Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Жената иска :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За себе си, все повече се насочвам към :

    https://prezi.com/uy4gl3uq3yuw/peuge...-technologies/

    монтиран на С4 Пикасо например.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от piron45 Преглед на мнение
      Погледни Мазда 2 колега.
      +1. Особенно ако е с малко по-големия бензин и без ръжди може да те надживее.
      С ръчка градско е много по-лесно с бензин отколкото с нов дизел, няколко пъти карах градско по-нови дизели и все ги гася на 2-ра, под 1500 оборота умират внезапно и на легнал полицай или бордюр искат 1-ва пък аз съм всикнал с бензина, че тръгва от 800 оборота. Това за не много форсирани бензинови и по-нови дизели, старите дефорсирани дизели е съвсем друго.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #18
        Не си свикнал с дизела.

        И при мен 230-245 коня "умираше" но е най-вече до "влизане в ритъм" и свикване с конкретния автомобил и двигател.А и това беше само в началото когато ме беше страх да натисна педала и предпочитах потегляне почти на обороти от свободен ход.

        Поне 3 години нямам този "дерт".


        Но и аз като някой от преждеписалите, считам че бензинът би бил по подходящ избор с оглед на бъдещото развитие на "ситуацията".

        Ако е за предимно извънградско, то дизел е по подходящият вариант.

        Коментар


        • #19
          За японските частите само за 2 кила кое да е железо със зъбчатки струват като да си купиш още една кола нов внос. Само един колега се сети дотук, и аз, щото съм патил.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Donko74 Преглед на мнение
            ... жената иска ... Toyota Yaris 1,4 D4D, Sitroen C3 и Ford Focus пак дизел. ...
            За жена за градско само бензин. Първото нещо, което ще ти каже е, че парното не работи - демек студено и е. Досега от нито една не съм чул "Уф, топло ми е".
            Няма значение, че са малки тия дизели. Не работи ли EGR-а има бая време да загрява колата. Ако има ел. нагревател на парното - да, ама за тия малките дизели надали.
            Освен това не съм сигурен, че дизела на къси ръзстояния ще е много по-икономичен.

            Коментар


            • #21
              Това за загряването на къси разстояния е вярно за съвременните комън рейл дизели. Моята има и електрически подгрев на антифриза, но той не сгрява бързо.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #22
                Имах предвид за ел. нагревател след вентилатора на парното - като духалка.

                Коментар


                • #23
                  Само ще ти припомня за Дачията на Драго, дето подмина 750000 км. Като добавям и още 2 Дъстара покрай мен на по над 600 000 км. Вкички с 1.5 dCI

                  https://offroad-bulgaria.com/forum/%...55#post5010655


                  Та не изключвай Рено Меган или Клио 1.5 dCI. Хем евтини за покупка, сравнително евтини за поддръжка.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тука до блока има три неудачии. Движат се безпроблемно, но ръжда имат и по пластмасовите детайли

                  • bullet_pk
                    bullet_pk коментира
                    Редактиране на коментар
                    На брат ми служебния Логан е 2008-ма. Има ръжда на едно място на задната врата, където е натисната поне преди 6-7 години. Никъде другаде, включително и по дъното, праговете и гредите отдолу. Карана само в БГ и само като служебна.. Освен това препоръчвам Рено, което е малко по-качествено като изработка.

                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    Аз ги харесвам, просто трябва да се знае.
                    И трите са частни, от нови се карат.
                    Всъщност, има още една, без ръжда, Сандеро степуей

                • #24
                  Аз за тоя 1,4 дизел на Тойота, все хубави неща съм чувал - горивна система Бош, проста турбина(при по-късни и мощни версии вече е с геометрия май), прост съединител(автомата), ангренаж с верига, която изкарва доста...
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #25
                    РАЗВОООООД

                    Иска.....то и аз искам 6Х6 Г класа ма няма в бюджета ми
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • turtey
                      turtey коментира
                      Редактиране на коментар
                      В Неапол, фл има една в момента

                  • #26
                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    РАЗВОООООД

                    Иска.....то и аз искам 6Х6 Г класа ма няма в бюджета ми
                    Аз искам повече от нея А-класата е като красива любовница, която винаги е в цикъл - хем ти излиза скъпо, хем не можеш да я ползваш, защото винаги е в ремонт (аз ги плащам). Бюджетът е ограничен до 3000 лв. и не мога да имам кой знае какви претенции, но ме е страх да не попадна от трън та на глог, та затова сега разучавам по-обстойно.
                    Търпението калява силния и прогонва слабия.

                    Коментар


                    • #27
                      Mitsubishi Colt става за градска кола,а и като ги гледам са доста нова година

                      Коментар


                      • #28
                        Първоначално публикуван от dabeda Преглед на мнение
                        Mitsubishi Colt става за градска кола,а и като ги гледам са доста нова година
                        От няколко години наблюдавам // една съседка с такъв автомобил, допада ми. Вози си децата, ходи на работа и с времето се вижда как набира опит и увереност. Миналата зима една сутрин - ако бях излязъл по-рано, щях да си предложа услугите да й остържа стъклото. Беше си се справила отлично и си потегли самостоятелно, аз тръгнах след нея.
                        Друга съседка, има една Шкодичка от по-малките, не съм я питал, но предполагам че напълно й отговаря на изискванията. Преди нея караше една кола пак от тия немските.
                        Трета съседка, ее преди години беше, една вечер се прибирам и тя тъкмо беше паркирала едно Фокусче /от магазина/ пред гаража. Спрях и я поздравих за най-добрия избор. Сега кара второ, пак от там и до две-три години вероятно ще видим и третото.
                        Колежките и те така - френско, немско, японско и пак френско...
                        Успех в избора!

                        ВВ 

                        Коментар


                        • #29
                          Пежо 307 с 1.6 хди 109 коня, разход 4-4,5 комбинирано.
                          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                          Коментар


                          • #30
                            Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                            Пежо 307 с 1.6 хди 109 коня, разход 4-4,5 комбинирано.
                            Абсолютно!
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X