Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова кола с тревоги или стара отремонтирана?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
    може би не съм се изказал съвсем ясно... наистина ако трябва а попаднете ли на "търговец", който ви разправя за баби, пенсионери и т.н. Кръ-ъ-гом, Бегом Марш!!! Те взимат коли изключително от морги, спряни от движение и т.н.
    .............
    Най-добре е да се купи кола от богат човек - той няма да си губи времето да шмекерува...
    Точно така, или от приятел, на който му познаваш колата и знаеш какво взимаш.
    LZ1JJJ

    Коментар


    • #17
      темата наистина е много интересна
      аз също често си задавам някои от тези въпроси
      в момента карам опел вектра 2000 16v модел 1994 г
      двигателя е като на по новите модели есотек има всички екстри
      климатик ,ел люк ел стъкла ел огледала ,печка и то програмируема ABS въздушни възглавници и за водача и за пътника,сложил съм и и газова уредба и колата върви много а гори малко
      по принцип я дават 136к.с.
      когато я докараха в българия бе ударена в задната дясна врата и бе на много малко километри
      първите 2години от експлоатацията и почти никакви проблеми не е създавала
      само че аз карам по доста километри на година-около 30-35 000км
      така че все пак това че колата не е чисто нова си оказва влияние
      всяка година инвестирам в нея по около 1000лв за ремонти
      след което ми служи вярно около една година без проблем
      честно казано много ми харесва тази кола но въпреки това осъзнавам че просто и при много голямо желание няма как да и смениш всичко
      а и в българия качеството на резервните части не е от най доброто
      така че въпреки че ми харесва май ще трябва да се замислям за нещо по ново защото на мен всеки ден ми трябва кола и то надеждна
      по старата кола обаче има и доста плюсове които във страна като нашата не са за пренебрегване
      винаги можеш да я оставиш където си искаш без да се притесняваш особенно, дори и някой да те "жулне" много много не ти пука а и калници и врати като за вектра 94 -има в изобилие на цени повече от народни ,вярно че даваш от време на време по някой лев за ремонт но ако вземеш нова на изплащане същите пари ще ги даваш -всеки месец за поредната вноска
      а това че не и трепериш много много е доста важно за вътришния човешки комфорт и мир който всеки е добре да има
      баща ми 2003 та си взе чисто нова тойота авенсис
      мани че се поозори докъто я изплати ами и не смее много много да я вади от гаража веднъж я бе жулнал в стената на гаража няколко дни ходеше толкова ядосан че не мож се приближи до него
      не знам на мен това ми се струва доста излишно
      не желая да съм роб на нищо най малко на некви ламарини които тъй или иначе ще изгният по някое време
      естественно най доброто е чисто новата кола която да я сменяш след 1-до 3 години с по новия модел,това може би излиза и най евтино ...но...на западняка при тях цените на услугите във сервизите са мнооого високи
      при нас докъто са толкова ниски цените на труда и услугите ще е по изгодно да се кара по стара кола

      има и друго- при някои от по нереномираните марки колите даже и чисто нови са по склонни на дефекти и проблеми от колкото 3 или 5 годишна кола от -по реномирана марка няма да назовавам имена да не се расърди някой а и да не измествам темата но знама за нови коли които по на 30 000-до 60 000 чупят кво ли не и дават невероятни дефекти и то такива че собствениците им стават пишмани че са ги взели
      тъй че и при покупка на нов автомобил трябва доста да се внимава какво и от кого го взимаш,като и там по евтиното и прекалено рекламираното излиза доста солено

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Димитър
        ...Вместо да инвестираме сума пари в автомобил от който нямаме никакви приходи, мисля че е по-добре да си направим сметката и да си харчим парите които и без това не са много за по-разумни неща...
        Реално, човек не може да има приходи от движимо имущество (пасив), освен ако няма бизнес с въпросното (транспортен и т.н.). И пак тогава, приходите не идват пряко от автомобила, а от дейността, извършвана чрез/с него.

        Дефакто, човек си купува кола и харчи едни пари, естествено, за да си достави и удоволствие (ако има тази възможност, или случая е такъв), но най-вече за да си спести други, по-големи харчове и разправии, свързани с придвижване и т.н.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Yaro
          .....................
          Дефакто, човек си купува кола и харчи едни пари, естествено, за да си достави и удоволствие (ако има тази възможност, или случая е такъв), но най-вече за да си спести други, по-големи харчове и разправии, свързани с придвижване и т.н.
          Именно.

          Имах предвид всеки да намери за себе си баланса между удоволствието - каране на кола и неудоволствието - харченето на пари за нея, особено ако се налага да взимаш заеми.
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #20
            забелязъл съм от собствен опит че след около пета шеста година престоят в сервизи се увеличава доста.купуването на 15 годишна кола(разбира се в задоволително състояние) не е проблем за подръжка,освен когато се навъртат много километри на градско.аз навъртам доста и дори и с нови коли след пет шест години подръжката става досадно дълга.но намалят ли се километрите веднага намаляват и повредите.имам поглед над стари автомобили с малък годишен пробег които с години не се развалят.така че всичко си зависи от начина на употреба от съответния шофъор и оттам избор на кола.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              и моя баща си купи авенсис макар да навърта под 10 000км годишно... Оправданието му беше "на тия години на човек му остават малко удоволствия"
              действително той кажи-речи цял живот е карал стари или евтини коли и отдавна искаше да си купи, но все се притесняваше, че околните ще го гледат с лошо око...

              Нови коли с невероятни дефекти наистина има, но обикновено са от моделите с цена до 15000лв с ДДС...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                Мисля, че ако автомобилът е адекватен на стандарта на живот на собственика си, поддръжката няма да бъде проблем.
                При покупката на автомобил "втора употреба", според мен най-важно е техническото му състояние (разбира се и цената, но всеки преценява, какво може да се позволи). Вече има достатъчно сервизи, където може да се провери състоянието на ходова част, амортисьори, двигател и т.н. и достатъчно компртентни специалисти, готови да дадат мнението си за автомобила, обект на покупка. Е, риск винаги съществува.
                Мисля, че за 6 000лв. може да се купи съвсем приличен автомобил, който да се кара 2-3г. без грандиозни ремонти.
                Покупката на нова кола не гарантира безпроблемна експлоатация. Тъста ми си купи ново "клио-символ" преди няколко години. Нямаше 10 000км. когато дефектира водната помпа, а преди 30 000 се наложи да смени 4 амортисьора и 4 гуми. Преди две години го удари "авенсис" отпред и го направи на трески. Тогава тъстът ми си купи "авенсис" и засега не е имал никакви проблеми.
                Качеството си има цена! ......Това е!......
                Така,
                NISSAN PATROL 2.8TD

                Коментар


                • #23
                  Мисля, че ако автомобилът е адекватен на стандарта на живот на собственика си, поддръжката няма да бъде проблем.
                  При покупката на автомобил "втора употреба", според мен най-важно е техническото му състояние (разбира се и цената, но всеки преценява, какво може да се позволи). Вече има достатъчно сервизи, където може да се провери състоянието на ходова част, амортисьори, двигател и т.н. и достатъчно компртентни специалисти, готови да дадат мнението си за автомобила, обект на покупка. Е, риск винаги съществува.
                  Мисля, че за 6 000лв. може да се купи съвсем приличен автомобил, който да се кара 2-3г. без грандиозни ремонти.
                  Покупката на нова кола не гарантира безпроблемна експлоатация. Тъста ми си купи ново "клио-символ" преди няколко години. Нямаше 10 000км. когато дефектира водната помпа, а преди 30 000 се наложи да смени 4 амортисьора и 4 гуми. Преди две години го удари "авенсис" отпред и го направи на трески. Тогава тъстът ми си купи "авенсис" и засега не е имал никакви проблеми.
                  Качеството си има цена! ......Това е!......
                  Така,
                  NISSAN PATROL 2.8TD

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от petio-beliata
                    Покупката на нова кола не гарантира безпроблемна експлоатация. Тъста ми си купи ново "клио-символ" преди няколко години. Нямаше 10 000км. когато дефектира водната помпа, а преди 30 000 се наложи да смени 4 амортисьора и 4 гуми
                    все пак водната помпа не кой-знае какво - нито е скъпа, нито е сложна за смяна... а и колата е кажи-речи от най-евтините на пазара...

                    а амортесьорите и гумите защо е сменял?
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #25
                      Водната помпа сама по себе си не е пролем, но замалко да прегрее двигателя. Колата започна леко да претриса. Гумите започнаха да са износват много интересно - през 4-5см, станаха като зъбно колело. Оказа се, че и 4-те амортисьора са за смяна. Сменихме амортисьорите и гумите и всичко се оправи.
                      NISSAN PATROL 2.8TD

                      Коментар


                      • #26
                        Чисто Новата кола има още един съществен недостатък - като излезеш от магазина и цената и пада с 20% ...
                        Продължаваш нататък по улицата и някой се врязва в теб - имаш застраховка - оправят ти я, но това вече не е нова кола - и ремонтите ще са по-чести, защото при по-сериозен удар винаги има множество поражения ... цената на автомобила е паднала с още 30% ... освен ако я "оправиш за продаване" и я продадеш на някой "балък" ...
                        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от tatkobarba
                          Чисто Новата кола има още един съществен недостатък - като излезеш от магазина и цената и пада с 20% ...
                          Продължаваш нататък по улицата и някой се врязва в теб - имаш застраховка - оправят ти я, но това вече не е нова кола - и ремонтите ще са по-чести, защото при по-сериозен удар винаги има множество поражения ... цената на автомобила е паднала с още 30% ... освен ако я "оправиш за продаване" и я продадеш на някой "балък" ...
                          Хванал си му цаката - взимаш си новата кола и Веднага минава един - два валяка през нея и тя - на станиол, Пък виж старата кола като я вземеш само се разхубавява
                          Харесва ми този начин на мислене

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от "alex_markov
                            Хванал си му цаката - взимаш си новата кола и Веднага минава един - два валяка през нея и тя - на станиол, Пък виж старата кола като я вземеш само се разхубавява
                            Харесва ми този начин на мислене

                            преди няколко години Пунтото, което карахме с брат ми го беше задрал един икарус и го беше подместил настрани... имаше изкривен заден носач, който сменихме, но ожуленото до ламарина не оправихме... след 2 години продадохме колата - ламарината беше потъмняла, без никакви следи от ръжда...
                            вземи някоя 15 годишна кола, оголи веждата на задния калник до метал и /ако вече не е ръждиво/ изчакай 2 години
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #29
                              Тедо е много прав. С две думи - трябва да се купува възможно по-нов модел кола. Направени са пъти по-добре от старите
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар


                              • #30
                                А знаете ли че ..??

                                При автомобили с цени над 65 000 нови .... какви са проблемите ... примерно след първите 1000 км. ???
                                Или след първите 100 км. ??
                                Другото интересно е, колко време си използвал колата да речем за две години след покупката и колко е стояла в фирменния сервиз ??
                                Ако почна да приказвам .. сигурно някой дилър ще ме очисти ..

                                Мога да ви разказвам много, ама не му е тука мястото .... ами на по-слабо осветление и с дъх на малц ..

                                А истината е една ... Да нова кола, Но модел който се произвежда поне от 2 години и производителя няма намерение да го спира скоро ...
                                Знам какво ще ми кажете, че днес моделите живеят дори и по-малко и ги сменят, като носни кърпи .... ама все пак може !
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X