Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Simson 50 1964г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Simson 50 1964г.

    Вуйчо ми има такава машина и много си я пази, но напоследък прави проблеми с паленето - бързо зацапва свеща и гасне дори в движение. Лятото доста си играя с него, центровки, карбуратори, но няма много полза - с чиста свещ пали и работи доста добре /има мощност/, но бързо зацапва и гасне. Намалявам му маслото, но не помага. Вуйчо сменя цилиндъра с нов, но без резултат. Дали има нещо подходящо като друг по-нов двигател който може да се монтира /кара се само в гората/ или нещо пропускам при ремонтите? Всякакви идеи ще са полезни!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    От: Simson 50 1964г.

    Виж ауспуха - да не се е задръстил.
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

    Коментар


    • #3
      От: Simson 50 1964г.

      Симсона има ли семерига между скоростите и коляновия вал?Ако има,виж нея,да не е изтървала и да дърпа масло от скоростите.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #4
        От: Simson 50 1964г.

        Разбира се, че има семиринг. Ако е скъсан ще пуши много и ще цапа свеща. Ако не е това е износен двигател смяна на бутало и сегмент би трябвало да оправи нещата и не са скъпи около 20 лева. За 60 лева смених всички семиринги+ шлайф, хонинг и ново бутало и сегменти, а и хубаво масло наляхме в скоростната кутия. Всичко това само за 60 лева

        Коментар


        • #5
          От: Simson 50 1964г.

          Мерси за идеята за семеринга, толкова навътре още не съм влизал! Явно ще трябва да го поразхвърлям при следващото ходене до морето, иначе май и буталото е сменяно, както и цилиндъра.
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #6
            От: Simson 50 1964г.

            Двата семеринга откъм скоростите и откъм магнета ако изпускат ще пали трудно и няма да държи малки обороти. Ще работи само на газ и ако върнеш газта - гасне.
            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

            Коментар


            • #7
              От: Simson 50 1964г.

              Колеги някакви идеи откъде мога да ги купя тези семеринги - предполагам, че са два еднакви?!
              Honda XL600LM, 1987
              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
              Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

              Коментар


              • #8
                От: Simson 50 1964г.

                Не е лошо преди това да отвориш ауспуха и ако не много лачен (с запазен хром), да му удариш една горелка. Иначе по трудния начин ...миене с разни разредители.

                Коментар


                • #9
                  От: Simson 50 1964г.

                  Като отвориш аспуха, това което извадиш отвътре го заливаш с бензин и палиш.
                  А самия аспух външната тръба чегърташ отвътре ако има с каквото намериш и после парцали и бензин.
                  Обикновенно се запушват малките отвори на заглушителя /това което ще извадиш отвътре/ и обгарянето върши работа.
                  сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                  dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                  Коментар


                  • #10
                    От: Simson 50 1964г.

                    Я дай някоя снимка да я видим тая моторетка.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Simson 50 1964г.

                      До една-две седмици мисля до отскоча да го видя, тогава ще го снимам! Ще проверя и ауспуха, въпреки че идеята за семерингите ми се струва по-реална.
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар


                      • #12
                        От: Simson 50 1964г.

                        Tия моторетки са толкова железни че едва си имат аналог от тия години! За толкова години е мормално семерингите да са се спекли. В всеки магазин за семеринги има от тоя размер,лявата се намира под колелото на коляновия вал и достъпът до нея е възможен без да се цепи двигателя ,дясната стигаш ,,до нея като изваждаш магнета с подходяща скоба, еднакви са с новия Симсон ,сваляш плочката с бубините семерингата е в ламаринена касета закрепена с три болтчета .Съвет от мен след толкова годиниколкото и да е запазен най-добре го сцепи и му смени лагерите на коляновия вал а ако буталото си е заминало а то сигурно е така можеш спокоино да му сложиш от Симсон S 50 само цилиндъта се разстъргва близо два милиметра събираш и ще откара още много години, Успех!!
                        Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                        Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Simson 50 1964г.

                          Свалих двигателя и си го докарах в София да си го работя на спокойствие, цепнах го и вътре всичко се оказа перфектно - без семерингите разбира се, бяха доста опечени! Лагерите на коляновият вал са без грам луфт и се въртят мазно, все едно не са на 50 години! Смених само семерингите, другото е наред. Докосването до тази техника, по-стара от мен, ме изпълни с носталгия по едни отминали времена, когато машините са се изпълнявали качествено и идиотоустойчиво! Евала на ГДР-то! Сега остана да го метна на мотора и да видя дали проблема е бил в това.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0089.jpg
Прегледи:1
Размер:135.1 КБ
ID:5568918Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0090.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5568919Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0091.jpg
Прегледи:1
Размер:114.3 КБ
ID:5568920
                          Honda XL600LM, 1987
                          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                          Коментар


                          • #14
                            От: Simson 50 1964г.

                            Така и така си го отворил, смени и лагерите. Не слагай български или китайски. Предполагам че на "Симсона" (както на "Чезетата") семерингите са с метална вложка да издържат на картерното налягане, така че внимавай! Ползвай само двутактово масло!
                            Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                            0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

                            Коментар


                            • #15
                              От: Simson 50 1964г.

                              В книжката пише, че трябва да се ползва диференциално масло за скоростите, мисля че беше вискозитет 80. Какво имаш впредвид с това двутактово?
                              Honda XL600LM, 1987
                              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                              Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X