Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Банки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Тия у булбанк са или ебаси ламерите или съвсем целенасочено се ебават с мене.

    Преди неколко дена ходих на офис да закрия сметката.
    Оказа се, че трябвало да закрием първо картата - закрихме я.
    Днес получавам на електрическа поща депеша, че картата ми е ... Преиздадена?!?


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:sn63453.png Прегледи:0 Размер:3.9 КБ ID:6966876

    Ше откачим, чесно
    Не можах и да ги опсувам щото никой не дига телефона.

    То като оня виц дето учениците помагали на бабичката да се качи у рейса.
    Тя не искала ама нема значение

    Лудница, понеделник пак ще се оди на офис, нема как.

    Секи ден ше е така.
    До победата!
    Враг усраине

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение

      Лудница, понеделник пак ще се оди на офис, нема как.

      До победата!
      Недей ходи в понеделник - днес сутринта бях в ръководството на една банка по казус - абе и аз и банкерите се съгласихме че тези дни има изключително силно магнитна буря която сериозно влияе на банковата система... Ако нещо може да се оплеска - то задължително ще стане...
      Гледахме прогнозите - изригванията свършват вторник някъде....
      Тъй че не може ли да изчакаш и да идеш вторник сряда примерно?

      Коментар


      • #93
        Отиди в друг клон. В същата банка имах период през който в различни офиси ми даваха различна информация, в приложението също беше различна и на телефонния съпорт 4-та, в смс-ите които получавах 5-та. Накрая (6-тия опит) от телефонния съпорт направиха това за което се борех месеци. Успех!
        Дела трябват, а не думи.

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
          ...Днес получавам на електрическа поща депеша, че картата ми е ... Преиздадена?!?...
          Възможно ли е картата да не е преиздадена, а да си получил от баналните фишинг имейли: "кликнете тук за да попълните информация и да получите вашата карта"?
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #95
            Първоначално публикуван от Plamen Alexandrov Преглед на мнение
            Отиди в друг клон. В същата банка имах период през който в различни офиси ми даваха различна информация, в приложението също беше различна и на телефонния съпорт 4-та, в смс-ите които получавах 5-та. Накрая (6-тия опит) от телефонния съпорт направиха това за което се борех месеци. Успех!
            Съгласен съм, това е валидно не само за банките.
            С мобилните оператори е почти същата ситуация...
            И не само

            @мишев докато спрат изригванията ще ми е минало.
            Пак ще има викане но нищо няма да е същото.
            Хитро го изиграха с този мейл в петък и то в края на работният ден
            Враг усраине

            Коментар


            • #96
              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Възможно ли е картата да не е преиздадена, а да си получил от баналните фишинг имейли: "кликнете тук за да попълните информация и да получите вашата карта"?
              Хм, сега ме накара да го прегледам по-подробно.
              Линковете сочат към unicreditbulbank.info и изглежда като да е техен.
              Почти сигурно не е фишинг.
              Определено подхода е нестандартен, на телефона звучаха точно като тях въпреки, че започва с 02
              Но някак не могат да ме изненадат точно те с някакви идиотии.
              Не и след като на два пъти ми спираха сметката в миналото с наличност "-4 милиона".
              Е, сега вече в сметката има под лефче и дано да си остане така
              Враг усраине

              Коментар


              • #97
                Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                ...Линковете сочат към unicreditbulbank.info и изглежда като да е техен...
                Това е почти добре, но домейнът на уникредит-булбанк е друг...

                Редакция: Инфо директно от твоите любимси.
                Има едно скролиращо анимано гифче. Разгледай го.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #98
                  Тъпата банка си е подател, домейна изглежда техен.
                  Трети, различен пък ползват за електрическото банкирване.
                  Освен това в мейла стои адреса на обслужващият клон, както и последните 4 цифри на бившата ми карта.
                  По всичко изглежда и на преиздадената.

                  Нема грешка, верно са издали нова.

                  В електрическото банкиране дори я има.
                  Добре, че е минала само седмица - сигурно пак ще трябва до чакам нови 30 дни.

                  Емали са си бабата!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • #99
                    На баба им дрона, един вид...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                      Тъпата банка си е подател, домейна изглежда техен.
                      Трети, различен пък ползват за електрическото банкирване.
                      Освен това в мейла стои адреса на обслужващият клон, както и последните 4 цифри на бившата ми карта.
                      По всичко изглежда и на преиздадената.

                      Нема грешка, верно са издали нова.

                      В електрическото банкиране дори я има.
                      Добре, че е минала само седмица - сигурно пак ще трябва до чакам нови 30 дни.

                      Емали са си бабата!
                      То ако на всяко закриване ти издават новааааа.....бая по 30 дена ще има да чакаш.🤣
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • Не знам какво да кажа…
                        Може да е случайност и да не е свързано със закриването.
                        Ще видим какво ще кажат, като успея да питам някой защо така.
                        Ма те имаха готов отговор и за 4-те милиона та сега една нежелана карта да не наредят
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Препоръчвам ти като закриеш сметката да провериш след месец -деа дали се е закрила. Преди време уж бях закрил моята, но бяха останали 2,5 стотинки и не се бе закрила и ми мрънкаха за 6 лева за обслужване.
                          Черно, мирише и разваля характера!

                          Коментар


                          • Дори съм с намерение да искам документ, че сметката е закрита.
                            И аз съм имал подобен случай.
                            До тогава си мислех, че дебитна сметка не може да ходи до минус.
                            Ама този мит отдава е развенчан
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                              Дори съм с намерение да искам документ, че сметката е закрита.
                              l:
                              Това си е абсолютно задължително, преди години когато при даден работодател и по техен избор имах сметки и карти към няколко банки за преводи на работната ми заплата, на всичките след време процедурата за закриването им е била една и съща в общи линии, подавах молба за закриване на сметка, после молба за закриване на картата, изчаквам от семица до месец, и ми дават документ че ми е официално закрита сметката и картата, от тогава никакъв проблем, така че документ трябва да изискваш задължително, иначе ще те мотаят както и го правят още явно....

                              p.s. Специално за Булбанк, имам наблюдение че спрямо другите банки, водят от известно време твърде агресивна политика да задържат клиентите си на всяка цена, това е мое наблюдение не ангажирам никого с него....
                              Последно редактирано от Еделвайс; 09-06-24, 09:08.

                              Коментар


                              • Преиздаването на картата било случайно съвпадение със закриването на сметката ми.
                                Банката прехвърляла автоматично всички VISA Electron карти към Master Card.
                                Била подадена за преиздаване преди да съм подал заявление за закриване.

                                Не е ясно обаче в тази ситуация какво трябва да се направи с картата.
                                Ако не я взема след 3 месеца се анулирала автоматично но това май не ме устройва.
                                2 човека обаче не можаха да ми кажат след 30 дни дали ще мога да закрия сметка с "висяща" в нищото пластика.

                                Мал съм им бабата - пренасочих пластиката към офиса в който закрих старата.
                                След 30 дни като отида пак там за закриване на сметката ще се разбере.
                                Мисля да рискувам и да не ходя на офис още веднъж!
                                Враг усраине

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X