Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свързване на дросел, схема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Свързване на дросел, схема

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Има и диоди които светят приятно и не тормозят очите, ама струват едни пари.
    Значи със моята неосведоменост по въпроса за диодните ленти тоя път не съм загубил.
    Продължава да си важи правилито че няма луканка за два лева.
    Между другото,в банята си сложих две лунички-диодни ,по 3 вата и си светят доста добре и вече втора година.Бяха по 5лв.
    Че ако наслагам в гаража 50 броя и ще струват 250 лв и ще светят по добре от пурите и ще са общо 150 вата.
    Последно редактирано от Петьо Джартов; 10-12-13, 15:51.

    Коментар


    • #32
      От: Свързване на дросел, схема

      За голямо помещение е това е истнината:
      http://download.p4c.philips.com/l4b/..._pss_aenaa.pdf
      Тип 830, 58W, 5240 лумена или 90 лумена/W
      Но не знам дали ги има в България. Тук има по-смотания вариант:
      Тип 865, 58W, 5000 лумена или 86 лумена/W на цена 5 лева.
      3 броя: дросел 10 лв, стартер 1 лв, пура 5 лв, фасунки за пура 2 лв, кабели 2 лв = 25 лв * 3 = 75 лв - значи 100 ще ти стигнат

      П.П. За протокола: Купих стартер, нямаха цокъл та си поиграх с поялника - работи Сега остана само да я монтирам, където съм я замислил.
      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

      Коментар


      • #33
        От: Свързване на дросел, схема

        Темата е стара, но да я посъживя. Имам едно тяло за луминисцентна лампа с три пури. Няма стартери, поне не са тези мъничките кръглите, та се зачудих. Баща ми твърди че е работеща, и си личи че е в добро състояние. Днеска реших да я монтирам под навеса да ми свети вечерно време, че до сега с подвижна лампа си светих. Опънах кабел, сложих ключ прекъсвач за светване. Лампата е направена за трифазен ток. Аз свързах от една фаза към двете крайни пури през ключа. Ключа ми е двоен с цел да мога да си пускам една, две или три пури. Но до тука хубавото. След като свързах всичко, поставих нови пури и не иска да запалят. В двата края стават червени, но не светват. Смъкнах ги и пробвах в гаража-работят. Смъкнах тялото в средата, където предполагах са дроселите и стартерчетата. Няма стартери. Има дросели и кутиики заляти със смола. Предполагам е някаква електроника. До сега не съм се сблъсквал с такова животно. Ако може да помогнете че 2 часа днеска си загубих и никакъв резултат.

        Коментар


        • #34
          От: Свързване на дросел, схема

          Ми дай някакви снимки, за да не гадаем.
          Освен класическото запалване дросел + стартер, има вече и "модерно" с електронен баласт.
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #35
            От: Свързване на дросел, схема

            Това дето описваш става при залепнал стартер, ама щом и трите са така грешката е другаде! Качи снимка какво има в тялото, дроселите електронни ли са или обикновени...
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #36
              От: Свързване на дросел, схема

              Дросел има стандартен като обикновенните и до самия дросел има една правоъгълна кутийка вътре знам че е залята със смола. Всичко това е три комплекта. Сартера на тройките ми лампи в гаража е на едното гнездо за захващане на пурата. Та таова тяло от двете страни са само за захващане на пурата.
              Снимики не мога да направя сега. Малко е и неудобно за снимане, понеже тялото е качено на тавана се сваля електрическата част малко трудно. Цялата електрическа част е на ламарина и е скрита. Развива се от два болта и увисва на кабелите. Трябва да се предържа с една ръка.

              Сега се сещам къде може да е проблема. Ако трябва да работи лампата с по-мощни пури, а аз съм сложил по-слаби, не се ли получава точно това?
              Последно редактирано от dimich87; 11-04-14, 19:44.

              Коментар


              • #37
                От: Свързване на дросел, схема

                Не направих снимки, но дроселите са 3 на брой като този http://vikiwat.com/drosel-1x40w-bezstarteren.html
                Излизат по 2 кабела към всяка букса за пурите. Пурите се зачервяват в двата края, но не запалват. Пурите са нови, вчера ги купих и при проба на други лампи със стартер си работят.

                Коментар


                • #38
                  От: Свързване на дросел, схема

                  Нещо си объркал свързването. Тя схемата не е много ясна.

                  Ама и са се изцепили - безстартерен. А тва с червената лепенка какво ли е?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Свързване на дросел, схема

                    Аз по свързването нищо не съм пипал. Самото тяло си е окабелено. Баща ми твърди че е работило, когато го е вземал. Захранващия кабел беше отрязан и аз поставих нов захранващ кабел. Понеже и на мене не ми е ясен този тип на свързване питам тука. Ако беше от другия тип ще я оправя. Имам едно тяло с две пури стандартна. На нея единия стартер е стопен заедно с глездото. Мисля нея да възстановя и да я сложа. Но ако може това каченото тяло да се оправи, ще е по добре, че си има и капак.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Свързване на дросел, схема

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      ..... Ама и са се изцепили - безстартерен. А тва с червената лепенка какво ли е?
                      Може да е нещо такова, ама в първоначален вариант на разработка:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:VITO-VT843-40W-220VAC-12VDC-IP21-PWR-SUPPLY.jpg
Прегледи:1
Размер:23.0 КБ
ID:5579298
                      Последно редактирано от коко келеша; 13-04-14, 13:34.
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • #41
                        От: Свързване на дросел, схема

                        Проблема е решен. Предполагам пурите, които съм пробвал са слаби за това тяло. Вчера при пробата на една пура се опитваше да тръгне, но само премигваше. Днеска в гаража видях че едната пура ми е по-дебела. Смъкнах я и си тръгна да свети. Не пише мощността и, но предполагам че е малко по мощна предвид размера и. В магазина до нас се предлагат само от тънките пури и пише че са 36 вата. На дросела пише че е за 40 вата.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Свързване на дросел, схема

                          Не е това. Между 36 и 40 няма реална разлика, много по-големи са разликите между нови и работили лампи. Явно електронният стартер толкова си може.

                          А между дебелите и тънките разликата е в годината на производство.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Свързване на дросел, схема

                            Какъв е изводът тогава не мога да разбера. Аз 2 дена се побърках да пробвам различни пури, но все от тънките. Бях купил и 2 нови, но и те не палят а само се зачервяват в краищата. Тези дебелите не знам какви са, но запали от първия път за секунди. Стара е поне на 10 години да не кажа и повече. Това тяло не издава никакви бръмчащи звукове. Сега ще проверя в магазините за подобна пи пури, ще купя и ще пробвам.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Свързване на дросел, схема

                              Дебели едва ли ще намериш, Колегата Ясен спомена за годината на производство... 40 ватовите са заменени с 36
                              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                              Коментар


                              • #45
                                От: Свързване на дросел, схема

                                Точно там е проблема че дроселите са 40 ватови и не може да запали по-слабите пури. Гледах в кухнята на дросела си пише че е за 1х36 вата или 2х18вата. Сигурно са го сметнали хората на времето.
                                Същата работа е и с релетата за мигачите на автомобилите. Като се сложи различна крушка от предписаната не работи нормално.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X