Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпроси за блокажи
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Va.Vasilev Преглед на мнениеАко се включи и Цецо ще съм много благодарен.
Намирам някакви,които са 2.7,163 PS.
За това ли иде реч?Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Принципно има по-прости и здрави двигатели, които са обаче на малко по-стари возила. Там проблема е корозията по самото возило, и до някъде не постигат същата мощност и икономичност на по-новите. Ако обаче последното не е от съществено значение, а се намери екземпляр в добро състояние, то определено си заслужава с оглед надеждност.
Например не лош вариант е Терано 2(има го и брандирано като Форд Маверик 1), с 2,7 дизел. По-новите 125к.с са с електронна ГНП, но системата е доста здрава(два вида са -Бош и Зексел). Освен това търпят лесно поставяне на чисто механично ГНП, ако се наложи. Може дори и Терано 1 със същия мотор, ако се намери запазено, там даже и електроника липсва.
За такова возило какво ти трябва?! Надеждно 4х4, климатик, леко да се управлява, и това е. Повечето джипки си включват и базовите ел.стъкла и подобни, които обикновенно си работят без проблем. Доста имат и други полезни екстри. Добре е да има все пак достъпни части, ако някога нещо се наложи.
...
Бих погледнал и за Фронтера А с 2,8TD, някоя Тойота, може и 4runner, но всичко си зависи до комплектация, цена и състояние.
...
За проходимост, повдигане и по-големи гуми, моят съвет е(противно на болшинството тук), първо да пробваш возилото в стоков вид доколко ти върши работа, и чак после евентуално да го доработваш. На мен лично проходимостта си ми е достатъчна и в заводски вид.
ПП: Разбира се не те разубеждавам и от бензиновите мотори, щом си ги харесваш, вземи такъв. Просто гледай да е от по-надеждните и безпроблемни. Отделно от това, ако ще взимаш бензин, по-добре премисли за газовата уредба. И то не само заради икономия на пари, а по-скоро ти повишава надеждността, защото на практика е още една автономна горивна уредба, която може да те прибере от гората, при отказ на заводската горивна система.Последно редактирано от cecoa1; 02-09-22, 22:14.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
- 2 likes
Коментар
-
По препоръка на Cecoa1 започнах да гледам Ford Maverick,но не този,който прилича на Nissan Terrano,а този,който прилича на Mazda Tribute.
Не знам защо има два съвсем различни модела с еднакво име.
Много по-популярен е от приличащия на Terrano и по- лесно ще се намери..Гледам,че двигателя е разположен напречно,автоматиците имат врътка на таблото за режимите на 4x4,а МТ май има с врътка и бутон,на който пише 4x4.Това ме обърква.Каква е разликата?
Бихте ли ми казали при тях как седи въпроса с 4x4,има ли бавни и ако знаете други неща за автомобила?
Коментар
-
Разгледай това
https://www.awdwiki.com/en/home/
Горе/долу ще се ориентираш, кое возило, каква система има
-
Няма бавни, и не е на отделна рама. 4х4 се включва от ел.съединител, като това става автоматично, или принудително. Копче за принудително включване на 4х4 има само на моделите преди фейслифта.
Не са лоши коли, въпроса е дали ще ти стигне като проходимост.
-
-
Ford Maverick 2-ра генерация започва все повече да ми харесва и мисля,че отговаря на нуждите ми.
Благодаря,че ме насочихте към него. Жалко,че няма 2.3 мотор с копчето на таблото за самостоятелна смяна на режимите на задвижване.
Мисля,че това би бил идеалния вариант.
Поради тази причина ще търся предимно преди фейс лифт.
При този автомобил когато е само на един мост,то кой от двата върти-предния или задния,когато включа и втория мост има ли някакви блокажи?
Коментар
-
Ето ти го колегата от пост номер 4, той има такъв Форд с 2,3 мотор. Може да те ориентира от първо лице. https://offroad-bulgaria.com/member/65003-asen-kushlev
-
Фултайм е Рав 4 първа и втора генерация, Санта Фе първа генерация, повечето Субарута с ръчни скорости, Гранд Витара трето поколение, Дайхатсу Териос, Лада Нива, и други в по тежкия клас. Но тоя Мазда-Форд си е TOD с основно предно предаване.
-
-
При нормално положение (без натиснато копче) задвижващ е предния мост. При превъртане на предно колело се предава задвижване към задния мост. Това е така наречената система On demand (при поискване).
Копчето включва постоянно задвижване към 2-та моста, хубаво е да се включва само на кален, заснежен и хлъзгав терен. Бавни скорости няма.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 1 like
Коментар
-
"При поискване" според мен означава, когато колата поиска. Значи колата сама си включва 4х4, когато едно от задвижващите колела пробоксува. Такава е системата на моето CR-V.
Щом шофьорът натиска копче, това вече е принудително. Доколкото знам, бутонът на този тип включване задейства 4х4, но при достигане на определена скорост 4х4 се изключва автоматично и се връщаш на "он деманд".
-
Краси , при не натиснато копче е при поискване - както при ЦРВ-то . Но просто има копче и с него вече двата моста са твърдо свърани , просто допълнителна опция за по-трудни терени. Обикновенно при повечето СУВ блокировката между двата моста се иключва над определена скорост , точно при този модел не съм запонат .
-
омг. А Каква всъщност е задачата? Какво се иска?- Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
- Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар