Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изкажете мнение за новите 4 х 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    ажиии....кво?
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • #17
      РЕ:

      Не съм че списанието но моите фаворити са следните:
      1 - Nissan navara - смятам че е истински офроудър и би засрамил много уазаджии .
      2 - TLC .
      3 - Nissan pathfinder .
      4 - Toyota Hilux .
      Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

      Коментар


      • #18
        Re: РЕ:

        Първоначално публикуван от v0id
        Не съм че списанието но моите фаворити са следните:
        1 - Nissan navara - смятам че е истински офроудър и би засрамил много уазаджии .
        2 - TLC .
        3 - Nissan pathfinder .
        4 - Toyota Hilux .
        Тия блокажи със спирачките явно са много модерни

        Коментар


        • #19
          РЕ:

          Не заради блокажите бате, има една навара тук в Бургас със мноооогоо големи гуми и пикапа си изглежда стандартен, не личи да има подобрения та за това си мисля че е сериозен офроудър .

          П.С. Всичките които съм изброил ли са с блокажи в сприачната система ... или както там се нарича ?
          Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

          Коментар


          • #20
            На задното стъкло офроуд анимал има ли

            Коментар


            • #21
              РЕ:

              Първоначално публикуван от kinex
              На задното стъкло офроуд анимал има ли
              Абе верно е лъскав ама има и драскотини
              Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

              Коментар


              • #22
                значи е боец
                Със чаткащи спирачки

                Коментар


                • #23
                  Re: РЕ:

                  Първоначално публикуван от v0id
                  Не заради блокажите бате, има една навара тук в Бургас със мноооогоо големи гуми и пикапа си изглежда стандартен, не личи да има подобрения та за това си мисля че е сериозен офроудър .

                  П.С. Всичките които съм изброил ли са с блокажи в сприачната система ... или както там се нарича ?
                  Обикновено му казват ТС-тракшън контрол и се ползва толкова масово по 2 причини:по-евтино е и няма минусите на блокажа(естествено си има други минуси ),няма проблем със завиването и е по-малка вероятността да се счупи,но крайния резултат е постоянно въртящи се 4 колела.
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    Новото ГранЧероки маи ще е последния Мохикан с три сто процентови механични блокажа.

                    Коментар


                    • #25
                      Re: РЕ:

                      Първоначално публикуван от v0id
                      Не съм че списанието но моите фаворити са следните:
                      1 - Nissan navara - смятам че е истински офроудър и би засрамил много уазаджии .
                      Ами ако толкова лесно дъъъъългата NAVARA засрами Уазките, то половината "наточени бегачки" да не излизат от гаража, че има дупки по пътя примерно
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • #26
                        абе незнам дали нобите западни коли които се водат под името "джиповете" ще могат да се качат до драгагалевци в зимни услови та ками ли да излезеш с него сред природата.Те вече ги обърнаха на малко по големи леки коли (с малки изключения като наприер touareg и др).Според мене руската машина rulzzzz поне знаеш че на път мозе и да закъсаш но в гората немаш шансове а и дори да се счупи частите не са скъпи и не се смениат толко трудно (за разлика от западните "джипове" кадето под капака на колата сичко е кори,квот се казва немозеш да си сипеш вода в чистачките без да требе да махнеш нешто)

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от killer_diler
                          абе незнам дали нобите западни коли които се водат под името "джиповете" ще могат да се качат до драгагалевци в зимни услови та ками ли да излезеш с него сред природата.Те вече ги обърнаха на малко по големи леки коли (с малки изключения като наприер touareg и др).Според мене руската машина rulzzzz поне знаеш че на път мозе и да закъсаш но в гората немаш шансове а и дори да се счупи частите не са скъпи и не се смениат толко трудно (за разлика от западните "джипове" кадето под капака на колата сичко е кори,квот се казва немозеш да си сипеш вода в чистачките без да требе да махнеш нешто)
                          И не дай си боже да е автомат и с ниво регулиране и да ти светнат лампите в гората

                          Коментар


                          • #28
                            v0id,kinex,Наварата е напълно идентичен с Патфайндера - заден и преден диф.-LSD и с блокаж на централния диф.На мен ми е интересно как така Патрола който е само със заден LSD диф. е много проходим а Патфайндера с 2 LSD и блокаж на междинния не е и е паркетник?!?
                            VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Джамбазов
                              И не дай си боже да е автомат и с ниво регулиране и да ти светнат лампите в гората
                              ако българия е 400-500 километра то други страни са огромни.нали не мислиш не хората произвели тези съвременни коли с много лампи не са помислили за повреди в горите.да ти кажа щото аз съм подобен случай.и автоматика и регулирането на нивото имат аварийни режими позволяващи прибирането на автомобила до сервиз.дори за окачването тези режими са няколко в зависимосто от тежестта на повредата.същото е и с автоматика.има аварийна скорост в случай на повреди.така че не е особен проблем.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #30
                                Re: РЕ:

                                Първоначално публикуван от ninja_1
                                Първоначално публикуван от v0id
                                Не заради блокажите бате, има една навара тук в Бургас със мноооогоо големи гуми и пикапа си изглежда стандартен, не личи да има подобрения та за това си мисля че е сериозен офроудър .

                                П.С. Всичките които съм изброил ли са с блокажи в сприачната система ... или както там се нарича ?
                                Обикновено му казват ТС-тракшън контрол и се ползва толкова масово по 2 причини:по-евтино е и няма минусите на блокажа(естествено си има други минуси ),няма проблем със завиването и е по-малка вероятността да се счупи,но крайния резултат е постоянно въртящи се 4 колела.
                                всъщност TC не заменя блокаж.

                                99% от случаиte TC просто намалява притока на гас към мотора и спира колелата да се въртят или просто ползва спирачките. то не разпределя самият въртящт момент и не работi като блокаж

                                и не забравяйте че важите джипки седят на основа на пикап.

                                ако не седят на такава, значи нямат скеле а са едно с тялото. тоест не могат да теглят нищо...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X