От: Simson 50 1964г.
Да тупна малко прах от темата след 2 години! В момента му слагам 12V електронно запалване и пак съм го цепнал защото трябва да сменя и коляновият вал. От Германия ми пратиха пълен комплект лагери, семеринги и гарнитури за двигателя и затова реших този път да сменя лагерите и отново семерингите на КВ. В новия комплект обаче има два големи семеринга с размерите на лагерите на КВ, докато в двигателя семеринга отдясно е по-малък и лежи в нещо като ламаринен преходник /виж снимките на първа страница/. Някой да знае защо са два различни и какво да направя - да махна ламаринката и да сложа новите семеринги или да си сложа пак един голям и един малък? А дали пък не смуче масло покрай тази ламаринка - нея не съм я пипал още?!
Да тупна малко прах от темата след 2 години! В момента му слагам 12V електронно запалване и пак съм го цепнал защото трябва да сменя и коляновият вал. От Германия ми пратиха пълен комплект лагери, семеринги и гарнитури за двигателя и затова реших този път да сменя лагерите и отново семерингите на КВ. В новия комплект обаче има два големи семеринга с размерите на лагерите на КВ, докато в двигателя семеринга отдясно е по-малък и лежи в нещо като ламаринен преходник /виж снимките на първа страница/. Някой да знае защо са два различни и какво да направя - да махна ламаринката и да сложа новите семеринги или да си сложа пак един голям и един малък? А дали пък не смуче масло покрай тази ламаринка - нея не съм я пипал още?!
Коментар