Здравейте Уважаеми членове на форума!
От известно време чета и препрочитам всичко, което е писано по темата,но ми се струва,че колкото повече чета, толкова повече се обърквам.
Съгурен съм,че точно тук ще намеря точните отговори на лаишките си въпроси.
Става въпрос за две марки и три модела автомобили с висока проходимост (джипове).
Suzuki Grand Vitara 2 генерация
Suzuki Grand Vitara 3 генерация
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2 Генерация и Mitsubishi Pajero Pinin доколкото знам са Part-Time,a Vitara 3 генерация Full-Time.
На лоста на Pinin пише-2H,4H,4Hlc,press,4LLc
2H-само заден мост
4H- и двата моста
Едно от следващите вероятно е за бавни предавки и блокаж.Бихте ли допълнили и същинския ми въпрос тук е има ли блокаж на някои от диференциалите и при кое положение на лоста?
При Virata 2 генерация положенията на лоста са следните:2H,4H,N,4L
2H- само заден мост
4H-и двата моста
4L- и двата моста+бавни предавки
Тук има ли блокаж на някой диференциал,на кой и при кое положение на лоста?
При Vitara 3 генерация доколкото знам системата е Full-Time,т.е. и двата моста са зацепени постоянно,вече няма лост,а "врътка"на таблото, на което е изписано:
N,4H,4H lock,4L lock
Тук вероятно на 4H трябва да се ползва постоянно,
4H lock заключва някой от диференциалите,а 4 L lock е блокаж на някой от диференциалите+бавни предавки.
Това,което изписах така ли е или някъде греша?!
Моля,да ме поправите и се надявам темата ми да бъде полезна и за други незнаещи като мен ако изобщо тук се срещат такива.
Благодаря на всички, които ще се включат в темата и не само с пожелания за всичко най-добро и милиони безаварийни километри.
От известно време чета и препрочитам всичко, което е писано по темата,но ми се струва,че колкото повече чета, толкова повече се обърквам.
Съгурен съм,че точно тук ще намеря точните отговори на лаишките си въпроси.
Става въпрос за две марки и три модела автомобили с висока проходимост (джипове).
Suzuki Grand Vitara 2 генерация
Suzuki Grand Vitara 3 генерация
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2 Генерация и Mitsubishi Pajero Pinin доколкото знам са Part-Time,a Vitara 3 генерация Full-Time.
На лоста на Pinin пише-2H,4H,4Hlc,press,4LLc
2H-само заден мост
4H- и двата моста
Едно от следващите вероятно е за бавни предавки и блокаж.Бихте ли допълнили и същинския ми въпрос тук е има ли блокаж на някои от диференциалите и при кое положение на лоста?
При Virata 2 генерация положенията на лоста са следните:2H,4H,N,4L
2H- само заден мост
4H-и двата моста
4L- и двата моста+бавни предавки
Тук има ли блокаж на някой диференциал,на кой и при кое положение на лоста?
При Vitara 3 генерация доколкото знам системата е Full-Time,т.е. и двата моста са зацепени постоянно,вече няма лост,а "врътка"на таблото, на което е изписано:
N,4H,4H lock,4L lock
Тук вероятно на 4H трябва да се ползва постоянно,
4H lock заключва някой от диференциалите,а 4 L lock е блокаж на някой от диференциалите+бавни предавки.
Това,което изписах така ли е или някъде греша?!
Моля,да ме поправите и се надявам темата ми да бъде полезна и за други незнаещи като мен ако изобщо тук се срещат такива.
Благодаря на всички, които ще се включат в темата и не само с пожелания за всичко най-добро и милиони безаварийни километри.
Коментар