Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кво не им харесвате на паркетниците.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от Стефан
    Съвсем така. Тъпият въпрос е колко броя такива неща, с ква дислокация и в каква степен на усвоеност ще има реално в експлоатация, когато те потрябват наистина. А то ако ги няма по много еднакви на едно място, значи във въпросния район не съществува автопарк, не може да се осъществява канибалска поддръжка, не могат да се ремонтират и използват пълноценно, значи и не съществуват. В районите на катастрофи нямат значение паспортните данни на никоя конкретна машина, въпросът е да я има много.
    Що си мислех, че си взимам джипка за да си возя фамилията и багажерията като тръгна по гьоловете (т.е. да си правя кефа) със страничен ефект, че си подскачам смело и смахнато по софийските дупки и при нужда мога да напъхам отзад стария бюфет и да го метна на вилата.
    Пък то трябвало да избирам като се готвя за катастрофи, войни и т.п. катаклизми и да си разглеждам джипката като мобилизационна единица. Е, не! Айде стига с тази постоянна борба за/срещу нещо си, дето все я водехме по времето на т.нар. реален соц!
    Не че нещо не може да се случи, ама пък цял живот да се готвя за катаклизми и да очаквам небето да падне ... Хайде малко по-весело а!
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от go go go
      спомням си една теория за произхода на SUV автомобилите. всичко е започнало много отдавна с фул сайз пикапите, които са имали обикновено кабина с една пейка на която са се събирали 3 - 4 души /тогава американците са били по - слаби / и някой реднек от щата яйова /примерно/ понеже живее на майната си, където няма път и като вали неможе да се пибере със седана, който има и си кара целогодишно пикапа. обаче нали има 4 деца и когато ходят в неделя на църква няма как да се качат всичките в пикапа /поне не в кабината/ и така той и жената в кабината децата в лигена. после си направил покрив на лигена, после го свързал с кабината, после врати, стъкла и тн. така се родил някогашния station wagon пикап с покрив на лигена под, който има седалки.

      после на американците им харесало и се появил първия сув ако не се лъжа това е шеви събърбън, огромен на базата на шеви силверадо 2500, с три реда седалки и голям багажник, напълно отговарял на името си, автомобил за извън града. това действие се развива някаде през 50те години и от тогава до сега няма спиране.

      за американците съществуването на този вид автомобили е напълно логично, поради огромните територии, през които не са прокарани пътища с твърда настилка. за тези цели всеки един SUV независимо колко паркетен ни изглежда си е напълно дастатъчен.

      проблемите идват, когато в европа решават /както обикновено/ да се направят на американци и решават да научат тези, които са измислили тоя клас как се правят SUVове и се започват едни МЛ Х5 Х3 Г класа туарег рейнж ровери и тн. адаптации на основната концепция към европейската действителност, които само са довели до принизяването на класа към модели като форд експлорер и други такива.

      истината според мен е, че тук в европа този клас почти няма реално приложение защото навсякаде има асвалт, гадовете са тесни, бензина е скъп ...

      може да се говори още много за този клас автомобили и особено за подкласовете му, които са мини, малък, среден и фул сайз, и причините които са довели до появата им но ще стана вече досаден. ще си позволя само да отбележа, че европейските SUVове /най - популярните/ са в малкия клас, в едно с гранд черокито и експлорера.
      Много добре написано Сава! И въобще мога само да добавя че в историята има много примери когато от разумна идея нещата постепенно се опошляват до безумие...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #48
        От цялата дискусия разбрах че единственото лошо нещо на "паркетниците" им е цената.
        Да разбирам че стават за лек OffRoud.
        http://www.metacafe.com/watch/40703/offroad_testing/

        Коментар


        • #49
          Баси никаквия автомобил... Все си мислех че не струва ама чак пък толкова
          Никакъв ход на окачването
          Ако ги няма блокажите е мъртав. А най-смешното беше с наклона - всяка кола 4х4 ще го кочи по-лесно...
          И никъде не видях истински офроад, с кал и коловози...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от quadra
            Баси никаквия автомобил... Все си мислех че не струва ама чак пък толкова
            Никакъв ход на окачването
            Ако ги няма блокажите е мъртав. А най-смешното беше с наклона - всяка кола 4х4 ще го кочи по-лесно...
            И никъде не видях истински офроад, с кал и коловози...
            Сложи ръката на сърцето.

            Коментар


            • #51
              Ми то тоя полигон е направен за шараните дето си ги купуват. Кво се чудиш. Преди време чух, че майка ми иска да ми подарява туарег и направо се побърках. Най лошото е, че ако го беше направила щях да бъда длъжен да го карам. Ужас
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #52
                Тфу! И още сто пъти пак тфу! Това НЕ Е джип, това дори не е паркетник, това е една голяма пирамида, автомобилен Хербалайф! Осъзнате се бре хора, за какво си давате парите!!!
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #53

                  Кефите ме.
                  Ще потърся с кал и коловози.

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от kinex

                    Кефите ме.
                    Ще потърся с кал и коловози.
                    Нали си го пуснал в темата с хумора това с Тойотата, нека Туарета го направи същото
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #55
                      Тоя път ме фана.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Кво не им харесвате на паркетниците.

                        Всичките нови СУВ или по-точно повдигнато купе на комби със някакво 4х4 задвижване са СУВ само и единствено по форма. Иначе така им се вика. А Туарега от клипчето е на Станфордския университет и се кара сам. За робот се справя добре с офф-роуда. Това на клипчето е със шофьор,но са го обучили да кара и сам. А да не забравяме,че точно този Туарег спечели състезанието с роботи (GRAND CHALLENGE) в пустинята Невада,преди около 2 години. 200+ километра лек офф-роуд. Целта е колата да стигне САМА от точка А до точка Б. Въртяха го по VIASAT Explorer,готино беше.


                        П.П. Не ме линчувайте,че пак пиша в стари теми. Интересно ми беше.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • #57
                          До: Кво не им харесвате на паркетниците.

                          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                          Всичките нови СУВ или по-точно повдигнато купе на комби със някакво 4х4 задвижване са СУВ само и единствено по форма. Иначе така им се вика.
                          Седиш, седиш, уж нищо ти няма, а изведнъж на магарето чуш викаш.
                          Не видя ли че в темата толкова объркани изречения няма.

                          Кои са новите СУВ
                          Да не твърдиш че СУВ е повдигнато купе на комби с някакво 4х4.
                          Каква е формата на СУВ.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Кво не им харесвате на паркетниците.

                            Това нещо СУВ, много прилича на джип, ама не е. Мисля, че трябва да се промени малко концепцията на Стефан. В последно време виждам повече 7х -ки, отколкото УАЗки. Май мобилизационата машина трябва да е 70ка
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Кво не им харесвате на паркетниците.

                              А то и преди три години са се писали умни неща във форума.
                              Даже имам подозрения че тогава са се писали по-умни.


                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              A sport utility vehicle, or SUV, is a type of passenger vehicle which combines the load-hauling and versatility of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or station wagon. Most SUVs are designed with a roughly square cross-section, an engine compartment, a combined passenger and cargo compartment, and no dedicated trunk. Most mid-size and full-size SUVs have 5 or more seats, and a cargo area directly behind the last row of seats. Mini SUVs, such as the Jeep Wrangler, may have fewer seats.

                              It is known in some countries as an off-roader or four wheel drive, often abbreviated to 4WD or 4x4, and pronounced "four-by-four". More recently, SUVs designed primarily for driving on roads have grown in popularity. A new category, the crossover SUV uses car components for lighter weight and better fuel economy.

                              ...
                              Outside of North America and India, these vehicles are known simply as four-wheel-drives, often abbreviated to "4WD" or "4x4".

                              http://en.wikipedia.org/wiki/SUV

                              По тази дефиниция и УАЗ-ката е SUV

                              И за какво точно има да се ядосва човек по тази тема?!?

                              Коментар


                              • #60
                                До: Кво не им харесвате на паркетниците.

                                Е точно това е, в останалата част на света,където Джйип е само търговско име,всяко нещо дето тук му викаме джип е СУВ. Просто някой от новите СУВ изобщо не могат да се дефинират нито като такива,нито като нещо друго. Например Пежо 3008. Това имах предвид,Пламене. А и да си кажа честно,по моите виждания видях само един софт-СУВ във целия клип и той щеше да се обърне. Другите просто не бяха доработени.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X