Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кво не им харесвате на паркетниците.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кво не им харесвате на паркетниците.

    http://www.wjjeeps.com/video/woodhill.wmv

  • #2
    хахаха...да ти кажа много познато...
    Апропо, забелязах че мекото окачване на Гранда позволява да не се губи сцеплението при сравнително бързо движение по неравен терен, и по този начин преодолява препятствия на които други машини спират, защото просто минават по-бавно от там. Не знам дали е предимство или недостатък, но на мен ми помага за сега.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      сега Дима е пуснал в гащите
      ако забелязахте обаче проблема на другите джипки в повечето случай беше че или връщаха газта или не даваха достатъчно, иначе спор няма черокитата са бесни много як звук имат моторите им.... Дима какви са им двигателите 7.6, 8.2 или по-големи ;-)
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от fanatic
        сега Дима е пуснал в гащите
        ако забелязахте обаче проблема на другите джипки в повечето случай беше че или връщаха газта или не даваха достатъчно, иначе спор няма черокитата са бесни много як звук имат моторите им.... Дима какви са им двигателите 7.6, 8.2 или по-големи ;-)
        На старите като моя ZJ са 4.0, 5.2 и 5.9 а на по-новия WJ са 4.0 и 4.7 в два варианта различаващи се по степен на форсиране.
        Иначе точно това имах впредвид - окачването позволява да не връщаш газта, там където с друга машина излиташ от седалката вече и е много трудно (да не говорим за страшно) да продължиш с такава скорост.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Освен окачването, според мен играят роля и килограмите! Естествено, в някои ситуации, това може да ти помогне, а в други да се окопаш до шията !
          RB Patrol Team

          Коментар


          • #6
            Вярно, ама в дадения случай са горе-долу еднакви като килограми.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Асен Василев
              Освен окачването, според мен играят роля и килограмите! Естествено, в някои ситуации, това може да ти помогне, а в други да се окопаш до шията !
              Искаш да кажеш леко или тежко. Защото за сравнение късо Паджеро 3.5 бензин тежи 1925кг. а Гранд Чероки 4.0 бензин - 1720кг

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от kinex
                Първоначално публикуван от Асен Василев
                Освен окачването, според мен играят роля и килограмите! Естествено, в някои ситуации, това може да ти помогне, а в други да се окопаш до шията !
                Искаш да кажеш леко или тежко. Защото за сравнение късо Паджеро 3.5 бензин тежи 1925кг. а Гранд Чероки 4.0 бензин - 1720кг
                Моя Гранд е 1950 кг. така че са горе-долу близки.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  На старите като моя ZJ са 4.0, 5.2 и 5.9 а на по-новия WJ са 4.0 и 4.7 в два варианта различаващи се по степен на форсиране.
                  Пропусна ZJ 2.5 и WJ 3.1 и 2.7. Ама тва е сигурно щото ползват за гориво онва дето го слагаме в печките за отопление през зимата.
                  Между другото според Auto & Fuoristrada точно твойта кола тежи 1780кг. без газовата уредба.

                  Коментар


                  • #10
                    Те с това клипче са се опитвали да направят реклама на гранда,ама найсе.Иначе добре реве.Като за последно.Като гледам ,"режисьорски" ,колко тойоти,нисани и един дефендър дори удавиха ,за да блесне гранда ,няма как да не е реклама.
                    B+

                    Коментар


                    • #11
                      Бе и аз тва викам чиста реклама
                      http://videos.streetfire.net/search/...6E5B113C10.htm

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от kinex
                        На старите като моя ZJ са 4.0, 5.2 и 5.9 а на по-новия WJ са 4.0 и 4.7 в два варианта различаващи се по степен на форсиране.
                        Пропусна ZJ 2.5 и WJ 3.1 и 2.7. Ама тва е сигурно щото ползват за гориво онва дето го слагаме в печките за отопление през зимата.
                        Между другото според Auto & Fuoristrada точно твойта кола тежи 1780кг. без газовата уредба.
                        Това е без пътниците багажа и горивото
                        А тия нафтовите не ги споменах, защото те само дето са икономически издържани, но като звук забрави...никакво величие няма в работата на дизелова ярмомелка...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          вие си правите майтап ама гранд черокито си е доста проходим автомобил и ако се кара правилно е по - добър от роверите, както се видя на видеото.

                          има си як двигател, блокаж на раздатката, ЛСД отзад, трябват само едни прилични гуми и спирате да се смеете
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            Ми то добре че са майтапите че да си кажем истината

                            Коментар


                            • #15
                              Проблема в случая, беше, че на ЛР е по-дълга базата ( а може би и по-малки гумите) и опираше! Но да се говори цялостно, че едното е по-проходимо от другото е нереално!
                              RB Patrol Team

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X