Да не говорим пък за това, че няма и кой знае какъв избор.
                          За това и аз малко промених концепцията и се спрях на моя резервен вариант http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=206812
                          Двигателя е като на Транса след 2000г. , а именно 650кубика и 56к.с., но модела е по-асфалтово ориентиран.Повече спойлери/някои ги дразни това, ама аз се убедих в преимуществото им на дълъг път...особено като направих първия си трип при 10-11 градуса и по дънки.../, по-широка и удобна седалка, на която не ти изтръпва гъ-ът при по-дълги трипове, разполага и с една много добра благинка...кардан, с който ти отпадат множество ангажименти по поддръжка и евентуална смяна на верига и зъбни колела.Мотора е снабден и с вградени странични куфари, които имат опция да им се сменят капаците с по-дълбоки и така да се увеличава обема им и с задна топ каса която събира две каски.Отделно от това/за мен дори и малко необяснимо/ този мотоциклет гори на дълъг път ...по-малко от Трансалпа, макар да е със същия двигател и да е по-тежък с около 33кг...
                          Абе нещо като...шосейно ориентиран Траналп .
                          Да...наистина за ходене извън пътя си доста по-ограничен, защото мотора е по-нисък с по-малка предна гума и вероятно по-малък ход отпред на предното окачване.Отделно е и по-тежък/въпреки, че не се усеща вероятно заради по-ниския център на тежеста/, но...само не си мисли, че с Трансалп може да ходиш по-черно без много ограничения.Да...той става малко повече от шосейния му събрат, но е тежко ендуро и за офроуд изпълнения определено не става със своите 190кг.
                          С две думи...Транса е повече тежко шосейно ориентирано ендуро с което можеш да забегнеш и по черно донякъде/е...говорим ако все пак не си корав и не пришпорваш по черни терени където за километър ще правиш по 10-тина падания, само и само да минеш от там /, но си далеч от карането навсякъде извън пътя.
                          Моята логика беше...че след като ще се кара 80-90% по асфалт...защо пък да не избера нещо по-удобно от Транса за целта...Та отидох да го видя на живо моя настоящ мотоциклет и направо го взех!
                          Разбира се...за посочения ценови бюджет това няма как да стане.За тия пари можеш да вземеш евентуално по-запазен Доминатор...ама той въпреки, че става повече от Транса за черно, пък не е комфортен за дълги трипове.Въобще...пълно щастие няма и човек трябва да определи много точно приоритетите си преди да се спре на определен мотор.
                          Имай предвид...че всичко свързано с моторетките е скъпо.Закупуването на мотор е едва първата и ...най-евтината стъпка/говорим за мотор в този ценови диапазон де/.След това се почва....200-300лв. за хубава каска/не можеш да вземеш такава от 100лв., защото все пак това ще ти спасява живота в даден момент...да не дава Господ де/, след това яке с протектори и то около 180-280лв., след това и панталон с протектори хайде още едни 120-180лв., хайде и на ботушите -150-200лв. и да не забравим...ръкавиците...80-120лв.
                          До тук...при сметка на по-ниските цени са едни около 800лв./имай предвид, че това са цени на компромисна екипировка...иначе нещата отиват рязко между 2000 и 3000лв./.
                          Следва някой лев и за обслужване на мотора/това след като си му платил всички данъци и такси при покупката/, свещи, въздушен , маслен , горивен филтър и масло, антифриз/кой и каквото и да ти обяснява при покупката...ако държиш на машинката това всичко задължително трябва да си го смениш, за да знаеш кога и с какъв пробег разполагаш/.
                          С тия допълнителни масрафи ценово в най-добрия случай отиваш на 1000+лв. след закупуването на мотора.Разбира се...сумата може да нарасне и нагоре ако има нещо за ремонт и смяна по моторетката/едни гуми само да му купиш нови и скачаш според производител и модел между 300 и 400лв. за двете гуми/.
                          Та...не прави грешката да залагаш бюджет само за закупуване на мотора, че после ще ти дойде на нагорно!
                          Другото...писал си, че мислиш да го караш доста в града.Според мен за основно возило из града става само и единствено за град с сравнително малко население и съответно малко движение.Не можеш да си представиш как никой не те брои за участник в движението когато си на две колела и лично за мен риска да стане сакатлък не е хич малък.Моторетката се кара по-безопасно най-вече извън населените места...и си е по-скоро за кеф, а не толкова за транспорт.
                          Та така...спирам, че се отплеснах в желанието си да те осветля по-подробно как стоят нещата при закупуването на мотор.
                          Успех с избора...
                          Поздрави!
                          Последно редактирано от lubashki777; 24-03-16, 08:15.
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвет за мотоциклет

                            Здравей Любо,
                            Благодаря за изчерпателния отговор. Очаквах твое включване, но от известно време не мога да стигна до РС то... а от телефона е почти невъзможно.
                            Осъзнавам че си много прав за всичко което си писал по-горе. Относно закупуването на мотоциклет - ще разчитам на помощ от приятели - имам такива, които са ръководители на разни организации по северозападна България, имат контакти с вносители и могат да ми препоръчат нещо, което на първо време ще е достатъчно здраво, за да не бърка в джоба (на първо време).
                            За карането на мотор в града - да прав си... като начало ще се използва за ходене до селото ми, а аз живея на края на Пловдив, така че няма да се боря много с движението. А до селото ми се налага да ходя почти всеки ден (през пролетно - летния период) и разхода на Тераното за един човек всеки ден по 40-50 км не оправдан.
                            А пък и пусти мечти...

                            Поздрави!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвет за мотоциклет

                              Супер щом си наясно действай .
                              Не забравяй бюджет за екипировка. Също така...не спестявай от екипировката, защото именно тя ще ти спасява живота не дай Боже...
                              Поздрави и успех с избора!!!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвет за мотоциклет

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                ...Не забравяй бюджет за екипировка. Също така...не спестявай от екипировката, защото именно тя ще ти спасява живота не дай Боже...
                                Поздрави и успех с избора!!!
                                Това не е така! Главният фактор, който спасява живота (без да подценявам екипировката) е това дето се намира няколко см под каската!
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X