Последният брой на в. "Авто Труд", почти изцяло, е посветен на новите модели 4 х 4. Ще бъде интересно да чуем коментари от титуляри във форума пък и от всеки, който пожелае да сподели вълненията си.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Изкажете мнение за новите 4 х 4
Свий
X
-
Ами кажи кои са де, не всички тук четем такива "Авторитетни издания" като това
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-

1.Честито аватар .
2.А бе Дима ти направо ни уби .Какви са тези резки смени и завои ?За теб хубаво ,за нас лошо.
3.ВЛАСТЕЛИНИТЕ НА БЕЗПЪТИЕТО е темата на Автотруд.
а/Сузуки Гранд Витара
б/Хонда СR-V
в/НИсан Х-Tail
г/Шевролет Captiva
д/Даихатсу Terios
ж/ВолвоХС 90
з/Нисан Pathfinder
и/Хамър Н3
й/Джийп Commander
к/Мазда ВТ -50
л/Сааб 9-7Х
м/Тойота RAV 4
н/Фолсваген Touareg
o/Субару TribecaB+
Коментар
-
Много точно озаглавена тема! Направо да се чудиш кой път да хванеш с изброените модели
Off tpoic:
Quadra, ще ми липсва лозунга от предния ти подпис
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Коментар
-
Кой нови модели 4х4? Има не малко писано по-въпроса, та дори и в под-форума на списание "OffroadBG" - те дори конкурс бяха организирали (най-добър нов 4х4...).
А кои са титулярите във форума?
Както ще забележите, повечето от колегите тук не се 'вълнуват' особено от новите 4х4, но все пак всеки би дал мнение или съвет, ако насреща има адекватно и/или конкретно питане.
Доста рядко в българската преса се среща адекватно списване за 4х4 въобще (за съжаление), начели сме се на класиките на "Автомитак" (от "Автопазар"), чиито статии са 100% copy&paste и почти всичко невярно (много старание се иска за да се намерят точно такива данни). От което произлизат висящи въпроси предимно от рода на "Какво мислите за Кайен-а" (на който Стефан би отговорил "Ами не мисля"
) или "Туарег-а ше бега ли Кайен-а?", които са малко .. как да кажа..
Коментар
-
Властелини малко силно казано. Ако условно разделим оффроуда на лек среден тежък и екстремен Според мене тези стават за среден. За тежък вече зависи от шофьора.
1. Хамър Н3
2. Фолсваген Touareg
3. Нисан Pathfinder
4. Джийп Commander
Коментар
-
Имах предвид, че във вестника всички са описани като почти състезателни OFFROAD-ари, а мнението на колегите, пък и моето, е че 90% от тях са паркетници. Затова, ще бъде интересно да чуем повече мнения. А иначе VROOM го каза много точно.Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
Абсолютно подържам мнението на V93 -Ни повече,ни по-малко. Не бива да говорим с лошо за неща които нямаме и никога не сме подкарвали дори. А и нека не бъдем старомодни традиционалисти защото по голямата част от нас не биха отказали нещо ново
С най добри пожелания
Kawasaki GTR 1400
Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!
Коментар
-
Стария аватар беше един рицар, с вързана с джиперска кърпа на тиквата вместо шлем, с надпис JEEP отзад на наметалото и с хайджек вместо меч, но уви вече не е актуален. А Експлоръра не прави впечатление на голям - доста е нисък и прилича на голямо комби. Извинявам се за офтопика, ама новия аватар предизвика ажиотажПървоначално публикуван от Насоваз пък стария аватар, така и не разбрах ко беше, много яко обачеПървоначално публикуван от TrampOff tpoic:
Quadra, ще ми липсва лозунга от предния ти подпис
))
сега тоя Форд бррр, грамадна гад е, ама кфо....
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар