Вуйчо ми има такава машина и много си я пази, но напоследък прави проблеми с паленето - бързо зацапва свеща и гасне дори в движение. Лятото доста си играя с него, центровки, карбуратори, но няма много полза - с чиста свещ пали и работи доста добре /има мощност/, но бързо зацапва и гасне. Намалявам му маслото, но не помага. Вуйчо сменя цилиндъра с нов, но без резултат. Дали има нещо подходящо като друг по-нов двигател който може да се монтира /кара се само в гората/ или нещо пропускам при ремонтите? Всякакви идеи ще са полезни!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Simson 50 1964г.
Свий
X
-
От: Simson 50 1964г.
Разбира се, че има семиринг. Ако е скъсан ще пуши много и ще цапа свеща. Ако не е това е износен двигател смяна на бутало и сегмент би трябвало да оправи нещата и не са скъпи около 20 лева. За 60 лева смених всички семиринги+ шлайф, хонинг и ново бутало и сегменти, а и хубаво масло наляхме в скоростната кутия. Всичко това само за 60 лева
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
Мерси за идеята за семеринга, толкова навътре още не съм влизал! Явно ще трябва да го поразхвърлям при следващото ходене до морето, иначе май и буталото е сменяно, както и цилиндъра.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
Двата семеринга откъм скоростите и откъм магнета ако изпускат ще пали трудно и няма да държи малки обороти. Ще работи само на газ и ако върнеш газта - гасне.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
Като отвориш аспуха, това което извадиш отвътре го заливаш с бензин и палиш.
А самия аспух външната тръба чегърташ отвътре ако има с каквото намериш и после парцали и бензин.
Обикновенно се запушват малките отвори на заглушителя /това което ще извадиш отвътре/ и обгарянето върши работа.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
До една-две седмици мисля до отскоча да го видя, тогава ще го снимам! Ще проверя и ауспуха, въпреки че идеята за семерингите ми се струва по-реална.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
Tия моторетки са толкова железни че едва си имат аналог от тия години! За толкова години е мормално семерингите да са се спекли. В всеки магазин за семеринги има от тоя размер,лявата се намира под колелото на коляновия вал и достъпът до нея е възможен без да се цепи двигателя ,дясната стигаш ,,до нея като изваждаш магнета с подходяща скоба, еднакви са с новия Симсон ,сваляш плочката с бубините семерингата е в ламаринена касета закрепена с три болтчета .Съвет от мен след толкова годиниколкото и да е запазен най-добре го сцепи и му смени лагерите на коляновия вал а ако буталото си е заминало а то сигурно е така можеш спокоино да му сложиш от Симсон S 50 само цилиндъта се разстъргва близо два милиметра събираш и ще откара още много години, Успех!!Най-добре е да имаш богати приятели!!!
Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
Свалих двигателя и си го докарах в София да си го работя на спокойствие, цепнах го и вътре всичко се оказа перфектно - без семерингите разбира се, бяха доста опечени! Лагерите на коляновият вал са без грам луфт и се въртят мазно, все едно не са на 50 години! Смених само семерингите, другото е наред. Докосването до тази техника, по-стара от мен, ме изпълни с носталгия по едни отминали времена, когато машините са се изпълнявали качествено и идиотоустойчиво! Евала на ГДР-то! Сега остана да го метна на мотора и да видя дали проблема е бил в това.
Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
Така и така си го отворил, смени и лагерите. Не слагай български или китайски. Предполагам че на "Симсона" (както на "Чезетата") семерингите са с метална вложка да издържат на картерното налягане, така че внимавай! Ползвай само двутактово масло!Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58
Коментар
-
От: Simson 50 1964г.
В книжката пише, че трябва да се ползва диференциално масло за скоростите, мисля че беше вискозитет 80. Какво имаш впредвид с това двутактово?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар