Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разглобяване и после на вторични!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разглобяване и после на вторични!

    Здравейте, първо не можах да решс къде да постна темата, така че ...
    После на въпроса - ма нЕма да се смеете. Та по стечение на обстоятелствата се озовах с 3 автомобила дето са за вторични. В момента не знам как върви цената на желязото. Имам свободно време и ми дойде идеята дали ще си струва заигравката (финансово) да разглобя бангиите на съставни части, да ги сортирам и тогава да предам за претопяване. Две от колите са от соц - а, с медни радиатори, а другата е Фиат някакъв.
    Та да се захващам ли?

    Поздрави

    п.п. без подигравки, моля

  • #2
    От: Разглобяване и после на вторични!

    И що ще ги разглобяваш?
    Свали само дефицитните части да ги продаваш отделно и другото на бала!
    Бакърен радиатор и аз мога да взема.....
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #3
      От: Разглобяване и после на вторични!

      Няма далавера да разглабяш.
      Звънни и виж колко ще ти дадат и сметни
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Разглобяване и после на вторични!

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Няма далавера да разглабяш.
        Звънни и виж колко ще ти дадат и сметни
        Длъжен съм да попитам.. Имам време в изобилие, особено лятото и вместо да разхищавам бира и да кибича по сенките мога да свърша нещо полязно, а защо не и печелившо.
        - ще поразпитам колко върви цяла кола и ще поогледам разни каталожни данни колко тежат скорост, блок, глава. Отделно ще поразпитам колко мед може на изпадне от една бангия.

        Поздрави!
        п.п. ако има полза > от 80-100 лв на бройка що пък не!?

        Коментар


        • #5
          От: Разглобяване и после на вторични!

          Няма, проверявал съм.
          Ти не взимаш ЕС субсидии за оползотворяване на такива коли
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            От: Разглобяване и после на вторични!

            Не се занимавай, ще си потрошиш ръцете за едното нищо
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #7
              От: Разглобяване и после на вторични!

              Във Варна ги изкупуват на цената на желязото по килограмите.
              Ако са много дърти бараки и частите са трудно продаваеми- сваляй което има що-годе цена и се сваля бързо и останалото на платформата.
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #8
                От: Разглобяване и после на вторични!

                Онзи ден звънях за Волво 960. Дават 600лв и документ, че е скрапнато.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  От: Разглобяване и после на вторични!

                  Ако са руски автомобилите си заслужава. Там двигателите са алуминиеви и има 50-60кг алуминии, от което ще спечелиш около 100лв разлика само. Отделно че ел. инсталацията е около 2кг бакър, в стартера и алтернатора има още толкова. От там си 20-30лв напреде. Радиатора не е точно бакърен, а предимно бронз с медни ламели. Одрязваш двете казанчета и ги даваш за бронз, а питата за радиатор от радиатор ще вземеш 30-тина лв. Ако отделиш дебелото желязо ще спечелиш по около 0,05лв на килограм. Имам опит с москвич и волга.
                  Москвича е 1200кг. Ако го закараш цял ти смъкват 200кг за гуми и стъкла и ти плащат по 0,40лв =400лв и махат данък 10% и вземаш чисто 360лв. Ако се хванеш да разглобяваш ще вземеш от купе 600кг х 0,40=240лв, дебело 300кг х 0,45=135лв, алуминии 80кг х 2лв=160лв, мед 5кг х 8лв= 40лв, радиатор 8кг х 5,5лв=44лв, Всичко 619лв махаш 10% данък и имаш 557лв.
                  От волгата се вземат със 100лв повече.
                  Само ладите са с чугунов блок и там алуминия е към 20кг.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Разглобяване и после на вторични!

                    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                    Ако са руски автомобилите си заслужава. Там двигателите са алуминиеви и има 50-60кг алуминии, от което ще спечелиш около 100лв разлика само. Отделно че ел. инсталацията е около 2кг бакър, в стартера и алтернатора има още толкова. От там си 20-30лв напреде. Радиатора не е точно бакърен, а предимно бронз с медни ламели. Одрязваш двете казанчета и ги даваш за бронз, а питата за радиатор от радиатор ще вземеш 30-тина лв. Ако отделиш дебелото желязо ще спечелиш по около 0,05лв на килограм. Имам опит с москвич и волга.
                    Москвича е 1200кг. Ако го закараш цял ти смъкват 200кг за гуми и стъкла и ти плащат по 0,40лв =400лв и махат данък 10% и вземаш чисто 360лв. Ако се хванеш да разглобяваш ще вземеш от купе 600кг х 0,40=240лв, дебело 300кг х 0,45=135лв, алуминии 80кг х 2лв=160лв, мед 5кг х 8лв= 40лв, радиатор 8кг х 5,5лв=44лв, Всичко 619лв махаш 10% данък и имаш 557лв.
                    От волгата се вземат със 100лв повече.
                    Само ладите са с чугунов блок и там алуминия е към 20кг.
                    Ейй.. доста си навътре. За такава аритметика имах предвид. Колите са 1 жигула, една Лада 7-ца и ФИат пунто. Ще видя, в общи линии няма да съм на загуба, най-много да се набутам с някой потрошен ключ и ожулени ръце , ма аЗ съм тъп и упорит, така че не пречи да пробвам. Благодаря !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Разглобяване и после на вторични!

                      С жигулито и ладата сметките са почети същите. Само алуминия с около 50кг е по малко. За сметка на това има чугун. Ако намериш някой да ти го вземе чугуна на по добра цена ще изкараш и от там. Леарните го търсят че иначе иначе стоманата трябва да се обогатява с въглерод и е по-трудоемко.
                      Като цяло си поне със 100лв повече. Има места, където и пластмаса изкупуват.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Разглобяване и после на вторични!

                        На ВАЗ-оветете,радиаторите са със медни казанчета и медни тръбички на питата,но ламелите на питата са стоманени и далаверата остава само от казанчетата,пробвай със магнит...,според мен не си заслужава заигравката.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Разглобяване и после на вторични!

                          А защо не ги продадеш на части?? Пък каквото останe, мятай в скрападжийницата?? Все някой колега може да има интерес Кажи и какви са колите
                          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                          Honda Dominator 650
                          088ЧЧ93979-->Борис
                          0878956Ч38-->Борис

                          Коментар


                          • #14
                            От: Разглобяване и после на вторични!

                            Доста си упорит имай на предвид ако разглобяваш, че трябва да е почистено добре , примерно алуминиева глава не трябва да има шпилки, водачи, легла
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: Разглобяване и после на вторични!

                              Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                              На ВАЗ-оветете,радиаторите са със медни казанчета и медни тръбички на питата,но ламелите на питата са стоманени и далаверата остава само от казанчетата,пробвай със магнит...,според мен не си заслужава заигравката.
                              Аз за първи път чувам за такяв радиатор. Казанчетата и тръбичките ги правят от бронз, поради простата причина че е доста по-твърд от медта. Ламелите са медни, стоманата няма толкова добра проводимост и е необходима още по-голяма повърхносът. Отстрани рамката е стоманена, за да се захване радиатора към купето и е запоена към самия радиатор.
                              Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                              Доста си упорит имай на предвид ако разглобяваш, че трябва да е почистено добре , примерно алуминиева глава не трябва да има шпилки, водачи, легла
                              Не се прутеснявай, вземат и с шпилки, просто смъкват кило-две за шпилките. Доста нещо съм издал и имам опит. Медните пръскачки също ги вземат цели, като спадат стоманата, която е в тях.
                              Баща ми работеше няколко години като шофьор в един пункт и сега като ида там да издавам не ми вземат данък, даже се пазарим за по-добра цена и ако имам количество правят.
                              Имам една газка продавам я на части и един преди седмица иска да дойдел да ми я нареже и да ми дадял някой лев. Намерил на краставичар краставици да предлага.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X