Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изкажете мнение за новите 4 х 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от inox
    ...Наварата е напълно идентичен с Патфайндера - заден и преден диф.-LSD и с блокаж на централния диф...
    Иване, сигурен ли си, че и отпред си с LSD (не съм чувал да се слага отпред)?

    Коментар


    • #32
      Проблем е разбира се. В аварийния режим разхода става примерно 30-60/100. Със строшената кутия и окачване просто не можеш да минеш пак по пътя, по който си минал със здравите.
      И в огромните държави никой не разчита на такива играчки. Който живее така си кара камиончето с технологично ниво от войната за да е жив, и това е. А тия измислени играчки си остават събърбани, който каквото и да говори за тях. Паркетници за последния километър от шосето до вилата. За всичко друго идват спасителите с местните очукани и грозни УАЗове. Някои народи не могат да произнасят някои думи, и затова понякога им казват додж, тойота или нещо друго, което с нищо не променя дълбоката им уазова същност.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Yaro
        Първоначално публикуван от inox
        ...Наварата е напълно идентичен с Патфайндера - заден и преден диф.-LSD и с блокаж на централния диф...
        Иване, сигурен ли си, че и отпред си с LSD (не съм чувал да се слага отпред)?
        моят преден е заключен 1:1. .

        задният фабричен се нарича еlock и е електронно заключващ се боклук - питай колко им горът на хората.

        аз моя диф го изхвърлих след 2 месеца. е лока си правеше каквото си щеше..

        и да допълня, че на frontier/navara то е емулация, ползвaйки спирачките, а не истински ЛСД. пак ще се върти само едното колело... разликата е че в кал и подобни, поне ще имаш някаква утеха.

        с една дума: шега.


        пс. болен съм, не мога да пиша нито да мисля.. до скоро колеги, отивам да спя и да се лекувам.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Джамбазов
          И не дай си боже да е автомат и с ниво регулиране и да ти светнат лампите в гората
          Автоматика е по проходим от ръчката. И не виждам какво лошо има в индикацията. Като прегреят скоростите разбираш че трябва да спреш за почивка. А ръчните без температурен датчик направо блокират.
          На ниво регулирането не знам какво може да му светне. Като се развали спира да регулира.
          Сега ще ви разкажа една случка а вие сами преценете кое е по добре.
          При преминаване през една дълбока вода се включи вентилатора за втора степен които охлажда и климатика.

          Ама така се включи че изключване няма. Електроника ясно ама в гората няма стенд. За това има самодиагностика на електрониката. Бърз чек на системата показа висок волтаж от датчика за температура на акумолатора. Оказа се че датчика липсва и щекера е дал на късо от водата. Колата се бърка че акумолатора е загрял до експлозия и се опитва да го охлади. Докато датчика не върне 5 волта няма спиране. Ама датчик няма. Кво правим. Три пъти на контакт с натиснат бутон за зануляване на километрите и всички лампи забравят че изобщо някога са светили.

          Коментар


          • #35
            Re: РЕ:

            Първоначално публикуван от vroom
            Първоначално публикуван от ninja_1
            Първоначално публикуван от v0id
            Не заради блокажите бате, има една навара тук в Бургас със мноооогоо големи гуми и пикапа си изглежда стандартен, не личи да има подобрения та за това си мисля че е сериозен офроудър .

            П.С. Всичките които съм изброил ли са с блокажи в сприачната система ... или както там се нарича ?
            Обикновено му казват ТС-тракшън контрол и се ползва толкова масово по 2 причини:по-евтино е и няма минусите на блокажа(естествено си има други минуси ),няма проблем със завиването и е по-малка вероятността да се счупи,но крайния резултат е постоянно въртящи се 4 колела.
            всъщност TC не заменя блокаж.

            99% от случаиte TC просто намалява притока на гас към мотора и спира колелата да се въртят или просто ползва спирачките. то не разпределя самият въртящт момент и не работi като блокаж

            и не забравяйте че важите джипки седят на основа на пикап.

            ако не седят на такава, значи нямат скеле а са едно с тялото. тоест не могат да теглят нищо...
            хич не работи така тракшъна.притока на газ към мотора е хватка която се използва от системата есп която е комплекс от корекции в работата на мотора(намалява газта) и работата на тракшъна и абс-а.
            както когато няма блокаж специалистите при превъртане на колелото препоръчват де се чуква спирачката за да се увеличи съпротивлението на превъртащото колело.така действа и тракшъна-чуква спирачките.и за пореден път НЕ прегрява.тъй като е програмирен за леки корекции.при яки боксувания просто не върши работа и не сработва.за там трябва блокаж.За скелето-гранда май е такъв и що да не може да тегли нищо?
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #36
              Тракшън Контрола разпределя точно въртящия момент на колелата. Когато спирачките спират боксуващото колело въртящия момен се придава през освободените диференцяли на останалите колела. Така въртящия момент може да отиде в едно единствено колело. Всички нови Тойоти са така. Много по зверски блокаж от всяко пасивно ЛСД.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от kinex
                Много по зверски блокаж от всяко пасивно ЛСД.
                съмнява ме да се справи по-добре от блокаж.има нужда от проби и тестове.което при следващото събиране не е лошо да се изпробва.вярно че и гумите и автомобилите ще са различни но мисля че такъв тест ще даде отговори.
                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                Коментар


                • #38
                  едно огромно предимство обаче не може да се отрече на тракшъна.практически липсата на разваляемост.най-много датчик на абс-а. имал съм 5 коли с абс и датчик съм сменял само веднъж и то по вина на майстора който го счупи при смяна на носач.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #39
                    С ЛСД на кантар джипа спира.
                    Брътчет да няма нова придобивка. Какво ще пробваме.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Тракшън Контрола разпределя точно въртящия момент на колелата. Когато спирачките спират боксуващото колело въртящия момен се придава през освободените диференцяли на останалите колела. Така въртящия момент може да отиде в едно единствено колело. Всички нови Тойоти са така. Много по зверски блокаж от всяко пасивно ЛСД.
                      не разпределя нищо! емулира. всичката гас пак си отива в едното колело, просто като се опиташ да го спреш, част ще отиде и в другоto, до известна степен.

                      сега, вземи нещо с ТЦ (нали имам такова бре), и натисни газта на асфалта. гледай какво става... едното си се върти до дупка и не спира. а ако си късметлия, скоро и това няма да се върти защото компютъра ще ти намали газта..


                      пасивно? тоест? има два вида.. мечанически и хидравлични.

                      от механическите има постоянни и временни (най вече електронни). от постоянните механични най добрите са с хелични колела, което имам и аз. няма ала бала глупости с спирачки и прочие. и двете въртят а 100% от мотора се ползва за това.

                      спирачните емуилациийки ако не сте науичили до сега са сложени като част от някакви държавни критерии за сигорност, а не по друга причина. но като хората не знаят, си мислят че получават нещо добро.

                      в края на деня измамата е че пак имате 10000% отворен диференциал.

                      Коментар


                      • #41
                        ЛСДто не може така
                        http://www.metacafe.com/watch/40703/offroad_testing/

                        Коментар


                        • #42
                          о молим ти се не се излагай....

                          Коментар


                          • #43
                            Добре няма.

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от vroom
                              не разпределя нищо! емулира. всичката гас пак си отива в едното колело, просто като се опиташ да го спреш, част ще отиде и в другоto, до известна степен.

                              сега, вземи нещо с ТЦ (нали имам такова бре), и натисни газта на асфалта. гледай какво става... едното си се върти до дупка и не спира. а ако си късметлия, скоро и това няма да се върти защото компютъра ще ти намали газта..


                              .
                              защо след като не разпределя нищо прехвърля въртящ момент от едно колело на друго след индикация на тракшъна.аз го пробвах като го вързах в подножието на един баир и з газ нагоре.така може да се проследи превъртането по-бавно.
                              Нали това казвам че тракшъна при големи превъртания и обороти на буксуващото колело не върши работа.Няма да намали газта ,ако няма елктронна система за стабилност.Разглоби абс-а проследи му връзките и ще видиш че няма такава между еку-то на мотора и това на абс-а.Друг е въпроса ако тази кола която си тествал има есп, тогава превърта в началото и газта спада.Поради тази причина при леките автомобили при сняг се препоръчва изключване на есп.Разбира се при офроуд каране с включено есп е малко изнервящо и невъзможно.Затова бутона на офф.Същото важи и при бързо шофиране и дрифтове по завои.ама за това се иска и добро познаване на машината.
                              Пацо не съм сменил машината,още съм на старата каручка,засега.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #45
                                Яро,ами не съм много сигурен,но така го дават в техническите данни.Ако кажеш как може да го тестваме дали е така или не.[/quote]
                                VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X