Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кабрио или "с климатик"

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кабрио или "с климатик"

    Кабриото си е приятно нещо. Един път като го отвориш лятото ще забравиш да гледаш затворените завинаги.

    Добавено от alex_markov: Позволих си да извадя "Спама" от друга тема, защото ми се струва интересно какво мислите по въпроса - какъв трябва да бъде "Джипа" - с твърд покрив или открит?
    Аз лично съм Твърдо зад Твърдият покрив, за мен откритата машина няма място в гората - ставаш целият в листа, клонки и буболечки, на последната разходка "ком-Емине" срещнахме такива конски мухи, че в едно кабрио жив човек не би останал - щяха да го изядат. И на пътя не е кеф - духа при високи скорости, смърдят камионите, вали, пече... абе освен за кратка разходка по плажа с цел привличане погледите на нежните създания (за което има и други Доста по-ефетивни начини) за друго НЕ става, но нека има повече мнения
    0
    Крабрио - вятър в косите - pure FUN
    0%
    0
    С климатика си е друго нещо
    0%
    0
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    Първоначално публикуван от quadra
    Кабриото си е приятно нещо. Един път като го отвориш лятото ще забравиш да гледаш затворените завинаги.
    Дима не съм съгласен с теб, моят паркетен лъв е кабрио и това лято го отворих за един ден. Пълен провал
    Първо се прибрах целият в прах, приличах на негър
    Второ духа зверски от всякъде и ти влиза пепел по очите
    Трето ако имаш късмет да завали дъжд става интересно (научаваш всички мостове)
    Четвърто ако караш зад някой голям пушещ камион просто ти се е.... майката
    За мен климатика си е истината
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • #3
      Климатика е за прохлада а кабриото за КЕФ. Ти к`во си правил с кабрио при Камазите и Икарусите? С него се ходи по излети. Вранглера като му махнеш покрива е велик купономобил, а за вятъра в очите - все едно да се оплаче от това някой моторист или колоездач - има си цайси за тая работа.
      Така че не питай американците що слагат климатици на кабриолетите - двете са за различни неща.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от quadra
        Климатика е за прохлада а кабриото за КЕФ. Ти к`во си правил с кабрио при Камазите и Икарусите? С него се ходи по излети. Вранглера като му махнеш покрива е велик купономобил, а за вятъра в очите - все едно да се оплаче от това някой моторист или колоездач - има си цайси за тая работа.
        Така че не питай американците що слагат климатици на кабриолетите - двете са за различни неща.
        Аз също имах вранглер, и го карах отворен бях научил всички мостове в София
        Врангледа е пичеловка
        А мотористите са с каски и екипи за това не се оплакват
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от vladi333
          Първоначално публикуван от quadra
          Климатика е за прохлада а кабриото за КЕФ. Ти к`во си правил с кабрио при Камазите и Икарусите? С него се ходи по излети. Вранглера като му махнеш покрива е велик купономобил, а за вятъра в очите - все едно да се оплаче от това някой моторист или колоездач - има си цайси за тая работа.
          Така че не питай американците що слагат климатици на кабриолетите - двете са за различни неща.
          Аз също имах вранглер, и го карах отворен бях научил всички мостове в София
          Врангледа е пичеловка
          А мотористите са с каски и екипи за това не се оплакват
          Вранглера Влади за разлика от Фрийлендъра и да го напълни пороя му няма нищо. Даже в автомивката съм го вкарвал без покрив. Пък ти като излезеш някъде сред природата си се затвори вътре в черупката. Аз сега на Форда пак имам климатик като на Гранда, ама най-много се радвам на големия люк, и помни ми думата един ден пак ще си купя Вранглер, като ходя по чукарите да усещам всичко

          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Вранглера ми е една от любимите джипки, така че и аз ще си вземе отново, но моя беше осакатен с мотор 2.5 в последствие разбрах че имат над 5 литра мотор и ме беше много яд
            За в гората кабриото е супер, но за в града никой неможе да ме убеди че е комфортно, освен в студентски град
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • #7
              Позволих си да извадя "Спама" от друга тема, защото ми се струва интересно какво мислите по въпроса - какъв трябва да бъде "Джипа" - с твърд покрив или открит?
              Аз лично съм Твърдо зад Твърдият покрив, за мен откритата машина няма място в гората - ставаш целият в листа, клонки и буболечки, на последната разходка "ком-Емине" срещнахме такива конски мухи, че в едно кабрио жив човек не би останал - щяха да го изядат. И на пътя не е кеф - духа при високи скорости, смърдят камионите, вали, пече... абе освен за кратка разходка по плажа с цел привличане погледите на нежните създания (за което има и други Доста по-ефетивни начини) за друго НЕ става, но нека има повече мнения

              Коментар


              • #8
                Със смесени чувства съм, именно заради мухите, за които Алекс ми разправя (за съжаление тогава ня бях с тях). Но пък не навсякъде има мухи, а да караш с открит покрив е вълшебство.

                Не знам дали някой от вас си спомня едни от последните кадри на филма "Изклуплението на Шоушенк", където той караше едно кабрио по живописно пътче покрай океана. Това е кабриото за мен.

                Иначе накратко, по-скоро съм за твърдия таван, щото иначе става много - едно кабрио за местата без мухи, един хард топ за иначе и една дълга база и .....

                Коментар


                • #9
                  Точно в това е работата, кабриото ако се наложи може и да го затвориш и да избегнеш мухите, обаче твърдия покрив не можеш да го отвориш когато ти потрябва. Така че Кабриото определено е по-универсалния вариант, може затворено, мое и отворено. Още повече че за повечето джипове се предлага освен бризента и твърд покрив с който през зимата си е съвсем пълноценен автомобил.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Който не е карал кабрио джип едва ли може да даде реално мнение. Но който е карал със сигурност ще иска пак
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      На този въпрос компетентен отговор могат да дадат хора които са имали поне едно кабрио....другото са си просто мнения. Аз моето го имах 6 месца и го карах 3 пъти, а ми беше много мерак! Мотор си е по готино! За мене кабриото освен за гъзария за друго не става. Не бих си купил пак кабрио! Както съм за климатика свикнал съм на климатик и не бих си купил кола без клима. Специално за София с тези задръствания лятото си е приключение без клима

                      Коментар


                      • #12
                        Венци ме подсети- джип кабрио не сам имал......и не знам. аз говорех по принцип

                        Коментар


                        • #13
                          Ферозата ми е с твърд покрив,но като се свали става супер!Другото са капризи.
                          VENI-VIDI-VICI!

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от superMAX
                            Венци ме подсети- джип кабрио не сам имал......и не знам. аз говорех по принцип
                            Да ти кажа, в града не е приятно, обаче по чукарите лятото е страхотно.
                            Пък и съм карал без покрив на извънградско по 500 километра и нищо не ми е станало, не усещаш пътя щото е купон през цялото време.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Аз за това казвам че джип е малко по разл. Там извън градско се кара 100-120км .Ама една нормална кола поддържа 160-180км , и веднага ще затвориш покрива и ще пуснеш климата.....ако работи

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X