Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Audi A6, Honda Cr-v 2.0 или LR Freelander 1.8-16V?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А Фрийлендъра пък няма никакво включване, това неговото е порнография... Я прехвърли някой процент въртящ момент назад я не...Да не говорим че го прави когато предния мост вече яко боксува, а тогава вече е късно в повечето случаи...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от quadra
      А Фрийлендъра пък няма никакво включване, това неговото е порнография... Я прехвърли някой процент въртящ момент назад я не...Да не говорим че го прави когато предния мост вече яко боксува, а тогава вече е късно в повечето случаи...
      Значи,Дима амбицирал си ме вече,палиш ме-добре...Ще видиш Не знам какво против Фрийлендъра имаш,знаеш КИА-та колко е проходима...,та нещата опират до ТЕСТ-ове.А аз ти казвам,че съм имал такова 1-2 години и знам кое става и кое не.А dimi пита м/у двата(хонда и лендроувър),кое става...Ама нейсе...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        Ти защо сравняваш Киа-та която си има истинска трансмисия с тая измишльотина. Апропо, за парите с които може да се купи Фрийлендър човека може да се сдобие с нещо правилно, а не да си го чука в главата после.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          qudra, ти да не си решил да заместиш Стефан

          ЦРВ-то си е идеален автомобил за всекидневна употреба, фрийлендъра - също... РАВ4 също е добър... и Субару Форестър...

          буксуването на заснежен път не води до закопаване това, че задното ще включи със закъснение не е болка за умиране... пък и ако го знаеш, ще изфорсираш преди препятствието и пак ще е зацепено

          аз бих препоръчал японски а-л, но това си е лично мнение...

          А6 е 10-ина см от земята - ако ще и 6х6 да е, става само за равни пътища... Наистина като безопасност и поведение при високи скорости е много класи над компактните СУВ, но една вдлъбнатина или бабуна на пътя и спойлерите са чао...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от dimy
            мерси за отговорите, аргументите ми са за джип по скоро СУВ са:
            1-во има 4х4
            2-ро по-висок е (за риба) имам в предвид по нормалните черни пътища кадето няма да вкарам нормална кола -а6 или подобна , но няма и да го завирам там дето вкарвам фронтерата
            3-то по нависоко си и си по защитен от войната по пътищата(да не се налага)
            4-то донякаде важи и правилото на по-големия, като си на пътя се съобразяват с теб , докато като съм с някоя въшка особено в СФ ме нямат за учасник в трафика
            5-то няма да разривам сняг от задния двор до пътя ( не че ме мързи ) ама като може да ни си губя времето

            п.п. не искам да е супер за оф-роуд а да ми върши работа при зимни условия, иначе щях да си взема Дифендър
            п.п.2 искъм като падне първия сняг Ноември и кат му включа 4х4 да го изключа чак Април , което ме навежда на мисълта , че хондата май ще отпадне ако няма ръчно включване на 4х4
            a з не мога да разбера с тези изисквания защо си сменяш фронтерата?
            и тоя булбар така и не ми го даде
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
              qudra, ти да не си решил да заместиш Стефан

              ЦРВ-то си е идеален автомобил за всекидневна употреба, фрийлендъра - също... РАВ4 също е добър... и Субару Форестър...

              буксуването на заснежен път не води до закопаване това, че задното ще включи със закъснение не е болка за умиране... пък и ако го знаеш, ще изфорсираш преди препятствието и пак ще е зацепено

              аз бих препоръчал японски а-л, но това си е лично мнение...

              А6 е 10-ина см от земята - ако ще и 6х6 да е, става само за равни пътища... Наистина като безопасност и поведение при високи скорости е много класи над компактните СУВ, но една вдлъбнатина или бабуна на пътя и спойлерите са чао...
              Точно на заснежен път на баир е крайно важно да не избоксувва. Тръгваш плавно и нямаш проблеми. Като избоксува предницата и се включи задницата вече е късно. Миналата зима 20 пъти го показах това на шефа на сервиза на Хонда докато вдене че съм прав, аз си се качвам с Кобрите, а той със зимни гуми шлайфа леда
              Така че фултайма си е фултайм и системите он-деманд не могат да го заместят на хлъзгави покрития...те помагат при разни закантарвания и твърди препятствия...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Ауди Allroad е вероятно най-приличната опцияспоред мен. Също и РАВ4 . Разликата в клирънса между двете не е толкова значителна.

                Коментар


                • #23
                  Е, то ако има Audi Allroad за 15-20 хиляди, и аз бих си взел едно Определено ще върши работа, но под 40К не се намират.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Slick
                    Ауди Allroad е вероятно най-приличната опцияспоред мен. Също и РАВ4 . Разликата в клирънса между двете не е толкова значителна.
                    хора благодаря за мненията на малко се отклоняваме от темата, по горе споменах, че търся кола около 20 бона тъй, че нито ауди Алроуд или пък Рав4 2-ра генерация се вместват в тея граници за съжаление.

                    първата рав4 не ми харесва на външен вид.
                    а фронтерата я сменям заради тва, че е стара , няма никакви екстри и е ад да се изпреварва с нея на хартия е 0-100 за 18.6, не, че съм тръгнал на състезание ма кат настигна някой тир по пътя Самоков-СФ и си откарам сумати време след него

                    Коментар


                    • #25
                      не знам как я караш тая фронтера, но аз с галопера изпреварвам по тоя път без проблем /освен ако тировете карат над 70-80кмч /, проблема е при скорости над 90-100 - направо зацикля

                      субару форестър може да си намериш за 20 000 без проблем...

                      ОФТОПИК: от ТУК може да се убедиш колко е икономичен РАВ4 - "разход 7/100"
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        за да изпреварваш по Самоковско шосе ти трябва нещо такова и по-здрава каска...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                          не знам как я караш тая фронтера, но аз с галопера изпреварвам по тоя път без проблем /освен ако тировете карат над 70-80кмч /, проблема е при скорости над 90-100 - направо зацикля
                          истината си е че фронтерата е труп за магистралата, набира като парен локомотив, колкото и да я ръчкаш след 2-ра скорост все тая пак си набира бавно, единствената дето върви е 3.0 RS V6 174 коня, тя е и най-предпочитана от англичани и германци. Но аз не съм виждал такава в БГ. Но аз съм спокоен шИфьор и ми върши работа.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Имам едно питане, повечето опеловски двигатели са взаимозаменяеми, и има една хубава версия 2.0 16V Turbo, някой опитвал ли е да сложи това нещо на Фронтера? Мисля че за магистрала добре ще и се отрази
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Имам едно питане, повечето опеловски двигатели са взаимозаменяеми, и има една хубава версия 2.0 16V Turbo, някой опитвал ли е да сложи това нещо на Фронтера? Мисля че за магистрала добре ще и се отрази
                              хихи те и без това трудно се намират диференциали а тогава ще трябва да се сменят с всяко пълнене на резервуара ;-) иначе идеята е супер....
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                Значи трябва да се сложи някой от по-сериозните мостове на GM
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X