Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съветска и американска космическа програма (сигурност)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

    Писал съм мнението си за официално публикуваните данни за руска бойна техника. С две думи - там няма почти нищо вярно.
    И какво значи активно маневриране?
    Противоракетните маньоври биват: ... (това ти е за домашно). Така или иначе, са с големи претоварвания, така че ъгловата скорост на целта да стане недопустимо голяма за маневрените възможности на ракетата. Е, в толкова редкия въздух като на обичайните при полетите на Миг-25 от Толбухин 27 километра, претоварвания няма. Понеже кормилата работят колкото за бог да прости, а с тягата не става нищо.

    Коментар


    • #62
      До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Писал съм мнението си за официално публикуваните данни за руска бойна техника. С две думи - там няма почти нищо вярно.
      Е, ако наистина смяташ това за даденост излиза, че ВСИЧКИ тук пишем "ала-бала"! Щото, не ми обяснявай, да имаш имаш някакви собствени източници на информация! В тази сфера /военната техника/, всичко наистина трябва да се претегля и обмисля, при това, за да има някаква достатъчна вероятност информация трябва да се черпи изключително неедностранно и настойчиво. И това важи изобщо за военната техника: и руска, и американска, и "нубийска".
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #63
        До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

        Да, имам изключително частни сведения. От специално за мене написани учебници по аеродинамика, авионавигация и управляеми снаряди.
        Виж, оценявам усилията ти, но тезата ти е незащитима. Особено с откъслечни и неверни сведения. В каква да е цялостна картина изглеждат смешно.
        А колкото до толбухинските 25-ци, някога имах работа с хора, които са служили на тях. Нали не мислиш че екипажите им не са знаели къде летят? И как са форсирали ПВО-то на Шести флот и на Иран и Ирак също знаят. Когато ония се трепеха помежду си, нашите летяха там често. Понякога всеки ден.

        Коментар


        • #64
          До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

          Аз пък съм си пил кафето със първите десет от йерархията в ЦРУ, КГБ, МОСАД и Ми6 едновременно! А "шефът" на толбухинските 25-ци лично ми докладваше по три пъти на ден!

          А сериозно: интернет /и особено форумите в него/ е едно от местата с най-недостоверна информация, ако събера хората по разни форуми, които претендират да са пилотирали, обслужвали и т. н. "25-ци" в Толбухин, то би излязло, че в България са били на въоръжение поне 1000 броя!
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #65
            До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

            Първоначално публикуван от Spas55 Преглед на мнение
            Абе, извинявай, ама са 38 годините - юли 1969, "Аполо 11". Разликата не е малка за темповете на онази, действително луда надпревара.

            Освен това към този момент вече доста се мисли и за сигурността. Безогледното бързане е по-характерно, да речем, за 1959 - 1967 година. (Не че и след това не са затваряли очите заради срокове и заради "какво-правят-онези".)

            Специално лунната част от програмата "Аполо" беше изпипана много сериозно и от 24 (ако не греша, т.е. ако всъщност не са 27) астронавти летели по нея няма нито една жертва и има само едно инфарктно премеждие ("Аполо 13"). Подчертавам "летели", защото тримата, които загинаха в подготовката, загинаха на Земята.

            За другото си прав. Бих добавил само, че ставаше дума не само за пропаганда, но и за пряка подготовка за "гореща" война.

            Пак прощавай, че се обаждам, но точно днес стават точно 50 години от изстрелването на първия спътник, всеобщо смятано за начало на космическата ера. (Разбира се, и по това "всеобщо смятане" могат да се направят куп уговорки, включително за това дали изобщо е започнала "космическа" ера. Щото 99% тя се околоземна.)

            Поздрави!

            Лели това е доста старо постче

            45г беше образно казано, очевидно не е точна сметка. Контекста беше, че тогава са се правили много повече жертви с цел надмощие/развитие, докато сега нещата са доста парализирани, то не са човешки права, не е хуманност на ъхъм ниво, не са съдилища и какво ли не.

            Не казвам, че трябва да изпаднем в момент на малоумие и да се изстреляме всичко и всички в космоса, но със сигурност може да вкараме известна доза "лудост", ако искаме да напреднем.
            VW Touareg V10, 5000cc

            Коментар


            • #66
              До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

              Аз се сещам за някои, които ако успеем да изстреляме в Космоса, ще е добре за повечето от нас и дори за човечеството като такова.

              Лошото е, че не се дават...

              Коментар


              • #67
                До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                Кой министър визираш ?
                VW Touareg V10, 5000cc

                Коментар


                • #68
                  До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                  Фсичките...

                  Коментар


                  • #69
                    До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Аз пък съм си пил кафето със първите десет от йерархията в ЦРУ, КГБ, МОСАД и Ми6 едновременно! А "шефът" на толбухинските 25-ци лично ми докладваше по три пъти на ден!

                    А сериозно: интернет /и особено форумите в него/ е едно от местата с най-недостоверна информация, ако събера хората по разни форуми, които претендират да са пилотирали, обслужвали и т. н. "25-ци" в Толбухин, то би излязло, че в България са били на въоръжение поне 1000 броя!
                    Истината е че аз продадох 2 (два) от двигателите пак на руснаците от Сатурн 25-ците отдавна вече ги нямаше, а двигатели бяха останали. Та така....
                    Последно редактирано от quadra; 08-10-07, 23:27.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                      quadra, не се съмнявам: когато човек приказва празни приказки и си приписва въображаеми достоинства - това си личи! Личи си и обратното положение на нещата!
                      Винаги има някаква система на повторяемост и припокриване на факти, твърдения и постановка на позициите, което като комплекс е достатъчно красноречиво!
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #71
                        До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                        Е, щом си работил повече от мене за ВВС-то и така казваш ...
                        Добре че началниците ми не знаят че има толко по-напреднали от мене, че ще ме изгонят.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                          Да събудим темата
                          Капсулата на“Союз“ се приземи според резервния вариант, Роскосмос проучва причините
                          БГНЕС - 21 Октомври 16:40
                          Федералната космическа агенция на Русия (Роскосмос) проучва причините поради които приземяването на спускаемия апарат на космическия кораб “Союз“ премина според резервния вариант с използване на т.нар. балистичен спуск, предаде агенция „Новости“.
                          Балистичният спуск е резервен вариант за кацане, при който космонавтите са подложени на значително по-големи натоварвания отколкото при нормално приземяване. На пресконференция ръководителят на Роскосмос Анатолий Перминов уточни, че поради балистичния спуск спускаемият апарат с руските космонавти Фьодор Юрчихин и Олег Котов и първия космонавт на Малайзия Шейх Мушафар Шукор се е приземил на около 60-70 км от предвиденото място. /БГНЕС
                          Танки грязи не боятся!

                          Коментар


                          • #73
                            До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                            500. Значи нещо се е случило на височина 80 - 40 километра. Чисто в плътните слоеве. Кацането е било с 8 же, много под аварийното. Но нещатно.
                            ТМА-2. Не знам какво е променено в кораба. Явно заради туристите. Последното наистина балистично кацане беше на Союз-33, Рукавишников, Иванов, 79-та. Те се приземиха с 29 же. Рукавишников вече го няма, Иванов също не говори за това. Рязко пресичаха тъпите въпроси тип "и как беше?".

                            Коментар


                            • #74
                              До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                              Имам един въпрос: Някой знае ли какви са допустимите претоварвания които нетрениран човек може да понесе? Мисля че ги пишеше някъде но немога да ги намеря
                              Танки грязи не боятся!

                              Коментар


                              • #75
                                До: Съветска и американска космическа програма (сигурност)

                                Никакви. Тренираните при 3 же още вършат нещо. При 6 же само хриптят. При 8 же никой не прави нищо. Техническите възможности на изтребителите са 9 же, но от такива режими ги изкарва автоматиката. Или довършва маньовъра, или минава в хоризонтален полет докато пилота дойде в съзнание. В бойните въртолети шасито не се прибира за да гаси удара като падне вертикално. В западните разрушаващите се предпазители на креслата се трошат при 3 же, в руските - при 5. До такова претоварване работят амортизаторите.
                                В автомобилите за допустимо по уморяемост се смята 0,2 - 0,3 хоризонтално, и до 0,5 - 0,7 вертикално претоварване. И това кратковременно. Чагин изглежда кара постоянно с толкова. А Кразаджиите са решили да го намалят и затова са направили камиона с муцуна.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X