сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
В книжката пише, че трябва да се ползва диференциално масло за скоростите, мисля че беше вискозитет 80. Какво имаш впредвид с това двутактово?
Диференциално масло няма,има трансмисионно...Щот нали диферециалО е трансмисия...скоростите също...По интересно е в какви съотношения е двутактовата смес дето го храните,щото тва магаре слама не яде...1964г. никой инДжЕнер не си е представял бензина безоловен...
Е, в бензина много ясно, че се слага двутактово в съотношение 1:33.
В книжката на моя дзвер /Белоруски/ пише, че може да се слага всякакво двигателно, включително и отработено.
Двутактово е най-добре
сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Тук по-скоро проблема е друг: вуйчо го е карал 50 години само с двутактово масло - в бензина, но и в скоростите! Затова питам, да не съм нещо в грешка. Това лято ми сподели какво сипва в скоростите и мен ми се видя странно, та проверихме книжката и там ясно пише трансмисионно /да използвам правилната терминология/. Ама кой да ти чете инструкциите - интересно е, че вътре няма никакво особено износване вследствие на употребата на по-тънкото масло, а 50 години са си доста!
Повечето мотоциклети и мотопеди от соц. страните на времето се карат с двигателно масло в скоростите. Някои сипваха като вуйчо ти двутактово. Проблеми не е имало. Но важното е какво пише в инструкцията.
сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Сглобих го най-накрая, но май няма промяна - за 10 минути работа зацапва свеща и гасне! По време на работа от снадката на ауспуха с цилиндъра тече черно масло, бърша и след 5 секунди пак се появява струйка по ауспуха - откъде се взима това чудо не ми е ясно?! След като смених семерингите просто масло от скоростите не може да минава, не и в първите минути на работа след ремонта. Иначе центровката е добре, пали добре и работи добре на празен ход, но свеща става опушена черна и леко омаслена, ако трябва мога да я снимам. Искрата е бяло-синя на цвят е не мисля, че основния проблем е от там. Вуйчо се кълне, че слага по 20-25 грама масло на литър бензин - някакви други идеи откъде може да влиза това масло?
Корпуса го залепих със силикон, семерингите са от един магазин в Пазарджик, но проблема е, че се държи по същият начин както преди да го отворя. Единствената разлика е, че коляновия вал сега се върти по-трудно заради новите семеринги, преди се въртеше като пумпал, а сега задържа.
Сипах му чист бензин и го оставих половин час на празен ход - черната гняс дето се стича по ауспуха полека намаля и накрая изчезна, може би 30 грама на литър все пак са му много предвид преклонната възраст и по-слабата искра?! Мисля да го пробваме на 20 грама - дали ще има голямо износване при много щадящо каране - по 10 километра горски пътища, 1-2 пъти в седмицата?
30 грама са му тамън хвърлянето на масло попринцип е нормално но при по-дълго каране. Явно нещо двигателя не е добре или си объркал маслото не знам. Пробвай пак с 30 грама/ 25 ,ако с хубаво масле и така
... Мисля да го пробваме на 20 грама - дали ще има голямо износване ...
Аз познавам един циганин дет беше научил магарето да не яде....ама то взе че умря...
Симптомите са като да смуче масло от скоростите.Помъчи го 30-40 километра и виж дали пада нивото на маслото в скоростите.Ако спада,ясно.
Коментар