Първоначално публикуван от ittso
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Инверторен генератор HONDA - EU 22I
Свий
X
-
Разбира се, и за това бях помислил, продават се специално за въпросния генератор, удължител за изгорелите газове с дължина максимум 4 метра, като въпросния удължител щях да го изкарам през тръбата за изтичане на водата на балкона, той е квадратен широк профил, но така и иначе писах към горния ми пост че няма смисъл да се занимавам с глупости.
-
Вече трети генератор купувам от тея Хасковски търговци... трябваше даже да съм купил още един такъв...и ако не забравя,идната седмица ще заприходя още един....Това работи отлично,ползва се за захранване на заваръчни машини където няма захранване....гарантирано държи едновременно електрожен и телоподаващо ....има стартер ,пали от раз....Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнениеА достоен еквивалент на тая хонда дето да не струва тия пари кое ще препоръчате.
Защото онзи ден като удари снега сутринта ток йок.
На голямата къща съм подсигурил юпс 1кв и 150 амп. тягов акумулатор за пелетният котел.
Така на око минимум 12 часа ще изкара.
Ама на малката дето съм с готварска печка с водна риза не съм.
Там за радост както и на другата къща съм със отворени системи направени да работят малко или много и гравитачно та печката може да гори,но не трябва да и се дава зор т.е. и се губи основната ползва т.е. готвенето.
Та ако си еве майката както трябва въпреки,че съм в София предпочитам да мога да запаля агрегатчето и да захраня поне тия помпи и лампите да речем в къщите пък и хладилниците.
Бойлерите са със серпентини та при работене на тая техника ще имам и топла вода.
Т.е. да идва тока кога иска.
Ама кой агрегат да се избере без да страда бюджета!?,...
Тежи обаче доста около 100 кила зареден
Реални 7 киловата монофазен...има и трифазни ....със същата обща мощност...Ти даже препоръчваш в тая тема някакви генератори.
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...82%D0%BE%D1%80
Последно редактирано от Roninn; 04-12-23, 22:59.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
В интерес на истината от как ги прекараха хасковските търговци да спазват долу горе евроГейските изисквания почнаха да внасят читава техника . Имам техен плазмен резак CUT 130 и едно малко компресорче за да има някаква мобилност . За сега две години проблеми няма . Ако колегата все пак иска такъв тип генератор има хасковски на цена която ако не му върши работа може да се отърве с минимални загуби . Смисъл да се набълбука с нещо което може да се окаже че не му върши работа няма . https://viki-max.com/products/details.php?prodID=470Последно редактирано от sek.1; 05-12-23, 08:06.
-
Аз питам от кутоазия кой какво реално ползва.
Иначе за моите цели 5кв дизел или бензин на газ е най-добре.
Ще стигат за осветление и хладилници, топло тип пелетен котел и камина с водна ризабез да работи над 60-70% от капацитета си.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
В блок?Първоначално публикуван от dancoo Преглед на мнениеЗа от дъжд на вятър си купи един "соларен генератор" според бюджета и нуждите. Или си направи подходящ. Обикновенно направата му е по- скъпа, но можеш да си "угодиш" на прищевките.
Екстра, не би му хрумнало като алтернавива
Враг усраине
Коментар
-
Всичко соларно и прочие дивотии трябва да е насочено оптимално към слънцето а това от балкон е доволно трудна работа особено в нашия климатичен пояс . Това ако гониш нещо различно от зареждане на телефона и работа на малък радиоприемник . Покрива на блока се явяват общи части на които едва ли някой ще ти разреши нещо да сложиш.
-
Днес един френд ми се похвали, че подкарал в къщи автономна ел.инсталация в стил “оцеляване”.
Автономна уями но не се сещам за по-точен термин.
Технически, за медицински се сещам веднага.
Подозирам причината е същата заради която се е появила и тази тема.
Само че той живее в къща.
Направена е с хибриден инвертор и 4 броя 12В литиеви батерии.
Лятото възнамерява да добави и соларни панели към системата.
Компонентите са това:
https://powmr.com/products/hybrid-in...c-for-parallel
https://www.ebay.de/itm/385254635297
Първото отговаря на мой въпрос в друга тема - комбиниран контролер на ток и панели.
Не точно защото аз имах предвид 12В и без инвертор към 230В но това е подробност.
Явно има текиви уйни под името хибридни инвертори.
Въпросният проект пък донякъде кореспондира с питането от Иван за такава система без панели.
Само че тук не го е направил да е по-евтино, много е далеч от това.
Тук го играе “да си вържем гащите”.
Обясни ми защо не просто с генератор ама забравих - едва ли е много обосновано.
Все пак и той е АйТи а ние имаме склонност да изплискваме легена с решения като това.
И фатално изглежда дори като вариант към автора на темата.
Това поне е технически приложимо за блок за разлика от който и да е генератор!
Не че нагоре не е споменато ама едва сега разбрах, че някой наистина е стигнал до такава идиотия.
Ебаси наистина добре, че валя само едни 24 чаши!!!
Враг усраине
Коментар
-
За някакви нормални пари един познат подкара на морето някакви солари които с 300 зора му стигат за осветлението един хладилник и един телевизор . За климатик в светлото бъдеще даже и не си мечтае .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
Не е ясно какво значи нормално - плаващо понятие е.
Иначе и моят човек до тук не е превключил все още всичко към инвертора.
Ушким 4кВ трябва да му стигнат - няма климатици, няма печки.
И при него до някъде цялата тази изплисквация има някакво покритие.
На село ток0 спира доста по-често и без снежният "апокалипсис" преди няколко дни.
В неговят случай тока е мабаш като гоуф0: немаш ток - немаш нищо.
Освен всичко друго няма топло щото спира котела, нема нет а нема и вода на чешмата.
За последното но факинг айдия но било факт.
Пък той бичи хомо дори отпреди Големото Мриене.
Та дивотия в един случай може да не е толкова голяма в друг.Враг усраине
Коментар
-
Съветски военен АБ 4 (два цилиндъра от запотрошец) редовно си работи по 24 часа като се наложи а това е поне един - два дена в месеца . При нас е повече от 30 години и нищо сериозно не му е правено . Преди нас при военните колко е работил един господ знае . Единствено от както е в нас работи само с хубави масла .
-
Off-topic
Това е снимка на едно от генераторните полета, които ни "хранят" в режим на авария.
Спорна седмица и помнете, няма 100% резервираност
LZ1UFS
- 1 like
Коментар
-
Това е за промишлени цели. В темата се обсъждат мини/микро мащаби.
AWS какво е? облачна плаформа? или енергийна компания?
-
Има институции които по никакъв повод не трябва да остават без електрозахранване защото последствията от това може да са доволно страшни за много хора . Аз съм служил на военно летище а там системата с електрозахранването е многократно запасена и преосигурена . Фукошима изгърмя защото водата беше заляла аварийните дизелови генератори и операторите просто са нямали ел. енергия да управляват реакторите .Последно редактирано от sek.1; 12-12-23, 06:50.
-
Последно редактирано от sek.1; 12-12-23, 08:19.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
- 2 likes
Коментар
-
Вчера погледнах в експлоатационните книжки на двете онди в темата.
И за двата модела се препоръчва само ограничаване на експлоатацията при пълно натоварване до няколко часа.
Никъде не се споменава колко време може да работи непрекъснато, поне директно.
А индиректно забраняват да се презарежда по време на работа, което значи: В рамките на един резервоар.
За други марки са ми казвали, че производителя си пишел директно време, през което трябва да почивал.
Но съм съгласен и без да съм отварял двигател на такъв лек генератор че даже не дава вид като да може да работи нон-стоп денонощия.
-
Ако реши да запали работи , десетте войничета дето да го носят заедно със зип-а отделно , Зил-а от ГСМ-а дето да го зарежда трето
навремето ката смених уралската със първата ми хускварна и си загубих 10 литровата туба за бензин
088455338две
"Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
Джамбазов 2010г..
- 2 likes
Коментар
-
Последните ми 6 месеца в армията ,ми бе зачислена командирската канцелария ....зил 131 със фургон ....вътре огромна маса със стъкло ,отдолу луминисцентни лампи за да се виждат картите ...сигурно 30-40 човека можеха да седят...огромни панели с радиостанции и зад мен си влачех двуосно ремарке агрегат.....това съм го карал мисля два пъти на учение....тогавабвътрешни войски..ток колкото искаш и където искаш....
Като киловати не беше много,но беше огромен и работеше със седмици нон стопGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Бая голямшко балконче имаш, но е прекалемо заето с техника.Първоначално публикуван от chataloff Преглед на мнениеOff-topic
Това е снимка на едно от генераторните полета, които ни "хранят" в режим на авария.
Спорна седмица и помнете, няма 100% резервираност...
Коментар
-
Това са руските на двуосно ремарке . Моя дето го влачех с Камаза беше с двигател ЯМЗ 236 120 киловата . Другите влачеха нашите АД 30 с двигател ВАМО Перкинз Д 3900 30 киловата .Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеПоследните ми 6 месеца в армията ,ми бе зачислена командирската канцелария ....зил 131 със фургон ....вътре огромна маса със стъкло ,отдолу луминисцентни лампи за да се виждат картите ...сигурно 30-40 човека можеха да седят...огромни панели с радиостанции и зад мен си влачех двуосно ремарке агрегат.....това съм го карал мисля два пъти на учение....тогавабвътрешни войски..ток колкото искаш и където искаш....
Като киловати не беше много,но беше огромен и работеше със седмици нон стоп
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар