До: Чудя се дали да взема Сузуки Витара?
Прав си, че съм се изразил доста неточно. Имах предвид, че предните хъбове зацепват автоматично след като включиш 4х4 на Витара и минеш там някакви 1-2-5 метра например. По този начин на предния и задния диференциал получаваш еднаквo натоварване. Тоест, един вид това е горе долу еквивалентно да има блокиран среден диференциал. Доколкото знам Витарата няма автоматична блокировка на някой диференциал. Тоест, на въпроса дали Витара има блокажи, би трябвало отговорът да е не, но 4х4 режима при Витарата посредством заключването на хъбовете води до горе долу същия ефект като блокиран среден диференциал. С недостатъка, че за разлика от фултайма 4х4 при Витара на сух и чист път води до поражения. Има и доста други недостатъци относно управлението на колата ...
Имах предвид спрямо нормална кола с предно каквото предполагам е Хонда Шатъл. Ако човекът е карал нещо като миниван без никакво 4х4 години наред и това му е вършело работа, не виждам защо трябва да се спира на Витара, което е нещо тотално различно и доста по-сложно откъм поддръжка както и да го гледаш.
Не знам, аз мога да карам Витара когато си искам, но избягвам упорито. Вярно, че има значителен потенциал за офроуд спрямо лека кола, но за този потенциал човек си плаща прескъпо що се отнася до нормално пътно поведение. А доколкото разбирам колата ще се ползва основно за нормална всекидневна употреба. Представа нямам как е поддръжката на импреза или митцубиши спейс рънър, но второто се доближава до Хонда Шатъл и има шанс да се намери за 4000 лева.
http://pdftown.com/image/26060.jpg
Сори за спама ,но били обяснил по подробно
: Блокажът е отпред като на някои Витари е автоматичен, на други ръчен. За тия пари и година, твоят вероятно ще е ръчен.

Само това с "усложнената" дай да уточним
. Парт тайма е най простата и надеждна 4x4 система
.


Не знам, аз мога да карам Витара когато си искам, но избягвам упорито. Вярно, че има значителен потенциал за офроуд спрямо лека кола, но за този потенциал човек си плаща прескъпо що се отнася до нормално пътно поведение. А доколкото разбирам колата ще се ползва основно за нормална всекидневна употреба. Представа нямам как е поддръжката на импреза или митцубиши спейс рънър, но второто се доближава до Хонда Шатъл и има шанс да се намери за 4000 лева.
http://pdftown.com/image/26060.jpg
Коментар