Тя на Пламен му е ръждясала вече портата сигурно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Портална плъзгаща врата
Свий
X
-
Защо се правят диагоналите на конзолните врати на "зиг-заг"? Грешка ли е? Ако се направят всички диагонали в една посока по здраво ли е?Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
За да стане добре на всички диагонали трябва да сложат компенсатори. Материалите от които се правят такива врати са от най ниско качество. Времето и умората на материала трябва да могат да се компенсират по някакъв начин. Бетонния пояс под упорите също мърда във времето и температурата. Моята врата е двукрила и луфта между крилата горе е различен зима и лято само от температурата. Бетонната основа е цяла за двете крила и пак се променя защото няма горен пояс.
Няма пълно щастие.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
- 1 like
Коментар
-
Моята ще има компенсатор на задния диагонал ( на опашката ), от опит с други такива врати - достстъчно е. Обаче тези другите врати нямат диагинали, по друг начин са направени, с повече железа. Моята ще е с оградни пана, по лека, но и по кекава. Затова ще има диагонали. Но не е ли по правилно да са в една посока диагоналите или си е нормално да са като на снимките - на зиг-заг.Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
Заварките трудно държат правия ъгъл без диагонали. За това слагат повече железа, та дано стане. Ако направиш диагоналите на опън, може и да са от шина или от въже с обтяжка. Тия които са на зигзаг, едни са на опън другите на упор. За това ги правят от квадратна тЪрба. Лека конструкция само със заден диагонал .... малко несигурно.Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеМоята ще има компенсатор на задния диагонал ( на опашката ),.......по друг начин са направени, с повече железа...........
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Моите и двете са такива, ела да гледаш и да крАднеш ноу-хауПървоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеМоята ще е с оградни пана, по лека, но и по кекава.
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Никой не каза категорично - не е ли по правилно да са в една посока диагоналите?Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
Най добре,да се редуват-диагонал на опън/диаогнал на упор.Като тези на опън може да са с метално въже с обтяжка-но става различно,спрямо ПЗ профила.Затова,всичко със затворен профил и по този начин,врата с ''спъва''в двете посоки.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
- 1 like
Коментар
-
Без да съм инженер, не ги слагай еднопосочни и ползвай само твърди профили. Вратата е конзолна и при преминаване от другата страна на конзолата вече става сложно с опън и упор според мене....
- 2 likes
Коментар
-
Какви са тези компенсатори?Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнениеЗа да стане добре на всички диагонали трябва да сложат компенсатори. Материалите от които се правят такива врати са от най ниско качество. Времето и умората на материала трябва да могат да се компенсират по някакъв начин. Бетонния пояс под упорите също мърда във времето и температурат.
Предстои ми да правя двукрила врата автоматизирана широка - поне 5 метра - това ще рече две крила но 2.5метра...
Коментар
-
Компенсаторите се слагат по диагоналите за да може да им се променя дължината. Прави се лесно с 2 болта. Така се изправя правия ъгъл и се държи висящата част на нужното ниво.
За двукрила врата, 2.50 е малко и няма проблеми. Моята е такава. Височината е почти равна на ширината на крилото (предполагам, няма да я правиш 1 метър висока) Моята има по 1 диагонал на опън и една тръба хоризонтално през средата само за крепеж на ламперията с която е облечена. Исках да не е ефирна. Профила е 20/30 или 20/40. Като се прибера мога да ти снимам. Вече 10-та година се държи без забележки.
На такива врати е важно как са направени колоните и дали са спънати от горната страна. Моите са обърнато П със сериозен пояс под самата врата, бетон но без горен пояс. От температурата, зима и лято фугата между двете крила горе е различна с 1.5-2 см.
За тоя модел проблема не е в направията а в снега зимата. За правене са далеч по-лесни от конзолните. И далеч по-леки, освен ако не искаш да я облечеш с 3-4 санта дъски.Последно редактирано от drukman; 04-07-25, 22:18.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар