Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка и внос на на автомобили след 01.01.2007

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: ))

    Първоначално публикуван от BatGeorgeone
    винаги има още 1 свободно място ) както бях казал колкото по голям, груб и ръбест толкова по ми ляга на сърцето )
    Купи си Range Rover 4.6 (1994-2000), мисля, че е достатъчно ръбест и мощен, а и по лукс, комфорт и екстри по нищо не отстъпва на Черокито и Патрола. Дори него можеш и тук да го намериш за прилични пари(бензиновия) - според мен не трябва да те притеснява факта, че е каран тук този мотор няма умора, а другото се гледа и на място търпи пазарлък при закупуването. В Германия са по 4000-6000 евро (перфектни-лично съм ги следал преди 2мес.), ако решиш да минеш на варианта с немската регистрация и си спестиш налозите мисля,че се вмъкваш в сумата, която си определил.
    Успех!
    LZ1PER

    Коментар


    • #32


      братчеда,

      ако си прав и няма акциз или както точно се нарича това дето се плаща за кола с над 161 к.с. от пиене няма да се отървеш следващата година ) но се боя, че може да не съм уцелил термина но парите ще са си пак дължими на милата ни родина

      Поздрави
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #33
        той не пие
        LZ1PER

        Коментар


        • #34
          163 к.с ,а не 161 А акциз има и в Европа .Било западна било източна.
          B+

          Коментар


          • #35


            да съгласен за 163 к.с. впрочем акцизите си остават засега ето линк http://www.capital.bg/show.php?storyid=297609&show=0

            Остава ми варианта 4х4 до 163 коня или над 163 коня от тук/БГ, което може би не е толкова зле, все пак тук имам шанс да поискам съвет при огледа от опитни/профи хора а навън разчитам само на себе си и късмета

            А и като се загледах то имало доста сериозен избор от джипове и то сериозни под 160 коня, от почти всички статистически признати марки и модели

            Мерси на всички за помоща


            Поздрави
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от icerunner
              Мога да ти предложа да погледнеш PATROL GR 4.2 D
              125 к.с. но стигат - без турбо, на твое разположение са всичките по всяко време
              Този PATROL GR 4.2 с независимо предно окачване ли е? Много ме интересува, тъй като и аз съм загледал един такъв в Германия, а сега ще ходя до там.
              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

              Коментар


              • #37
                Само да предупредя за Гранд Черокито трябва или да е преди 1996 (ZJ) или след 2000 (WJ) - след 1996 модела ZJ е модернизиран по най-неподходящия начин. Това важи за раздатката, мостовете, електрониката и тн. Това го казвам в случай че успееш да намериш начин да си внесеш бензинов Гранд.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  Разликата между раздатките на ГранЧероки е единствено в системата Quadra-Trac.

                  Преди 1996 (NV249) full-time въртящия момент се придава на двата моста като разликата в оборотите се поема от виско муфа. Няма твърд блокаж.

                  След 1996 NV249OD фултаима придава 95% от въртящия момент на задния мост и при пробуксуване виско муфата придава въртящ момент към предния мост. Има твърд блокаж.

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от vokel
                    163 к.с ,а не 161 А акциз има и в Европа .Било западна било източна.
                    сигурен ли си че го има за автомобили втора ръка и започва от 163 а не от повече.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Разликата между раздатките на ГранЧероки е единствено в системата Quadra-Trac.

                      Преди 1996 (NV249) full-time въртящия момент се придава на двата моста като разликата в оборотите се поема от виско муфа. Няма твърд блокаж.

                      След 1996 NV249OD фултаима придава 95% от въртящия момент на задния мост и при пробуксуване виско муфата придава въртящ момент към предния мост. Има твърд блокаж.
                      Точно така, преди 1996 си е пълноценен фултайм с истински диф по средата, а след това - он деманд - до поискаване, ама като си поиска вече е късно...
                      Освен това блокажа е само на бавни, а аз не си спомням да съм ползвал бавни и по най-стръмния баир и в най-дълбоката кал. Бавните са само за спускане по стръмни баири на моторна спирачка, точно тогава ми е все тая дали има блокаж.
                      Не само. Преди 1996 картерите на мостовете са стоманени, а след това са алуминиеви и се чупят.
                      Преди 1996 компютъра си ръководи процесите по двигателя, а след това всичко, включително и отварянето на прозорците. Пръво е неудобно - натискаш копчето а командата се изпълнява след секунда-две, и второ - неизправностите на практика не се локализират и са много досадни.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #41
                        Извинете ме, може би аз нещо не схванах , ама за какво си говорим тук?

                        Бюджет до 10.000лв. за джип над 200 коня?

                        BatGeorgeone, ако си малко "на ти" с ексел-а, те съветвам да го поцъкаш за 10-15 мин. Сместни си разходите за регистрация на фирма там, прегледи, път, застраховки (работя доста с чужденци, но застраховка за EUR 50 не съм чувал ) и сметни разходите ти тук.. Съвет..

                        Въобще бих казал, че във всичко това което целиш, първоначалната покупка (инвестиция) ти е ама най-малката грижа (и съответно разход). Преосмисли баланса между 4х4 бегачката и мацките и кръчмите - двете заедно са nice to have, факт.

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от Nik Nikolov
                          Първоначално публикуван от icerunner
                          Мога да ти предложа да погледнеш PATROL GR 4.2 D
                          125 к.с. но стигат - без турбо, на твое разположение са всичките по всяко време
                          Този PATROL GR 4.2 с независимо предно окачване ли е? Много ме интересува, тъй като и аз съм загледал един такъв в Германия, а сега ще ходя до там.
                          Патрол и независимо предно окчаване не се вписват (поне засега) в едно изречение. Патрола е с два твурди моста (solid axles).

                          Лично мнение, но смятам, че Патрола 4.2Д не се вмества в зададените изисквания в тази тема. Макар и истинско офроуд чудовище (а не само по надписи на задния джам), той ще набере до 170км./ч. на магистралата и ще ги държи без проблем, но не и с финеса на 5.0+ литровия Гранд (Чероки).

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от братчеда
                            сигурен ли си че го има за автомобили втора ръка и започва от 163 а не от повече.
                            Братчеда,виж линка даден по горе.
                            B+

                            Коментар


                            • #44
                              Абе с това влизане в ЕС е такава бъркотия (не само при вноса на коли),че е по-добре да се изчака определено време и да се види как нашите "гениални" политици ще успеят да изсърбат кашата която надробиха!!
                              יעבור
                              «И това ще мине»

                              Коментар


                              • #45
                                След 01.01 отпада само и единствено ДДС-то......по скоро ще се доплаща разликата от 3% там и 1% тук,тъй като в Германия става 19% при 16% досега.Акциз ще има , и то дебел,засега е над 163 коня,Митото остава за всички коли непроизведени в EU......а ще има и ДДС върху транспорта / задължително при автовоз/ и др. "облекчения" като дебела Екотакса за 4х4 и дизел........така че не очаквайте нищо по-евтино от досега.Просто ще има разлики,но парите ще са горе-долу същите......
                                IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X