До: Търси се голямото комби.
Купих Скорпио, през форума, от колегата sonda. Някаква междинна модификация, произвеждана през 1994-1995 год. /купето, малко модифицирано от първото поколение, двигателите - от наличната "палета"/. Редкия модел, определено е проблем, при търсене на части /това се отнася, най-вече за "тенекиите"/. Невероятни "глезотии", само като пример: нагревател и на предното стъкло; помпа за "надуване" на седалките в лумбалната област; задната чистачка се включва след включване на задна скорост, ако предните са пуснати и мн. др. Салон, като домашен хол, без сгъване на седалки и пр., се събират предмети с дължина 3,20м. Двигател с верига, задни задвижващи колела със скоростна кутия - блок с диференциала /любимата на Стефан трансмисия "Де Дион - Бутон"/. За 30 000км, възникналите проблеми са тези, частите за които съм описал в горния си пост, като спирачната уредба я правих повече за собствена сигурност, отколкото, поради належаща необходимост. "Веждите" отзад са леко тръгнали, но по утвържденията на предишния собственик, това е поради леки "отърквания".
Такива автомобили вече не се произвеждат - всичко е "ширпотреба", дори "S"-клас на Мерцедес /става въпрос: съвременните, наборите на Скорпиото "Мечоци", са железни/
Купих Скорпио, през форума, от колегата sonda. Някаква междинна модификация, произвеждана през 1994-1995 год. /купето, малко модифицирано от първото поколение, двигателите - от наличната "палета"/. Редкия модел, определено е проблем, при търсене на части /това се отнася, най-вече за "тенекиите"/. Невероятни "глезотии", само като пример: нагревател и на предното стъкло; помпа за "надуване" на седалките в лумбалната област; задната чистачка се включва след включване на задна скорост, ако предните са пуснати и мн. др. Салон, като домашен хол, без сгъване на седалки и пр., се събират предмети с дължина 3,20м. Двигател с верига, задни задвижващи колела със скоростна кутия - блок с диференциала /любимата на Стефан трансмисия "Де Дион - Бутон"/. За 30 000км, възникналите проблеми са тези, частите за които съм описал в горния си пост, като спирачната уредба я правих повече за собствена сигурност, отколкото, поради належаща необходимост. "Веждите" отзад са леко тръгнали, но по утвържденията на предишния собственик, това е поради леки "отърквания".
Такива автомобили вече не се произвеждат - всичко е "ширпотреба", дори "S"-клас на Мерцедес /става въпрос: съвременните, наборите на Скорпиото "Мечоци", са железни/
Коментар