Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка и внос на на автомобили след 01.01.2007

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    ...

    Ясно,мерси.
    SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

    Коментар


    • #17
      Държавата колега вече се е прекарала, в момента кокато отпуши безмитен и без ДДС внос от инвалиди.Тези пари от митни сборове са несъбираеми. Инвалидните коли се карат с пълномощни и тем подобни други документи.
      VITARA, SAMURAI
      FIAT PANDA 4x4 CABRIO
      RENAULT ESPACE QUADRA
      ...и едно сивикче за града...

      Коментар


      • #18
        Ще видим, аз досега никога не съм виждал държавата да подарява пари на хората но може и да си прав.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от samuraj
          Тези пари от митни сборове са несъбираеми. Инвалидните коли се карат с пълномощни и тем подобни други документи.
          Дали? Какво става като тръгнеш да я прехвърляш на свое име или да я продаваш и ти кажат, че няма да ти направят промяна в регистрацията, ако не представиш документ за платен ДДС?
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            Тая тема много активна бе то като чат .Аз мисля че при пререгистрацията в КАТ не се интересуват от това какъв документ ще им занесеш - за платени митни сборове или за освободена кола от такива. Този документ се издава от митницата. Пак казвам инфото което имам е от митничар, затова съм склонен да вярвам. Пък на всичко отгоре и ми звучи логично. Може би има логига и в казаното за изравняване на ставката ДДС защото в различните стани от ЕС ставката е различна. Едно обаче съм сигурен - втора употреба цените на колите ще паднат доста по около 2000-2500 колкото е митото и ДДС то в момента щото тези цени които ги гледате в мобиле.де са с включено мерверщрое вътре. А като мина покрай Горубляне или Дупница и гледам колко коли висят внесени направо не ми се мисли кви загуби ще понесат импортьорите.
            VITARA, SAMURAI
            FIAT PANDA 4x4 CABRIO
            RENAULT ESPACE QUADRA
            ...и едно сивикче за града...

            Коментар


            • #21
              Благодаря на всички изказали се колеги и ще съм благодарен и ако други напишат какво мислят защото още не мога да реша какво да правя
              Николай Папазов

              Коментар


              • #22
                за разликите в % ДДС нещата стоят така: на стоката изпратена от Германия /примерно/ не се начислява ДДС там, а получателят декларира /ИНТРАСТАТ/ в местното поделение на НАП какво е получил и ДДС-то се начислява по нашата ставка...

                Ако фирма Х от Германия продаде на БГ физ. лица стока за над 75000лв, тя трябва да се регистрира по ДДС в България... Ако фирма У от БГ продава на ФЛ в Германия стоки за над хххх евро /не знам точно колко е сумата/, тя трябва да се регистрира по ДДС в Германия...
                Термина е "дистанционни продажби"...

                Ако аз си купя кола от Бай Ханс в Германия, не дължа ДДС нито там, нито в БГ... Ако купя от автокъща/фирма трябва да си платя тяхното ДДС, а у нас няма да плащам нищо... Ако обаче съм фирма ще мога там да си приспадна ДДС/16%/, но ще трябва да го платя в БГ/20%/...

                Автокъщите внасят масово скъпи коли в момента, защото ги купуват от автокъщи в ЕС като са освободени от ДДС там, а в БГ плащат 2-3 хиляди лв на кола по сегашните измислени ставки... След нова година ще трябва да плащат ДДС 20% от Фактурната цена...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  Покупка и внос на на автомобили след 01.01.2007

                  Здравейте на всички,

                  Предварително се извинявам ако поставям темата на неподходящо място!

                  От доста време умувам:
                  1. каква джипка да си взема?
                  2. от къде да я взема БГ срещу Западна Европа?
                  3. Бензин или дизел 4х4? ( вече реших бензин над 2,5 литра )

                  Четох много из нета и ето до какво заключих:

                  1. След 01.01.2006 няма да плащаме ДДС, което са си няколко хиладарки в лева по-млко на държавата и които директно покачва покупателната ми/ни способност...
                  2. Засега не е отпаднала границата за акциза на возила с над 161 конски сили, тоест 4х4 160 кончета 0 акзиц а 162 5-6 000 лева а с повече кончета цифрите стават в няколо УАЗки пъти...

                  Сега ето и моите размисли(не претендирам да съм прав, просто мисля пред вас- бюджет около 10 000 лв.)

                  1. Искам Чероки над 4 литра най-добре 5 и нагоре но с тези 221 и нагоре кончета акциза който трябва да плятя е просто още 2 Черокита дарени на държавата, сори ама това още не мога да преглътна, и какво остава "слабичкото, несполучливо"2,5 дизел Чероки..май трябва да забравя Черокито
                  2. Тук се намесва българската вродена хитрина( все пак съм бил 3 години емигрант по Европата ) ами какво би станало ако си регистрирам фирма някъде из ЕО, и тогава си регистрирам возилото там, на тамошен адрес с тамошна минимална застраховка и си го карам в БГ ?
                  - много БГ застрахователи са ОК да застраховат чужди возила и цените никак не са високи
                  - малко се дублират разходите за застраховки+ данъци, но ако това ще ми позволи да карам Чероки 1997 година с 5 литров мотор една торба екстри, с други думи казано добър 4х4 ( без да обиждам другите марки, просто съм влюбен в Чероки) мисля е ОК за 1-2 години да дам 1-2 до към 3 000 лева в повече в застраховки и данъци за возилото отколкото да дам 15 000 в акциз на майка България която няма да ми бъде благодарна а дори напротив за този ми приход към хазната!
                  - остават малко ядове с чуждите номера, но си мисля, че и това ще стане нормална картинка, на Север това е съвсем често явление( полицаите малко ме притесняват с по-чести спирания за проверка)...
                  Не се сещам за други минуси, ако се сещате вие споделете моля ?

                  Моля да бъда разбран правилно, сменил съм няколко коли/ванове годините все се старая да карам по мощни такива, и вече минах на размер джип и над 150 коня, искам да карам нещо над 4 литра и поне 200 коня, но сами разбирате, че не мисе дават 10 -15 000 лв за някой чиреп от БГ който я е краден, я е съмнителен(инвалиден) или толкова сдухан, че после ще съжелявам задето съм станал шофьор, тук в БГ има немалко 4 и 5 литрови Черокита но за съжаление всички знаем за сериозните сервизни подръжки и съвест/морал на стопаните(не всички но достатчно голям процент от тях) и затова може би съм срещал десетки съвети от вас - "не кпувай от БГ, или е сдухано или е съмнително"... та моля подкрепете моите размисли?

                  Поздрави
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Покупка на 4х4 след 01.01.2007 - доста размисли...

                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone
                    Не се сещам за други минуси, ако се сещате вие споделете моля ?
                    Разходи по регистрация и поддръжка на фирмата?
                    Разходи по минаването на предвидения в съответното законодателство задължителен технически преглед?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25


                      Мерси за идеите,

                      1. регистрация и подръжка на фирмата = нищожни, всичко може да се прави он лайн и може да влезе в рамките на 100тина евро.
                      2. техн прегледи, мисля се вместват в 50тина евро
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #26
                        Re:

                        Първоначално публикуван от BatGeorgeone
                        техн прегледи, мисля се вместват в 50тина евро
                        Нямах предвид цената на самия преглед, а това, че ще трябва да се търкаляш до страната "Х" и обратно заради него. Всяка година (в зависимост от законодателството) ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27


                          Тук си прав, така е - мерси много и все пак това не е голяма болка за умирачка, болките почват ако има да се работи за да се мине прегледа )
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #28
                            Мога да ти предложа да погледнеш PATROL GR 4.2 D
                            125 к.с. но стигат - без турбо, на твое разположение са всичките по всяко време
                            Гледах в немското мобиле за около 10-16 000 ЕU много нови ('96+) и запазени, направо мечта.
                            п.с. Ако още искаш да покараме моя Патрол може да се чуем тази седмица (преди коледа)
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #29
                              ))

                              Мерси за живителното инфо

                              Патрола е другата ми любов ( моето сърце е като автобус - винаги има още 1 свободно място ) както бях казал колкото по голям, груб и ръбест толкова по ми ляга на сърцето )

                              Но 10 000 евро са ми малко над мизата за 1ви джип не, че не мога но не искам, все пак трябва и по жени и кръчми да пръскам малко, инак всичко ще отива за лизинга + текущи расходи

                              Поздрави
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар


                              • #30
                                не би трябвало да има акциз изобщо,тък като акциза за коли е митнически сбор,оттам следва да се плати ддс и да се подаде митническа декларация,което пък противоречи на идеята за общи граници и една държава.говоря за коли от ЕС.все едно да купувате кола от пловдив и да я регистрирате в софия.нали така се ограничава и пазара на старите членове,един от големите кярове от новите страни членки.сега не казвайте че бг е малък пазар.да,но сложете десет такива новоприети държави и ето ти инересен пазар
                                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X