Някой правил ли е това скоро да сподели опит с коя фирма и каква е била процедурата? Изглежда популярно в момента. има много фирми които го предлагат. Но не намирам скорошни теми във форума.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Внос на джип от САЩ
Свий
X
-
Първоначално публикуван от jja Преглед на мнениеНякой правил ли е това скоро да сподели опит с коя фирма и каква е била процедурата? Изглежда популярно в момента. има много фирми които го предлагат. Но не намирам скорошни теми във форума....Бях споменал в друга тема, че има доста оплаквания от "товарене с мотокар", и последстващите щети отдолу..
0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
- 2 likes
-
Че то като ще даваш свят пари за комисионна и докарване, не е ли по-добре да я търсиш в Италия или Германия?Дето е вика и дизелов можеш да си намериш. Джиповете ГЧ примерно правени за Германия са с 4 години гаранция, а не с по 2,както за останалите държави.Да не говорим,че имаш опция да я огледаш на живо, евентуално тестваш по шосето, пък и рискът ако е за САЩ с различни технически особености си остава.
-
Звънни О888 557Ч7Ч Вальо. Последната я внесох миналата година края за сина. Сега една пътува за Женя. Ще ти разкажа каквото знам. Не е сложно.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
Десетки фирми се рекламират във ФБ, описано е всичко- обаждаш се и питаш за подробности. Общо взето- харесваш си кола от предложените, или сам си търсиш в дадени сайтове /някои предлагат само Щатите, други- и Канада/, поръчваш я, плащаш, чакаш два-три месеца и се кръстиш...Пет иляди долара взимат за докарване и комисионна, обикновено колите са с щета, от застраховател. Това, което съм виждал по предложени кадри е, че всички вътре са страшна кочина, технически никой не знае, описанието на ВСИЧКИ е еднакво- "пали и се движи"...Бях споменал в друга тема, че има доста оплаквания от "товарене с мотокар", и последстващите щети отдолу..
Коментар
-
Коли платени от застрахователя след шета и купени на търг не се очакват да са идеални,може да са висели на някоя поляна/паркинг с месеци,товарят ти я с мотокара и се оправяш.
Не вярвам някой да не внася нормална кола,но цената ‘е е друга.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Няма лошо да е платена от застрахователя,тя може да е била крадена,карана 5 кръстовища,платена от застрахователя и продадена на търг,нищо и няма на колата,НО се продава на различен търг от тия които ти ги товарят с мотокара,е друга и е цената също.
Може с крив калник да е била или с 5-6 строшени прозореца и пак да е платена от застрахователя,като кола нищо и няма……..ма точно там ти трябва изпитан човек на терен,да знае от къде какво купува и да си заслужи комисионната.
-
Да, гледам голяма част от обявите пише -крадена, липсват ключовете и т.н..Но освен външните забележки/ повреди, най ме впечетлява кочината в почти всички - кола на 3-5 години омазана, окъсана и половин педя боклук и тиня, как да речеш, че е подържана технически...Но такава е цената, и гледат комисионната да лапнат. А и едрогабаритни части за тия черокита брони, калници, врати, незнам...
-
-
А как стои въпроса с теслИте? Питам, защото има доста внесени отвъд голямата вода.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Аз докарах един МБ ГЛК 2014г наскоро за жена ми. Избирах 2-3 седмици от 2-3 портала за търгове. Фирмата посредник беше Винкарс. Комисионна 1000 долара. Взех я с минимална щета. Фирмата организира транспорта, пристигна за малко под 2 месеца. Наех тук друга фирма, взеха я от автовоза, смениха мигачите, прекараха я през технотест, регистрираха я в КАТ. Аз нямах ангажимент. Оправих щетата, пълно сервизиране във фирмения сервиз. Сум тотал - в долния ценови диапазон на Мобиле за подобните и. Колата е на 134000 км в отлично външно и техническо състояние. Смятам, че си заслужава. Сега избирам кола и за мен. Сигурно обаче ще наема друга фирма с по-ниска комисионна и ще вземам кола без щети. Транспорта и допълнителните разходи са константни - около 10000 лв и е по-изгодно да се вземат скъпи коли.
П.С. Отдеве се продаде една Тесла 2022г без щети. Цената на търга скочи до около 52000 долара. По-рано една ударена достигна към 25000.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Savov Преглед на мнениеАз докарах ........ Фирмата посредник беше Винкарс. Комисионна 1000 долара.......
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Колеги,купувайки си кола от САЩ купувате котка в чувал. Не всичко е пари,защото може да се окаже,че ще съжелявате.Онзи ден гледахме една от САЩ и като видяхме колко технически модификации не са изпълнени по нея,ни заболя главата. САЩ и Канада често са в друга географска област,различни модификации са приложими,различни настройки има на оборудването и ако трябва да се правят нещата при местен дилър,може да не излезе евтино.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
- 1 like
Коментар
-
Ако си тотално неграмотен и не знаеш какво купуваш, може да се окаже, че в американката ги няма европейските модификации които очакваш.
..Примерно да има само една малка верижка за 20$, вместо 3-4 дълги по 1 метър за 1500лв, които се сменят на 100к км.
https://youtube.com/shorts/Nwl43I36u...lfXxHT1oDQO6CDФаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
- 1 like
Коментар
-
Аз не бих използвал тежки думи като "неграмотен" и др. ,но това което визирах беше действително така наречените сървизни бюлетини. И да, огромна е разликата между тези,които са приложими към автомобили произведени за САЩ и КАНАДА (NAFTA) и Европа и средния Изток (ЕМЕА). Доказателства имам доста конкретно за моя модел Джип Гранд Чероки. Който иска мога да му изпратя доста такива бюлетини,където е описано за коя географска зона са приложими.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
- 1 like
Коментар
-
Ето един пример за модификация,която примерно за моя автомобил не е изпълнена,но си има съответната информация. Взел съм я влизайки на сайта на производителя и задавайки своя ВИН номер. Имам качени на личния лап топ още разни други,където имаше даже информация за отделните географски области. Тази акция тук конкретно е генерална за цял свят,но доколкото разбрах в Европа дори и в германия никой не е чувал за нея,никой не се е оплакал от помпата си за високо налгане и дори в БГ разни одобрени дилъри гледат информацията като индианец пишеща машина.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Под "неграмотен" разбирам човек който не си е дал труд да се ограмоти преди да даде пари и след това е изненадан, че в Америка говорят английски а не немски.
Аз карам трета американка. Сина има американска електричка и 5.7 Черок. Племенника също кара 5.7. До сега още не сме се изненадали от това което е дошло. Нито технически, нито финансово. Е, чели сме малко преди това, малко сме разпитвали, малко сме гледали ..и те така.
Колите по търговете не ги карат на двигател. Местят ги с мотокар. Товарят ги с мотокар, и с мотокар ги разтоварват. Това се знае от векове. Ако някой е изненадан, то е само защото не се е поинтересувал. Това, че се купува на тъмно не е съвсем вярно. Който иска, може да отскочи да си види колата.... или да си плати подробен оглед. Сериозните фирми вадят Карфакс безплатно. Рисковете на транспорта си остават и също са известни. Радиото няма половината честоти. На някои може да се поправя, на някои не може. Километражите са в мили и трябва да се преправят. Компютрите и системите често са различни. Дилърите в Европа не искат и не могат да помогнат за американска кола. И много други подобни.
Въпреки всичко аз предпочитам 5-6 годишна бензинова американка на реални километри с верига за 20$ а не 10+ годишен европейски астматик с ОМ651 или ОМ642 на 495к км
...пардон! на 123к км., без история, закърпен за продаване с китайски части и лъснат до блясък 3 дена преди обявата.
Не са страшни американките които си избирате и купувате по търговете. Страшни са тия които са докарани и ремонтирани, лъснати и напудрени тук, в България. Там наистина е трагедия.
Кола на която не сте видели снимките от търга е най-добре да не купувате.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
- 1 like
Коментар
-
Еми...прав е колегата.
Поне от това дето аз съм видял.
Другар взе чудна RS6 май 2015 за много прилични пари от там.
Оказа се голям джакпот с чисто нови турбини на 2000км и сравнително евтин ремонт.
Излезе около 30% под пазарната тук...в неясно състояние.
Аз лично бих постъпил по начина или проверен доставчик от там или избор на кола и занимавка сам да открия топлата вода за по-малко пари.
За евтини коли файда няма.
От 30К нагоре трябва да е бюджета за да е оправдано и да не се взимат леко ударени от метеорит автомобили.
Дано и на мойта нива да огрее някоя тойота...ама да видим кога.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
- 1 like
Коментар
-
Ако мечтаеш за Тойота, ще е трудно от Щатите ....или скъпо. Тойотоманията вилнее и там.
Що се отнася до късмета то както казва народа "на серсем врабче Господ му прави гнездото."
Племенника попадна на Черок за 7к$ 2014г. който тръгна да върви с ремонт за 15лв.(крива щанга от зад). Остана му да изчука леко ударен калник. Като взе да я чисти, намери под седалката нова камера ГоПро в кутийка.Последно редактирано от drukman; 06-02-25, 20:08.
-
Честно казано от към здравина предпочитам тойота...от към обзавеждане гранд дали 3.6 дали 5.7...
Ама за 2014 тойота секвоя няма да стигна скоро финансово за разлика от черок да речем.
Просто искам нещо дето ще купя и ще поддържам,а не реставрирам постоянно.
Което с черока...няма да е баш така предполагам от опита ми и това което виждам около мен.
А пък свикнах на този тип имане на мпс с последните две коли дето имам...затова и не ги продавам с цел покупка на друго все още...Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Огледай за 2014-15 Армада. Имах Титан 2014. Продадох го на 260к км. За 200к км в България само преден десен амортисьор не издържа. Нищо друго не съм пипал. Моето мнение е, че във всяко отношение е по-добър от Тундрата освен на външен фасон.
Армадата е на същата база като Титана от пред. Мотор и скорости са същите. Задния мост е различен.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар