Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Simson 50 1964г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Simson 50 1964г.

    В бензина
    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

    Коментар


    • #17
      От: Simson 50 1964г.

      Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
      В книжката пише, че трябва да се ползва диференциално масло за скоростите, мисля че беше вискозитет 80. Какво имаш впредвид с това двутактово?
      Диференциално масло няма,има трансмисионно...Щот нали диферециалО е трансмисия...скоростите също...По интересно е в какви съотношения е двутактовата смес дето го храните,щото тва магаре слама не яде...1964г. никой инДжЕнер не си е представял бензина безоловен...

      Коментар


      • #18
        От: Simson 50 1964г.

        Е, в бензина много ясно, че се слага двутактово в съотношение 1:33.
        Honda XL600LM, 1987
        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
        Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

        Коментар


        • #19
          От: Simson 50 1964г.

          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
          Е, в бензина много ясно, че се слага двутактово в съотношение 1:33.
          В книжката на моя дзвер /Белоруски/ пише, че може да се слага всякакво двигателно, включително и отработено.
          Двутактово е най-добре
          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

          Коментар


          • #20
            От: Simson 50 1964г.

            Тук по-скоро проблема е друг: вуйчо го е карал 50 години само с двутактово масло - в бензина, но и в скоростите! Затова питам, да не съм нещо в грешка. Това лято ми сподели какво сипва в скоростите и мен ми се видя странно, та проверихме книжката и там ясно пише трансмисионно /да използвам правилната терминология/. Ама кой да ти чете инструкциите - интересно е, че вътре няма никакво особено износване вследствие на употребата на по-тънкото масло, а 50 години са си доста!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

            Коментар


            • #21
              От: Simson 50 1964г.

              Повечето мотоциклети и мотопеди от соц. страните на времето се карат с двигателно масло в скоростите. Някои сипваха като вуйчо ти двутактово. Проблеми не е имало. Но важното е какво пише в инструкцията.
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #22
                От: Simson 50 1964г.

                Моята я караме с 10w30 на мотул говоря в скоростите

                Коментар


                • #23
                  От: Simson 50 1964г.

                  Сглобих го най-накрая, но май няма промяна - за 10 минути работа зацапва свеща и гасне! По време на работа от снадката на ауспуха с цилиндъра тече черно масло, бърша и след 5 секунди пак се появява струйка по ауспуха - откъде се взима това чудо не ми е ясно?! След като смених семерингите просто масло от скоростите не може да минава, не и в първите минути на работа след ремонта. Иначе центровката е добре, пали добре и работи добре на празен ход, но свеща става опушена черна и леко омаслена, ако трябва мога да я снимам. Искрата е бяло-синя на цвят е не мисля, че основния проблем е от там. Вуйчо се кълне, че слага по 20-25 грама масло на литър бензин - някакви други идеи откъде може да влиза това масло?
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                  Коментар


                  • #24
                    От: Simson 50 1964г.

                    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                    ......... някакви други идеи откъде може да влиза това масло?
                    След като не е от много масло в бензина, значи е от скоростите.

                    п.п. С какво уплътнихте корпуса и какви семеринги сложихте?
                    MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                    (А1+)
                    О877ООО98О

                    Коментар


                    • #25
                      От: Simson 50 1964г.

                      Корпуса го залепих със силикон, семерингите са от един магазин в Пазарджик, но проблема е, че се държи по същият начин както преди да го отворя. Единствената разлика е, че коляновия вал сега се върти по-трудно заради новите семеринги, преди се въртеше като пумпал, а сега задържа.
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                      Коментар


                      • #26
                        От: Simson 50 1964г.

                        Сипах му чист бензин и го оставих половин час на празен ход - черната гняс дето се стича по ауспуха полека намаля и накрая изчезна, може би 30 грама на литър все пак са му много предвид преклонната възраст и по-слабата искра?! Мисля да го пробваме на 20 грама - дали ще има голямо износване при много щадящо каране - по 10 километра горски пътища, 1-2 пъти в седмицата?
                        Honda XL600LM, 1987
                        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                        Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                        Коментар


                        • #27
                          От: Simson 50 1964г.

                          30 грама са му тамън хвърлянето на масло попринцип е нормално но при по-дълго каране. Явно нещо двигателя не е добре или си объркал маслото не знам. Пробвай пак с 30 грама/ 25 ,ако с хубаво масле и така

                          Коментар


                          • #28
                            От: Simson 50 1964г.

                            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                            ... Мисля да го пробваме на 20 грама - дали ще има голямо износване ...
                            Аз познавам един циганин дет беше научил магарето да не яде....ама то взе че умря...
                            Симптомите са като да смуче масло от скоростите.Помъчи го 30-40 километра и виж дали пада нивото на маслото в скоростите.Ако спада,ясно.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Simson 50 1964г.

                              Утре ще го досглобя и ще го изкарам малко да видя как са в движение нещата - ето го изедника:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0098.jpg
Прегледи:1
Размер:138.6 КБ
ID:5574728
                              Honda XL600LM, 1987
                              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                              Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                              Коментар


                              • #30
                                От: Simson 50 1964г.

                                Star попринцип имат много добри двигатели

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X