Първоначално публикуван от quadra
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кво не им харесвате на паркетниците.
Свий
X
-
Е тетава е лебедка !
-
Има бре, я виж колко М-класи се мандахерцат по пътищата...За Х-5 да не говоримПървоначално публикуван от vokelИ ВСЕ ПАК ВЪПРОСЪТ Е ДРУГ,АМА НИКОЙ ,НЕ СИ НАПРАВИ ТРУДА ДА ОБЯСНИ ,ЩО Е ТОВА SUV,И ИМА ЛИ ПОЧВА У НАС ИЛИ СИ Е ГАЗАРСКА КОЛА............ И ........С ДРУГО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ.
SORY,ЗА ГЛАВНИТЕ АМА СЕ ЯДОСВАМ
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
A sport utility vehicle, or SUV, is a type of passenger vehicle which combines the load-hauling and versatility of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or station wagon. Most SUVs are designed with a roughly square cross-section, an engine compartment, a combined passenger and cargo compartment, and no dedicated trunk. Most mid-size and full-size SUVs have 5 or more seats, and a cargo area directly behind the last row of seats. Mini SUVs, such as the Jeep Wrangler, may have fewer seats.Първоначално публикуван от vokelИ ВСЕ ПАК ВЪПРОСЪТ Е ДРУГ,АМА НИКОЙ ,НЕ СИ НАПРАВИ ТРУДА ДА ОБЯСНИ ,ЩО Е ТОВА SUV,И ИМА ЛИ ПОЧВА У НАС ИЛИ СИ Е ГАЗАРСКА КОЛА............ И ........С ДРУГО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ.
SORY,ЗА ГЛАВНИТЕ АМА СЕ ЯДОСВАМ
It is known in some countries as an off-roader or four wheel drive, often abbreviated to 4WD or 4x4, and pronounced "four-by-four". More recently, SUVs designed primarily for driving on roads have grown in popularity. A new category, the crossover SUV uses car components for lighter weight and better fuel economy.
...
Outside of North America and India, these vehicles are known simply as four-wheel-drives, often abbreviated to "4WD" or "4x4".
http://en.wikipedia.org/wiki/SUV
По тази дефиниция и УАЗ-ката е SUV
И за какво точно има да се ядосва човек по тази тема?!?Ние не сме неутрални!
Коментар
-
За Vokel щом не е G не е жип, а най се ядосва като види х`американски жип
Щот нали се сещаш, ако не струваше, нямаше да му пука
Пък и откак разбра че освен G-то има и други машини с по 3 блокажа фабрично и че освен друго са и удобни за експлоатация загуби сън и покой горкия...
Това в рамките на шегата де, ние с него си се дърляме, но после си се обясняваме в лични съобщения кой откъде какво си е купил и дали е доволен, така че да не останете с грешно впечатление че като се видим ще се хванем гуша за гуша
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
мда ,нека друг ти обясни за блокажите,че аз ако го направя ,сам ще скочиш за приза "Цар на заключените теми".То ако не е G или ТLC,ще е УАЗ или друго,немско или американско и т.н.,и се стига до ключ или катинарче както казва gogogo.така ,че да я караме кротко ,по почина на v93 и да си обясним за нас си какво е това SUV.
B+
Коментар
-
Абе за мен цялата работа идва от нагласата с която го използваш дадения автомобил. Защото от форума например много хора ползват абсолютно утилитарни машини единственно и просто за удоволствие. Остави това, те с радост ги карат и по нормалните пътища, така че демонстрират с тях лайфстайл. Е, не е ли това тогава SUV не по определение, а по философия? И обратно, ако някой дето се чуди какво да си прави парите си кара торта с Рейнж Ровър, и го товари с дърва, това ще е спряло да е сув по употреба, въпреки че може да е такъв по призвание...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
спомням си една теория за произхода на SUV автомобилите. всичко е започнало много отдавна с фул сайз пикапите, които са имали обикновено кабина с една пейка на която са се събирали 3 - 4 души /тогава американците са били по - слаби
/ и някой реднек от щата яйова /примерно/ понеже живее на майната си, където няма път и като вали неможе да се пибере със седана, който има и си кара целогодишно пикапа. обаче нали има 4 деца и когато ходят в неделя на църква няма как да се качат всичките в пикапа /поне не в кабината/ и така той и жената в кабината децата в лигена. после си направил покрив на лигена, после го свързал с кабината, после врати, стъкла и тн. така се родил някогашния station wagon пикап с покрив на лигена под, който има седалки.
после на американците им харесало и се появил първия сув ако не се лъжа това е шеви събърбън, огромен на базата на шеви силверадо 2500, с три реда седалки и голям багажник, напълно отговарял на името си, автомобил за извън града. това действие се развива някаде през 50те години и от тогава до сега няма спиране.
за американците съществуването на този вид автомобили е напълно логично, поради огромните територии, през които не са прокарани пътища с твърда настилка. за тези цели всеки един SUV независимо колко паркетен ни изглежда си е напълно дастатъчен.
проблемите идват, когато в европа решават /както обикновено/ да се направят на американци и решават да научат тези, които са измислили тоя клас как се правят SUVове и се започват едни МЛ Х5 Х3 Г класа туарег рейнж ровери и тн. адаптации на основната концепция към европейската действителност, които само са довели до принизяването на класа към модели като форд експлорер и други такива.
истината според мен е, че тук в европа този клас почти няма реално приложение защото навсякаде има асвалт, гадовете са тесни, бензина е скъп ...
може да се говори още много за този клас автомобили и особено за подкласовете му, които са мини, малък, среден и фул сайз, и причините които са довели до появата им но ще стана вече досаден. ще си позволя само да отбележа, че европейските SUVове /най - популярните/ са в малкия клас, в едно с гранд черокито и експлорера.drive alive
Коментар
-
няма какви да са, защото условията са такива а гъзарията напира. много искам да видя как маневрира шеви събърбън или форд експедишън по улиците в центъра на рим
още по - интересно е да го видя къде ще паркира, на улицата на място за 2 коли или в подземния гараж за автобуси
иначе концепцията SUV е такава, огромна кола за дълги пътувания на цялото семейство, част от които са по черен път.
и понеже сега почнах да пиша ще се опитам да изпреваря мненията. старите ленд ровери, новите дифендри, Г класи /волф/, редуктурните УАЗки, тойота 80, 105 и вариациите им не са SUV, a UV това не е означението за ултра виолетови лъчи
, а значи utility vehicle, на нашенски автомобил със специално предназначение.
drive alive
Коментар
-
Съвсем така. Тъпият въпрос е колко броя такива неща, с ква дислокация и в каква степен на усвоеност ще има реално в експлоатация, когато те потрябват наистина. А то ако ги няма по много еднакви на едно място, значи във въпросния район не съществува автопарк, не може да се осъществява канибалска поддръжка, не могат да се ремонтират и използват пълноценно, значи и не съществуват. В районите на катастрофи нямат значение паспортните данни на никоя конкретна машина, въпросът е да я има много. Пример - твоят джип и най-изгнилият УАЗ в някой заден двор. Ако запали, той ще е по-ценен от твоята най-съвършенна поне в държавата ни каляска. Роккроулерът още не е в движение
Но и той ще е общо - взето безполезен след първия си отказ.
За това и толкова дигам гюрултия за руските джипове и камиони. За това толкова време си мислех и за Багирата, уж като за прототип на наш си джип. Огледах се, схванах че няма да го бъде и изпаднах в печал. Вече съм наясно че от тая работа няма да излезе нищо повече от твойта кола, кроулера на Близнаците, кво ли не друго. Тъжно.
Ама това вече май е за друга тема.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

Коментар