До: Застраховка Автокаско.... доволнили сте от вашата застр. компания и защо ?
Е, проверихме. На 2 пъти. Не съм във възторг, меко казано.
Първа проба: Търси се "Автокаско". Любезно обещание да са готови с оферта на следващия ден. Обадиха се след ... 4 (четири) дни.
Втора проба: Търси се застраховка "Злополука". Казват ми, че могат да ми предложат еди какво си, на еди каква си сума. Отивам да си направя застраховката. Девойката, с която съм говорил, в момента отсъства от офиса. Любезно ми предлагат да оставя данните, защото "Така или иначе тези полици не се пишат тук. Ще бъдат готови утре и ще Ви се обадим."
Неколкократно питам дали със сигурност застраховките ще са готови "утре", като обяснявам, че ако не могат да станат за следващия ден - цялото упражнение се обезсмисля. Ама разбира се, че ще са готови. Оставете телефон - ще Ви се обадим.
Идва утрето, до към обед никой не се обажда. Звъня контролно да видя какво става. Девойката била заета с друг клиент, не може да говори в момента, но чрез тази на телефона предава каква е точната сума и да чакам обаждане, когато са готови полиците. Работният ден изтече. Обаждане нямаше ...
Тъпо! Би било редно, ако по някаква причина не са успели да свършат работа, поне да звъннат един телефон след като са поели ангажимент пред клиента. Най-малкото за да се извинят за несвършената работа.
Ако пък са от***ли въпросния ангажимент поради ниската му стойност в полза на други клиенти, от които ще изкарат повече пари, то по-добре да не бяха поемали ангажимент. Едно елементарно "За съжаление, не можем да Ви предложим това, което търсите." щеше да свърши работа.
При всички положения 2 проби са достатъчни. Изводът е - ако нямате за застраховане скъпо возило или фирмен автопарк, то много вероятно този застрахователен брокер не е за вас ...
Първоначално публикуван от ira
Преглед на мнение
Е, проверихме. На 2 пъти. Не съм във възторг, меко казано.
Първа проба: Търси се "Автокаско". Любезно обещание да са готови с оферта на следващия ден. Обадиха се след ... 4 (четири) дни.
Втора проба: Търси се застраховка "Злополука". Казват ми, че могат да ми предложат еди какво си, на еди каква си сума. Отивам да си направя застраховката. Девойката, с която съм говорил, в момента отсъства от офиса. Любезно ми предлагат да оставя данните, защото "Така или иначе тези полици не се пишат тук. Ще бъдат готови утре и ще Ви се обадим."
Неколкократно питам дали със сигурност застраховките ще са готови "утре", като обяснявам, че ако не могат да станат за следващия ден - цялото упражнение се обезсмисля. Ама разбира се, че ще са готови. Оставете телефон - ще Ви се обадим.
Идва утрето, до към обед никой не се обажда. Звъня контролно да видя какво става. Девойката била заета с друг клиент, не може да говори в момента, но чрез тази на телефона предава каква е точната сума и да чакам обаждане, когато са готови полиците. Работният ден изтече. Обаждане нямаше ...
Тъпо! Би било редно, ако по някаква причина не са успели да свършат работа, поне да звъннат един телефон след като са поели ангажимент пред клиента. Най-малкото за да се извинят за несвършената работа.
Ако пък са от***ли въпросния ангажимент поради ниската му стойност в полза на други клиенти, от които ще изкарат повече пари, то по-добре да не бяха поемали ангажимент. Едно елементарно "За съжаление, не можем да Ви предложим това, което търсите." щеше да свърши работа.
При всички положения 2 проби са достатъчни. Изводът е - ако нямате за застраховане скъпо возило или фирмен автопарк, то много вероятно този застрахователен брокер не е за вас ...
Коментар