Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Simson 50 1964г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Simson 50 1964г.

    Ами да, можеш да видиш снимките от вътрешността на предната страница - всичко изглеждаше перфектно! Не мога да си представя откъде може да дърпа това масло, освен през новите семеринги, което е доста съмнително, но може и аз да не съм ги сменил като хората - големият е доста проблемен, оригиналният е в метална касета и познай дали някъде можах да намеря такъв! Монтира се след нагряване на леглото до 100 градуса, което аз пропуснах и видях доста зор докато набутам обикновения гумен семеринг в малко по-тясното от нормално легло.
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

    Коментар


    • #32
      От: Simson 50 1964г.

      Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
      .....Помъчи го 30-40 километра и виж дали пада нивото на маслото в скоростите.Ако спада,ясно.
      +1
      MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
      (А1+)
      О877ООО98О

      Коментар


      • #33
        От: Simson 50 1964г.

        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
        По време на работа от снадката на ауспуха с цилиндъра тече черно масло, бърша и след 5 секунди пак се появява струйка по ауспуха - откъде се взима това чудо не ми е ясно?!
        Според мен сместа ти е богата. Затова ти цапа свещта. Оправи си карбуратора. Или като начало я обедни. Провери какви са жигльорите (какви пише, че трябва да са). Иглата със сигурност е износена (което допълнително обогатява сместа) - препоръчва се замяна на всеки 20 000км, заедно с разпръсквача. Виж също и позицията и и т.н.
        Черната струйка масло по кривката е от отработеното масло в бензина. Съвсем нормално е. Не това ти "цапа свещта". Не е нормално да я виждаш обаче Трябва да си провериш/замениш медната гарнитура цилиндър/кривка и да добавиш (вероятно) азбестово въженце, като някога.

        При богата смес в ниските обороти, мотора студен ще пали лесно, после (10 мин.) ще глъхне и ще цапа свещта.
        При бедна смес в ниските ще пали трудно студен и лесно топъл и т.н.

        Снимай свещта.
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • #34
          От: Simson 50 1964г.

          Всъщност семерингът е като презерватив...Върши работа,ако е правилно поставен...

          Възможни са износвания в оста на коляновия вал,където всъщност уплътнява вътрешния диаметър на семеринга,което не съответства с масло отражателния пръстен.Така или иначе двигателя е сглобен.Виж дали се губи масло от скоростите.

          Коментар


          • #35
            От: Simson 50 1964г.

            Имам същия проблем с почти същия симсон. Нямаше карбуратор и му купих нов от ибей, точно за модела. Работеше много зле. Смених жигльорите с по-малки и се пооправи. После спря да пали. Скоро не съм се занимавал с него, но ще трябва да го правя.
            Щом така мокри свеща, виж сместа, както каза Димо.
            Гледай да не остане без масло в скоростите, лагерите на КВ се мажат от него.

            Коментар


            • #36
              От: Simson 50 1964г.

              Бре тая симсонка! И за мен ти е високо нивото в чашката. Мокри ли карбуратор отдолу? Нищо чудно да имаш износен иглен клапан. Той е под конус и като се износи не затваря. Дръпни едно ръководство и виж всички жиглъори, номера, и всичко. Отвори го измий го с бензин. Да не е заседнал смукача? Не си спомням как беше при Симсонката(не съм ремонтирал скоро). Не е от двутактовото масло. Даже и да му сложиш малко повече няма проблеми. Сега е сетих, че може и от нередовна искра. Индукционната бубина прави най-гадните и трудно откриваеми проблеми. Дано съм помогнал.

              Коментар


              • #37
                От: Simson 50 1964г.

                Най-сетне хванах някакъв проблем - вуйчо неясно защо, затегнал докрай винта за въздуха на карбуратора и аз се мъча от два дни да го докарам да работи само на бензин! Изобщо и не ми мина през ума да проверявам, защото лятото правих основна проверка на карбуратора и центровките ги бях нагласил оптимално. Сега вече свеща доби по-нормален вид и има надежда, че нещо ще стане от този кошер! Утре ще го карам и докладвам за резултатите.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0099.jpg
Прегледи:1
Размер:85.4 КБ
ID:5574829
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                Коментар


                • #38
                  От: Simson 50 1964г.

                  Като го нагласиш на 2-2.5 оборота болчето, се качи и газ по леко изнанагорно 3-4 километра, ама да пее с газчица. Сваляш свещта и гледаш. Трябва да е към кафяво. Ако не е-поиграй с иглата. При палене е нормално да е черна, поради смукача и обогатената смес. Поздрави! И изоставаш с материала, вече времето е хубаво.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Simson 50 1964г.

                    Винтът за въздуха всъщност не е за въздух. Той е променлив ГОРИВЕН жигльор. Вуйчо ти му е спрял пилотната порция гориво. Винтът за малките обороти е друг - повдига шибъра.
                    Свали иглата от шибъра и огледай и нея и главния горивен жигльор. Вероятно има износване. Ако са живи, свали я с една степен надолу. Прегледай поплавъка, дали не е пробит. Иглата му и леглото и също. Може да затваря, но нивото да се е вдигнало, вследствие износване.
                    Имай предвид, че моторите, съвсем, ама хич не си падат по осирането им със смрадликон. Аз бих го разглобил и направил както трябва. Тези моторетки заслужават това.
                    Освен това, проблем е и свещта, която си снимал. Вероятно точно това е решението на казуса. Тя е гореща а в случая ти трябва студена. Вероятно единственият критерий при избора и е бил късата резба
                    Последно редактирано от Scrapheap; 28-03-14, 22:14.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      От: Simson 50 1964г.

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Винтът за въздуха всъщност не е за въздух.
                      Това не е така. Винта, за който говориш регулира количеството въздух при този карбуратор. Има варианти, при които с този винт (не оня за шибъра) се регулира горивото, но този карбуратор (ако е оригиналния) не е от тях. Количеството гориво се регулира от горивния жигльор за празни обороти (свободен ход), който не е променлив.

                      С другото съм съгласен

                      Бих посъветвал Edo да прочете тази тема няколко пъти: Как функционира един карбуратор
                      ______2
                      Е = MZ

                      Коментар


                      • #41
                        От: Simson 50 1964г.

                        Може би ще ти е по-лесно, като знаеш, че моторчето ти е KR51 "Schwalbe", a карбуратора BVF 16 N 1-5
                        ______2
                        Е = MZ

                        Коментар


                        • #42
                          От: Simson 50 1964г.

                          Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                          Може би ще ти е по-лесно, като знаеш, че моторчето ти е KR51 "Schwalbe", a карбуратора BVF 16 N 1-5
                          Да, точно това са нещата. Имаме някаква 50 годишна книжка и по нея правя настройките, иглата беше сменена с нова, но по-голяма 05, затова си върнах старата 04 която има малко износване, но не на конуса, а в горния край където се е търкала. Мисля, че при всички положения ще пасне по-добре. Свещите са една шепа, които се бършат и сменят, мисля, че всичките са еднакви - трябва да прочета какво топлинно число е правилното. А времето тук /морето/ е зимно, всяка сутрин очаквам да го е обърнало на сняг, вчера удари градушка за малко, но днес горе-долу става за каране.
                          Honda XL600LM, 1987
                          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                          Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                          Коментар


                          • #43
                            От: Simson 50 1964г.

                            За свещта гледай електродите да са по-прибрани към резбовата част.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Simson 50 1964г.

                              Изгря слънцето и работата потръгна! Работи стабилно и има добра мощност, единствен проблем е превключването на скоростите от дръжката - явно има големи луфтове и нещо не включват добре. Направих му към 30 километра, ето как изглежда свеща Brisk N17YC след разходката:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0100.jpg
Прегледи:1
Размер:206.4 КБ
ID:5574903Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0101.jpg
Прегледи:1
Размер:218.4 КБ
ID:5574904Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0102.jpg
Прегледи:1
Размер:247.0 КБ
ID:5574905Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0103.jpg
Прегледи:1
Размер:225.4 КБ
ID:5574906

                              Благодаря на всички за помоща!
                              Последно редактирано от Edo; 29-03-14, 13:39.
                              Honda XL600LM, 1987
                              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                              Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                              Коментар


                              • #45
                                От: Simson 50 1964г.

                                Хубава моторетка! Завиждам ти благородно за нея. Тая също е доста топличка. За свещта де, ама щом казваш, че е студено.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X