Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тест BMW X6

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кой кой е на сняг.

    аз бих се пробвал с леката кола 215/45R18 Pirelli Sottozero ама си ми доста далеч.

    Коментар


    • #17
      До: Кой кой е на сняг.

      Аре бе, клавиатурните снегоходи, кво става? Предложих ви да покажете какво могат суровите ви офроудъри и млъкнахте...

      Паркетника е вече в двора и си точи зъбите за утре, ама май ще има служебна побeда - поради неявяване на противника





      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #18
        До: Кой кой е на сняг.

        Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
        Аре бе, клавиатурните снегоходи, кво става? Предложих ви да покажете какво могат суровите ви офроудъри и млъкнахте...

        Паркетника е вече в двора и си точи зъбите за утре, ама май ще има служебна побeда - поради неявяване на противника
        Нещо не ми е ясно в какво искаш да побеждаваш? В състезание на твой терен (добре утъпкано трасе с шосейни гуми)? Я за по-сигурно вземи да се бЕгаш с офроудърите по асфалта. Победата ти е 100% гарантирана.

        "Суровите офроудъри" са за офроуд, който понякога бива и суров. Без кавички ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          До: Кой кой е на сняг.

          Няма начин нещо без лебедка и джак да стигне по-далеко от такова имащо подобни щуротии, освен ако не забраниш употребата им, но в реална ситуация, кой ще ти забрани? Трябва да има някаква насоченост този тест, щото за катерене на писти много по-добре да се ползва моторна шейна. Инак тоз паркетник много ми допада, ако можех да си го позволя бих карал такова, даже с точно този цвят, само държа на керемидено-червен салон

          Коментар


          • #20
            До: Кой кой е на сняг.

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Нещо не ми е ясно в какво искаш да побеждаваш? В състезание на твой терен (добре утъпкано трасе с шосейни гуми)? Я за по-сигурно вземи да се бЕгаш с офроудърите по асфалта. Победата ти е 100% гарантирана.

            "Суровите офроудъри" са за офроуд, който понякога бива и суров. Без кавички ...
            Така де. Ама темата изобилства от мнения че електроните системи за стабилност били само за кориците на списанията, а тия без електроника в действителност са по-добри. Големи приказки за пред компютъра. Като трябва да се защитят думите с дела, желаещи няма. Тая приказка клавиатурни снегоходи много точна ще излезе.
            А ски пистата си е офроуд от където и да го погледнеш. Верно не е суров, ама тия лъскарки дори претенции нямат за такъв. Виж претенции за добра система 4х4 имат, и то не съвсем без основание.

            Коментар


            • #21
              До: Кой кой е на сняг.

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              ... А ски пистата си е офроуд от където и да го погледнеш. Верно не е суров, ама тия лъскарки дори претенции нямат за такъв. Виж претенции за добра система 4х4 имат, и то не съвсем без основание.
              Аз пък се чудя каква е разликата между заснежен асфалтов път и добре утъпкан сняг на ски писта (стига да е достатъчно уплътнен за да издържи 2 тона железария)?

              На утъпкан сняг със зимни шосейни гуми всяка кола с прилично 4х4 ще се справи по-добре от офроуд машина с класически парт-тайм, особено пък ако последната е и с МТ гуми.
              Освен това, както точно ти много добре знаеш, в много случаи по-съществена роля от електрониките ще изиграе това, че единият е с "407 коня, 600 Нм при 1750 об./мин", а другият - с 90-100 кончета и 200 и малко Нм.

              Отделно, дето не ми е ясно колегата, който иска да се състезава по снегоходство, какво има предвид под "снегоход". Щото за мен снегоход е и това, дето може да се движи тук, а под дълбок сняг разбирам нещо такова и нагоре. Ама се съмнявам, че такова снегоходене ще му е по вкуса ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Кой кой е на сняг.

                Паркетник, паркетник, ама шубето си е голям страх!
                Малий -докъде стигнахме.
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • #23
                  До: Кой кой е на сняг.

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                  На утъпкан сняг със зимни шосейни гуми всяка кола с прилично 4х4 ще се справи по-добре от офроуд машина с класически парт-тайм, особено пък ако последната е и с МТ гуми.
                  Освен това, както точно ти много добре знаеш, в много случаи по-съществена роля от електрониките ще изиграе това, че единият е с "407 коня, 600 Нм при 1750 об./мин", а другият - с 90-100 кончета и 200 и малко Нм.
                  Не е точно така. При изкачване на ски писта, класическия парт-тайм се представя по-добре от фултайм без електроника и без блокаж. Ако има заден блокаж както е Патрула например, дори може да се мери със системите 4х4 с тракшън контрол. Просто траекторията е права линия и колелата трябва да се въртят с относително еднакви обороти. Виж ако трябва да се завива, Патрула е в борчетата.
                  Ама нали целта е да се видят как се представят различните системи 4х4 при различни условия. Критиките към обобщаващите тестове според мен са точно защото има краен победител според определени критерии. А критериите за всички потребители не са еднакви. За едни е важно да спира, за други да завива и от там крайния резултат може да се обърне на 180 градуса.
                  Относно мощноста, тя на ски пистата точно не е от особенно значение. Повечето електронни системи дори отнемат мощност за да подобрят сцеплението. О там и могат най общо да бъдат разделени на два вида. Такива които са подходящи за кал, където боксуването води до това че колелото стига до по-твърд грунд и от там сцеплението се повишава. И такива които ограничават боксуването и са по-подходящи за път понеже на сняг и асвалт които буксува е бавен.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кой кой е на сняг.

                    Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                    Аре бе, клавиатурните снегоходи, кво става? Предложих ви да покажете какво могат суровите ви офроудъри и млъкнахте...

                    Паркетника е вече в двора и си точи зъбите за утре, ама май ще има служебна побeда - поради неявяване на противника
                    На някой да му се намира компютър за Паджеро 1992г. 3000 см3 12 клапана? Ако до утре на обяд ми се обади човекът от сервиза аз съм на линия. Където кажеш ти! Ще се радвам да разгледам този хубавец, бирата също ще ме зарадва (независимо кой черпи). Може да видим какво прави една хубава МТ гума срещу няколко кила електроника

                    ПП. Дай някакакви координати за всеки случай. С мен връзка на ЛС.
                    Георги Гатев

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кой кой е на сняг.

                      Опа,тука сме клавиатурните катерачи.Диското вече е в движение.Хвърлям ръкавицата-към всички желаещи!Регламент-списанието да организира подходящ терен-другата събота или неделя на Витоша.Гуми-зимни шосейни.По автомобилите да няма подобрения.Приканвам всички боеспособни от клуб ,,Ленд Ровър ентусиастс'' ,отговарящи на условията да се включат.Приканват се и участници от други марки,стига автомобилите да отговарят на зададените условия!
                      Виден столичен ихтиолог

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кой кой е на сняг.

                        Като стана дума да кал, та внезапно се сетих - миналата есен германските колеги бяха правили и такъв тест - без класиране, просто пробичка. Мястото на действието е бивша въгледобивна мина, в момента офроуд-полигон. Х6 е била с високоскоростни летни гуми.


                        Нямам подръка пидиефа, ама го наснимах набързо, надявам се, че се чете:













                        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                        Volvo XC90 D5 Executive '12
                        Volvo XC60 D5 Summum '11
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кой кой е на сняг.

                          Аз пък взех, че се зачетох в тая тема, защото имам сравнително пресни впечатления от сняг, който ме накара да се замисля.

                          Мисълта ми е, че "сняг" не значи нищо, тъй като има сняг, сняг, сняг и сняг... И основният долен трик на всичките тия е, че не знаеш какво има отдолу и колко надолу е то. Само се досещаш.

                          Но даже да е по уговорено утъпкано трасе ще следя с любопитство темата.

                          Поздрави!
                          Искам България чиста!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кой кой е на сняг.

                            Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                            Като стана дума да кал, та внезапно се сетих - миналата есен германските колеги бяха правили и такъв тест ...
                            На добре утъпкана кал, нали?
                            Ако искаш, може и такова тестче да направиш на колицата. В неделя тъкмо смятам да се поразтъпча. Калчица сигурно ще се намери ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кой кой е на сняг.

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              На добре утъпкана кал, нали?
                              Ако искаш, може и такова тестче да направиш на колицата. В неделя тъкмо смятам да се поразтъпча. Калчица сигурно ще се намери ...
                              не си прав
                              виж последното изречение от статията

                              но ако ще се прави тест казвайте - там абсолютно идвам
                              патрула ми на сняг е зле ама на кал не съвсем
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кой кой е на сняг.

                                Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                                бат'Марто е на друго мнение: "Аз пък всичките ще ги бия с Дискавърито(на същия ,,тест'')"


                                Окей, ще приема, че навременната "повреда" на Дискавърито не е просто опит за измъкване.

                                Други желаещи? През седмицата температурите падат, ще вали дъжд - тоест в планините ще е сняг.

                                Докажете, че не сте клавиатурни снегоходи
                                Ето и доказателството че ,,навременната ,,повреда'' на Дискавърито не е просто опит за измъкване''


                                Вече съм готов за ,,бой''.Очаквам отговор на предизвикателството
                                Виден столичен ихтиолог

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X