ажиии....кво?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Изкажете мнение за новите 4 х 4
Свий
X
-
РЕ:
Не съм че списанието но моите фаворити са следните:
1 - Nissan navara - смятам че е истински офроудър и би засрамил много уазаджии .
2 - TLC .
3 - Nissan pathfinder .
4 - Toyota Hilux .
Коментар
-
Re: РЕ:
Тия блокажи със спирачките явно са много модерниПървоначално публикуван от v0idНе съм че списанието но моите фаворити са следните:
1 - Nissan navara - смятам че е истински офроудър и би засрамил много уазаджии .
2 - TLC .
3 - Nissan pathfinder .
4 - Toyota Hilux .
Коментар
-
РЕ:
Не заради блокажите бате, има една навара тук в Бургас със мноооогоо големи гуми и пикапа си изглежда стандартен, не личи да има подобрения та за това си мисля че е сериозен офроудър .
П.С. Всичките които съм изброил ли са с блокажи в сприачната система ... или както там се нарича ?
Коментар
-
Re: РЕ:
Обикновено му казват ТС-тракшън контрол и се ползва толкова масово по 2 причини:по-евтино е и няма минусите на блокажа(естествено си има други минусиПървоначално публикуван от v0idНе заради блокажите бате, има една навара тук в Бургас със мноооогоо големи гуми и пикапа си изглежда стандартен, не личи да има подобрения та за това си мисля че е сериозен офроудър .
П.С. Всичките които съм изброил ли са с блокажи в сприачната система ... или както там се нарича ?
),няма проблем със завиването и е по-малка вероятността да се счупи,но крайния резултат е постоянно въртящи се 4 колела.
0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Re: РЕ:
Ами ако толкова лесно дъъъъългата NAVARA засрами Уазките, то половината "наточени бегачки" да не излизат от гаража, че има дупки по пътя примерноПървоначално публикуван от v0idНе съм че списанието но моите фаворити са следните:
1 - Nissan navara - смятам че е истински офроудър и би засрамил много уазаджии .
sigpic УАЗ-452
Коментар
-
абе незнам дали нобите западни коли които се водат под името "джиповете" ще могат да се качат до драгагалевци в зимни услови та ками ли да излезеш с него сред природата.Те вече ги обърнаха на малко по големи леки коли (с малки изключения като наприер touareg и др).Според мене руската машина rulzzzz поне знаеш че на път мозе и да закъсаш но в гората немаш шансове а и дори да се счупи частите не са скъпи и не се смениат толко трудно (за разлика от западните "джипове" кадето под капака на колата сичко е кори,квот се казва немозеш да си сипеш вода в чистачките без да требе да махнеш нешто)
Коментар
-
И не дай си боже да е автомат и с ниво регулиране и да ти светнат лампите в горатаПървоначално публикуван от killer_dilerабе незнам дали нобите западни коли които се водат под името "джиповете" ще могат да се качат до драгагалевци в зимни услови та ками ли да излезеш с него сред природата.Те вече ги обърнаха на малко по големи леки коли (с малки изключения като наприер touareg и др).Според мене руската машина rulzzzz поне знаеш че на път мозе и да закъсаш но в гората немаш шансове а и дори да се счупи частите не са скъпи и не се смениат толко трудно (за разлика от западните "джипове" кадето под капака на колата сичко е кори,квот се казва немозеш да си сипеш вода в чистачките без да требе да махнеш нешто)
Коментар
-
v0id,kinex,Наварата е напълно идентичен с Патфайндера - заден и преден диф.-LSD и с блокаж на централния диф.На мен ми е интересно как така Патрола който е само със заден LSD диф. е много проходим а Патфайндера с 2 LSD и блокаж на междинния не е и е паркетник?!?VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:
Коментар
-
ако българия е 400-500 километра то други страни са огромни.нали не мислиш не хората произвели тези съвременни коли с много лампи не са помислили за повреди в горите.да ти кажа щото аз съм подобен случай.и автоматика и регулирането на нивото имат аварийни режими позволяващи прибирането на автомобила до сервиз.дори за окачването тези режими са няколко в зависимосто от тежестта на повредата.същото е и с автоматика.има аварийна скорост в случай на повреди.така че не е особен проблем.Първоначално публикуван от ДжамбазовИ не дай си боже да е автомат и с ниво регулиране и да ти светнат лампите в гората
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
Re: РЕ:
всъщност TC не заменя блокаж.Първоначално публикуван от ninja_1Обикновено му казват ТС-тракшън контрол и се ползва толкова масово по 2 причини:по-евтино е и няма минусите на блокажа(естествено си има други минусиПървоначално публикуван от v0idНе заради блокажите бате, има една навара тук в Бургас със мноооогоо големи гуми и пикапа си изглежда стандартен, не личи да има подобрения та за това си мисля че е сериозен офроудър .
П.С. Всичките които съм изброил ли са с блокажи в сприачната система ... или както там се нарича ?
),няма проблем със завиването и е по-малка вероятността да се счупи,но крайния резултат е постоянно въртящи се 4 колела.
99% от случаиte TC просто намалява притока на гас към мотора и спира колелата да се въртят или просто ползва спирачките. то не разпределя самият въртящт момент и не работi като блокаж
и не забравяйте че важите джипки седят на основа на пикап.
ако не седят на такава, значи нямат скеле а са едно с тялото. тоест не могат да теглят нищо...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар