Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инверторен генератор HONDA - EU 22I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Това е от нашата страна
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Горе между Бистрица и Железница беше нещо школа за радисти и телеграфисти навремето . Там беше и оня ЗиЛ с кардани и предаване на полу ремаркето . Ние имахме такива генератори . Два работни и два резервни .https://www.youtube.com/watch?v=tn24...BA%D0%B2%D0%B0 А за края на света и след него ние Урал си имаме . https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%D0%B0/page495
      Последно редактирано от sek.1; 18-12-23, 08:44.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Поделението беше в средата на полето, всъщност между Бистрица и Панчарево.
      Сега има сумати къщички ама едно време си беше в средата на Големото Нищо.
      И редовно пускаха Урал да пробива щото на джугана в ролята на дежурен влекач му идваше тегаво.

      Ток не помня да е спирал.
      Не че и да спре поделението ще остане без ток

      Нормално е да се случват такива неща с промяна на климата.
      Няма как да се държи ресурс за справяне с условия, каквото вече няма.
      За няколко пъти в годината, миналата и толкова нямаше.

      То аз по същата причина карам последните си зимни гуми на консервта!

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      То в общи линии техника специално за това и тогава нямаше много . Просто техниката от селското стопанство на която зимата е мъртъв сезон се използваше за това . При военните както и във всяко промишлено предприятие електрозахранването върви подземно в тръбни кабелни трасета . От подстанцията нищо не влиза / излиза по въздух .
      Последно редактирано от sek.1; 19-12-23, 05:21.

  • #62
    И преди и сега (не говоря за Татово време, а за преди 10 години и сега) с очите си виждам, че аварийните екипи бачкат постоянно, даже съм се изумявал като се прибирам посред нощите пробивайки 50 см сняг и някъде в нищото виждаме пикапа на ЧЕЗ и полу зарити от вятъра стъпки в посока близкото дере… малко като кадър от хорър филм Предвид условията горе, изобщо не съм очаквал този път, че ще отстранят аварията за по-малко от 24 часа. Също съм далеч от мисълта, че всичко, което е можело да се направи като превенция е било направено, както трябва, но за толкова пари - толкова.
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • #63
      Здравейте, колеги!

      Миналата седмица закупих една новичка Honda EU2.2I, че старата единичка (EU1.0I) не успяваше да покрие почти нищо от нуждите ми от електричество.
      Новата двойка ще се ползва основно за климатика на една каравана в Гърция, но въпреки и да е най- тихият генератор на пазара, си е доволно шумен на 3 метра от караваната, в следобедните мързеливи часове, когато се чува само жуженето на щурците.
      Та: трябва да направя някаква шумоизолация, която по съвместителство да пази и от дъжд и пряко слънчево греене. Спрял съм се на три варианта:
      - ушиване на покривало от звукоизолационно одеало
      - триъгълна или стандартна кубична конструкция с шумоизолация от вътре и
      - преправяне на куфар за инструменти в кутия за генератора.
      Първото вероятно ще отпадне, заради жегата, която ще се акумулира вътре, докато при втората и третото решение ще се сложат два вентилатора за принудителна циркулация на свеж въздух и изгорели газове.

      Вие коя конструкция бихте предпочели? Други идеи?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4690.png
Прегледи:220
Размер:212.4 КБ
ID:6951917

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4689.jpeg
Прегледи:222
Размер:162.2 КБ
ID:6951915

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4695.jpeg
Прегледи:215
Размер:399.0 КБ
ID:6951916
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • #64
        Бих препоръчал соларни панели и евтин оф-грид инвертор. Естествено с акумулатор и цялата система на 24 волта. Повече няма нужда, ако само климатик се използва
        Има предимства - генератора може да зарежда батерията докато не си в там да му слушаш шума. Когато има слънчице /а в Гърция има/ е ясно. Освен това, предполагам епизодична употреба на климатика, а не всеки божи ден, което означава на практика винаги пълна акумулаторна батерия когато отидеш на място за уикенда например

        Недостатък - трябва малко финансови вложения.
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          По отношение на соларите- повече от ясно е, че ще ги има в изобилие.Тъй като планирам да прекарвам по- дълго време там, а не само лятото, бек-ъп е необходим.

      • #65
        +1 за солари. За бек-ъп-генератора.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #66
          Караваната или друг преместваем обект, който ще сложа ще бъде под навес, който ще е оборудван с 5-8 киловата солари и поне 500 АЧ батерии- това е вън от всякакво съмнение. Онзи ден, обаче слънце нямаше. Този уикенд също не се очертава, освен че ще вали юнашки. В този случай освен Хондичката, друга опция- нямам. За това и търся къща- да не бахтиса под слънцето и дъжда и за да не ме намразят съседите.
          08седемшест5едно513четири

          Коментар


          • Венци- малкия
            Венци- малкия коментира
            Редактиране на коментар
            Едно приятелче преди време беше в същата дилема , и единственото решение дето му вършеше работа е изкопа една по дълбока дупка и сложи генератора да бумка вътре. Ако ще вали, му хвърляше една ламарина отгоре.

          • Вальо
            Вальо коментира
            Редактиране на коментар
            Венци, т’ва с дупката не върви: освен, че нЕкоя вечер може да се фърлиш у ямата подпийнАл, вентилацията и е кофти - изгорелите газове се отлагат на дъното, от там хондичката смуче въздух и бързо гасне. Не можеш да изкараш маркуч за газовете навън, щото се обезмисля начинанието. Ако завали по- сериозно ще я удавиш като стой, та гледай…

        • #67
          Правилно конфигурирана соларна система няма нужда от слънце непременно всеки ден за а работи. За това са акумулаторите.
          Колкото до обезшумяването, най-добър вариант ми се струва този с триъгълната колибка. Освен това, вместо само тенеке, може да се изработи и от термопанел, който допълнително ще изолира и от топлина, и от шум.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • Вальо
            Вальо коментира
            Редактиране на коментар
            Да, задължително конструкцията няма да бъде метална, а от вътре ще има някакъв звукоабсорбиращ мат’рял. Хондата е за зор- заман, не е за основна работа, но не бих рискувал система без вариант “Б”.

        • #68
          Изначално, темата тръгна от въпроса какво да се ползва за аварийно захранване в апартамент, като няма ток няколко часа. От там се и натрупа мнението, че няма сми да се дават 3+ к лв, за 2 кв Хонда.
          Ся, ако някой си захранва каравана, кемпер или каквото и да е там ПОСТОЯННО 24 ч+, сметам да има разлика???

          Коментар


          • Вальо
            Вальо коментира
            Редактиране на коментар
            В момента Хонда 2.2 струва между 2450 и 2800. Има и някакви по- евтини оферти, ама намирисват. Генератора от типа на Хондата (лесно преносим) винаги ми е бил от полза- я в кемпера, я на каравана, я вкъщи, я някой приятел го е закъсал за ток някъде. Не мисля, че е излишен разход.

        • #69
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Колкото до обезшумяването, най-добър вариант ми се струва този с триъгълната колибка. Освен това, вместо само тенеке, може да се изработи и от термопанел, който допълнително ще изолира и от топлина, и от шум.
          Трябва да се внимава с металните "конструкции" защото те имат склонност да подрънкват. Да не се окаже, че тенекето вдига повече шум от генератора...
          И общи насоки - генераторът се нуждае от циркулация на въздух за охлаждането му, а също така и от приток на свеж въздух за да може да работи ДВГ.
          Требе да се внимава с изгорелите газове - как се отвеждат, дали се натрупват някъде и кой ги вдишва.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • Вальо
            Вальо коментира
            Редактиране на коментар
            Именно заради добрата циркулация, мисля да сложа на кутията два вентилатора- един да смуче, един да вкарва вътре. Може и само с един да нагнетява принудително- те изгорелите газове сами ще бягат навън.

        • #70
          Циганското решение на проблема с шумящите двигатели (поне на циганска бракониерска резачка го видях за пръв де) е на ауспуха маркуч, а маркуча потопен в съд с вода.
          В твоя случай наистина ще е хубаво генератора да е по на височко, а съда ниско да не сръбне водица.

          Коментар


          • Вальо
            Вальо коментира
            Редактиране на коментар
            Опитах го- нищожно е намаляването на шума. Освен това остава въпроса с предпазването от дъжд, жега и прах…

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X