Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добър ход на окачването.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Добър ход на окачването.

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Вторични суровини. А рамото и захватите трябва да са яки. Погледни колко е дебело оригиналното. И помисли какви са усилията. Ти поне му разбираш.
    О.К. За към дифа ще търся някакъв як шарнирен болт, както говорихме. За отзад гумени фтулки, или шарнирни фтулки?

    Коментар


    • #62
      До: Добър ход на окачването.

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      тръба 32х4мм. Много подходяща за простотий.
      Подходяща за простотии - да. Готова за изнасилване - не.
      На заводския Вранглер носача е 45Х7 хроммолибден и се сменя с 50х10.
      Натоварването на горните носачи при всички видове окачване е по-малко.

      Коментар


      • #63
        До: Добър ход на окачването.

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Подходяща за простотии - да. Готова за изнасилване - не.
        На заводския Вранглер носача е 45Х7 хроммолибден и се сменя с 50х10.
        Натоварването на горните носачи при всички видове окачване е по-малко.
        Малее... това колко трябва да тежи?
        Пламене, за предни горни, колко Ф и стена?

        Коментар


        • #64
          До: Добър ход на окачването.

          Е не е като да не тежи. Ама то проблема ако беше само в килограмите на носачите щеше да е лесно. Кормилните щанги са ф25 плътно. Дебелата част на конуса на накрайника е ф22. Напречните са ф30 плътно и на преса се кривят над 10 тона. Това все пак е заводско окачване. Проблема от всичките тежки железа, когато се конструира изцяло ново окачване от аматьори като нас, идва после когато трябва да се освобождава акумулираната енергия.
          Нямам спомен колко са по-слаби горните. На око са от 30 до 50% по-тънки.

          Коментар


          • #65
            До: Добър ход на окачването.

            А аз си мислех покрай другото, да олекотявам като изхвърля ресьорите, а с тия Ф45/50x7/10 май ще олекотявам джобовете.

            Коментар


            • #66
              До: Добър ход на окачването.

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Ако и уазките бяха тунинговани и те щяха да последват съдбата на Дифендъра.Ако Дифендъра си беше оригинален щеше да е по-добре.Много пъти съм стигал до извода ,че подобренията всъщност са точно обратното....
              Това дифендърче беше с мотор мъртвец под 100кс.Сега е 180 кс.И щангичките са си му добри за оригиналния двигател.А и стези пружини и амортисьори не съм убеден че се подобряват артикулациите.Слави в Варна ме питаше дали да не сложи оригиналните пружини.....
              Първото нещо ако ще караш Дифендър по сериозни препядствия е да смениш точно това което Слави счупи.
              За пружините обаче съм съгласен. Пробвах няколко вида и ми даваха ядове и загубих оригиналните ходове. Всякакве тунинги от рода на ОМЕ, и други туристичиски лифтове водят само до естетически подобрения и до нищо повече. Ако искаш да подобриш заводските ходове има два варианта. Бюджетният вариант го е описал Емо. Другия го има в сериозните китове на SCORPION и на QT sevices, но заводското решение е много добро и заслужава да се погледне. Тук Андро търси концепция, и за това му я предлагам.

              Коментар


              • #67
                До: Добър ход на окачването.

                Андро, една идейка - търси фирми, дето правят хидравлични цилиндри. Имат всякакво "фи", че е и хромирано, на всичкото отгоре. Само не помня от каква стомана бяха, но някои дори могат да ти направят и накрайниците по зададен чертеж. Сега нямат работа и сигурно ще ти се зарадват.

                Поръчвал съм от тия, но по-тънки железа:
                http://www.golfhydro.com/

                А отгоре помисли вместо шарнир, унибал, ако ще е А рамо. Ако пък 4-линково - по 2 унибала горе и долу. Кофтито е че искат поддръжка обаче.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #68
                  До: Добър ход на окачването.

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Говорим за бензиновия.Той си беше с оригиналните носачи.Е,сега със сигурност ще ги сменят...
                  За жалост не само задните носачи на Слави не бяха тунинговани, ами детунинговани - в смисъл - при смяната на задния мост с този от Рейнджа на майсторите им било по-лесно да го преместят барабар с носачите - т.е. задните носачи не са били дори дифендърски, ами рейнджови, които са по тънки.
                  "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X