А Фрийлендъра пък няма никакво включване, това неговото е порнография... Я прехвърли някой процент въртящ момент назад я не...Да не говорим че го прави когато предния мост вече яко боксува, а тогава вече е късно в повечето случаи...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Audi A6, Honda Cr-v 2.0 или LR Freelander 1.8-16V?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от quadraА Фрийлендъра пък няма никакво включване, това неговото е порнография... Я прехвърли някой процент въртящ момент назад я не...Да не говорим че го прави когато предния мост вече яко боксува, а тогава вече е късно в повечето случаи...Не знам какво против Фрийлендъра имаш,знаеш КИА-та колко е проходима...,та нещата опират до ТЕСТ-ове.А аз ти казвам,че съм имал такова 1-2 години и знам кое става и кое не.А dimi пита м/у двата(хонда и лендроувър),кое става...Ама нейсе...
0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Ти защо сравняваш Киа-та която си има истинска трансмисия с тая измишльотина. Апропо, за парите с които може да се купи Фрийлендър човека може да се сдобие с нещо правилно, а не да си го чука в главата после.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
qudra, ти да не си решил да заместиш Стефан
ЦРВ-то си е идеален автомобил за всекидневна употреба, фрийлендъра - също... РАВ4 също е добър... и Субару Форестър...
буксуването на заснежен път не води до закопаванетова, че задното ще включи със закъснение не е болка за умиране... пък и ако го знаеш, ще изфорсираш преди препятствието и пак ще е зацепено
аз бих препоръчал японски а-л, но това си е лично мнение...
А6 е 10-ина см от земята - ако ще и 6х6 да е, става само за равни пътища... Наистина като безопасност и поведение при високи скорости е много класи над компактните СУВ, но една вдлъбнатина или бабуна на пътя и спойлерите са чао...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от dimyмерси за отговорите, аргументите ми са за джип по скоро СУВ са:
1-во има 4х4
2-ро по-висок е (за риба) имам в предвид по нормалните черни пътища кадето няма да вкарам нормална кола -а6 или подобна , но няма и да го завирам там дето вкарвам фронтерата
3-то по нависоко си и си по защитен от войната по пътищата(да не се налага)
4-то донякаде важи и правилото на по-големия, като си на пътя се съобразяват с теб , докато като съм с някоя въшка особено в СФ ме нямат за учасник в трафика
5-то няма да разривам сняг от задния двор до пътя ( не че ме мързи ) ама като може да ни си губя времето
п.п. не искам да е супер за оф-роуд а да ми върши работа при зимни условия, иначе щях да си взема Дифендър
п.п.2 искъм като падне първия сняг Ноември и кат му включа 4х4 да го изключа чак Април , което ме навежда на мисълта , че хондата май ще отпадне ако няма ръчно включване на 4х4
и тоя булбар така и не ми го дадеno signature no problems
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/qudra, ти да не си решил да заместиш Стефан
ЦРВ-то си е идеален автомобил за всекидневна употреба, фрийлендъра - също... РАВ4 също е добър... и Субару Форестър...
буксуването на заснежен път не води до закопаванетова, че задното ще включи със закъснение не е болка за умиране... пък и ако го знаеш, ще изфорсираш преди препятствието и пак ще е зацепено
аз бих препоръчал японски а-л, но това си е лично мнение...
А6 е 10-ина см от земята - ако ще и 6х6 да е, става само за равни пътища... Наистина като безопасност и поведение при високи скорости е много класи над компактните СУВ, но една вдлъбнатина или бабуна на пътя и спойлерите са чао...
Така че фултайма си е фултайм и системите он-деманд не могат да го заместят на хлъзгави покрития...те помагат при разни закантарвания и твърди препятствия...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от SlickАуди Allroad е вероятно най-приличната опцияспоред мен. Също и РАВ4 . Разликата в клирънса между двете не е толкова значителна.
първата рав4 не ми харесва на външен вид.
а фронтерата я сменям заради тва, че е стара , няма никакви екстри и е ад да се изпреварва с нея на хартия е 0-100 за 18.6, не, че съм тръгнал на състезание ма кат настигна някой тир по пътя Самоков-СФ и си откарам сумати време след него
Коментар
-
не знам как я караш тая фронтера, но аз с галопера изпреварвам по тоя път без проблем /освен ако тировете карат над 70-80кмч/, проблема е при скорости над 90-100 - направо зацикля
субару форестър може да си намериш за 20 000 без проблем...
ОФТОПИК: от ТУК може да се убедиш колко е икономичен РАВ4 - "разход 7/100"помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
за да изпреварваш по Самоковско шосе ти трябва нещо такова и по-здрава каска...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/не знам как я караш тая фронтера, но аз с галопера изпреварвам по тоя път без проблем /освен ако тировете карат над 70-80кмч/, проблема е при скорости над 90-100 - направо зацикля
no signature no problems
Коментар
-
Имам едно питане, повечето опеловски двигатели са взаимозаменяеми, и има една хубава версия 2.0 16V Turbo, някой опитвал ли е да сложи това нещо на Фронтера? Мисля че за магистрала добре ще и се отразиВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от quadraИмам едно питане, повечето опеловски двигатели са взаимозаменяеми, и има една хубава версия 2.0 16V Turbo, някой опитвал ли е да сложи това нещо на Фронтера? Мисля че за магистрала добре ще и се отразиno signature no problems
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар