До: Колеги, хайде да се обединим за контейнер от САЩ
Aбе хора като чета тия писания тука направо ми настръхва косата.Тя тази работа с ефтините работи малко много хубаво звучи ама нещо сметките са като без кръчмар май,като гледам колегата dizem е поразгледал някой неща ама не съвсем както трябва ми се вижда.
Първо атв от клас хонда,кавасаки,ямаха или сузуки кубици 650 и на горе (защото само такива атевета си заслужава да се внасят чак от там) под 4000-4500$ доставено до контейнера е невъзможно или по -скоро нереално да се намери в USA (личен опит след един контейнер от 25.11.2007)а в пове4ето случай цената за атв на не пове4е от 1000мили прехварля и 5000$.Толкова за атветата като трагнете да играете в ЕBAY сами ще се уверите.
Второ пиша тези редове защото и за моя контейнер един другар от OFF-ROAD-a много ми помогна като ми даде кординати на негови контрагенти в USA,така смея да твардя че без помоща и работата която свършиха тия братушки в америката щях много да загазя с тия играчки,и щеше да ми излезе златна тая офанзива а като гледам и вие сте трагнали по моя път.
Та значи,уловките с тия контеинери са стотици и работата винаги излиза много по-дебела от това дето изглежда,въпроса е един път само да се закачите и тогава почва голямата сеч и да знаете няма мърдане това вече на всички по веригата им е безкраино ясно,стоката е вътре собственика е далече и каквото му поискаш трябва да плаща щото няма избор всеки ден престой е на неговоя задник,всяко забавяне е за негова сметка и тн....
Контейнер 40фута до София за по-малко от 5000$ е абсолютно найвно да се смята че може да излезне и това при условие че абсолютно всичко мине без абсолютно никакви усложнения и спънки.
ПРОБЛЕМ N1 Времето за което ще натоварите контейнера (имате 2 часа free след това почва секирата на всеки час закъснение по 100-250$ зависи от компанията ефтин а цена скъп престой и обратното) само за справка професионалисти го товарят и укрепват поне 4 часа,мой приятели товарят една лодка и два джета 8 часа сами.Натоварването и укрепването на стоката един от най-големите проблеми.
ПРОБЛЕМ N2 Складиране на стоката,необходим е склад където да се съберат всички стоки преди натоварването(евентуално и това ще струва още допълнително).Обработването на документите и човека който ще се грижи ако има някакъв проблем с фактура или документ за собственост(моя контеинер вися 4 седмици заради един документ слава бого не беше натоварен та само складови разходи).
ПРОБЛЕМ N3 Не на последно място е и нашата любима митница и там нещата не са съвсем ясни(носиш някакви фактури който за тях за занижени и се почват едни митнически складове едни вещи лица който почват да ти определят цени ко колко струва и така най-накрая след като си оставил един чувал с пари и на митницата можеш да си прибереш стоката.
ПРОБЛЕМ N4 Вътрешен транспорт много скъп и много труден за организиране защото повечето фирми искат машините да са палетизирани а продавачи в еbay които не са дилари това няма никога да го направят.
P.S.забравих не пренебрегвайте и застраховката на контейнера и тя е около 1000-1500$ има и по евтини за около 500-700$ама там почти нищо не покриват а съкатлаците с такива ниско застраховани контейнери не са рядкост.Те винаги са най-отгоре натоварени и бая солена вода отнасят(а и при някое голямо валнение не рядко има и загубени по пътя контейнери).После и тука има някакви пристанищни,терминални и незнам още какви глупости други по нашето пристанище който никой не ти ги калколира в цената и те са около300-450евро не помня точно.
P.S. Сигурно много ще питат е колко аджеба излиза докарването:
Контейнер около 4800-5500$ (за 40фута) зависи от къде тръгва до София
Вътрешен транспорт 300-550$ зависи за всеки конкретен случай
Мито 5% или 15%(не помня точно)+20%ддс
И така дано да съм бил с нещо полезен макар че бая покопах по компа ама както казах работата не никак проста и трябва много внимателно да се подходи иначе купуването е най-лесната част.
Успех в начинанието!
Aбе хора като чета тия писания тука направо ми настръхва косата.Тя тази работа с ефтините работи малко много хубаво звучи ама нещо сметките са като без кръчмар май,като гледам колегата dizem е поразгледал някой неща ама не съвсем както трябва ми се вижда.
Първо атв от клас хонда,кавасаки,ямаха или сузуки кубици 650 и на горе (защото само такива атевета си заслужава да се внасят чак от там) под 4000-4500$ доставено до контейнера е невъзможно или по -скоро нереално да се намери в USA (личен опит след един контейнер от 25.11.2007)а в пове4ето случай цената за атв на не пове4е от 1000мили прехварля и 5000$.Толкова за атветата като трагнете да играете в ЕBAY сами ще се уверите.
Второ пиша тези редове защото и за моя контейнер един другар от OFF-ROAD-a много ми помогна като ми даде кординати на негови контрагенти в USA,така смея да твардя че без помоща и работата която свършиха тия братушки в америката щях много да загазя с тия играчки,и щеше да ми излезе златна тая офанзива а като гледам и вие сте трагнали по моя път.
Та значи,уловките с тия контеинери са стотици и работата винаги излиза много по-дебела от това дето изглежда,въпроса е един път само да се закачите и тогава почва голямата сеч и да знаете няма мърдане това вече на всички по веригата им е безкраино ясно,стоката е вътре собственика е далече и каквото му поискаш трябва да плаща щото няма избор всеки ден престой е на неговоя задник,всяко забавяне е за негова сметка и тн....
Контейнер 40фута до София за по-малко от 5000$ е абсолютно найвно да се смята че може да излезне и това при условие че абсолютно всичко мине без абсолютно никакви усложнения и спънки.
ПРОБЛЕМ N1 Времето за което ще натоварите контейнера (имате 2 часа free след това почва секирата на всеки час закъснение по 100-250$ зависи от компанията ефтин а цена скъп престой и обратното) само за справка професионалисти го товарят и укрепват поне 4 часа,мой приятели товарят една лодка и два джета 8 часа сами.Натоварването и укрепването на стоката един от най-големите проблеми.
ПРОБЛЕМ N2 Складиране на стоката,необходим е склад където да се съберат всички стоки преди натоварването(евентуално и това ще струва още допълнително).Обработването на документите и човека който ще се грижи ако има някакъв проблем с фактура или документ за собственост(моя контеинер вися 4 седмици заради един документ слава бого не беше натоварен та само складови разходи).
ПРОБЛЕМ N3 Не на последно място е и нашата любима митница и там нещата не са съвсем ясни(носиш някакви фактури който за тях за занижени и се почват едни митнически складове едни вещи лица който почват да ти определят цени ко колко струва и така най-накрая след като си оставил един чувал с пари и на митницата можеш да си прибереш стоката.
ПРОБЛЕМ N4 Вътрешен транспорт много скъп и много труден за организиране защото повечето фирми искат машините да са палетизирани а продавачи в еbay които не са дилари това няма никога да го направят.
P.S.забравих не пренебрегвайте и застраховката на контейнера и тя е около 1000-1500$ има и по евтини за около 500-700$ама там почти нищо не покриват а съкатлаците с такива ниско застраховани контейнери не са рядкост.Те винаги са най-отгоре натоварени и бая солена вода отнасят(а и при някое голямо валнение не рядко има и загубени по пътя контейнери).После и тука има някакви пристанищни,терминални и незнам още какви глупости други по нашето пристанище който никой не ти ги калколира в цената и те са около300-450евро не помня точно.
P.S. Сигурно много ще питат е колко аджеба излиза докарването:
Контейнер около 4800-5500$ (за 40фута) зависи от къде тръгва до София
Вътрешен транспорт 300-550$ зависи за всеки конкретен случай
Мито 5% или 15%(не помня точно)+20%ддс
И така дано да съм бил с нещо полезен макар че бая покопах по компа ама както казах работата не никак проста и трябва много внимателно да се подходи иначе купуването е най-лесната част.
Успех в начинанието!
Коментар