Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

    Първоначално публикуван от Tougi Преглед на мнение



    Не убивай основни понятия у мен

    Щото, ако ми кажеш, че един три-литров седан има по-лоша динамика от един три-литров джип, няма какво повече да говорим. Или пък че джипката гори по-малко от седана.

    Всички знаем, че кола, която да е еднакво добра за асфалт и за черни пътища няма. Затова си мисля, че комбинацията от хубав седан и евтин високопроходим автомобил е по-удачна от универсален джип. Особено когато не става въпрос за състезания, а за риболов и ходене до вилата.
    Аха. Усещаш на къде бия нали. Всеки път като кажа Гранд Чероки и започват сравненията със Смарт, Ферари, Майбах(или не го бах) и УАЗ.
    Седан ли ще е или джип, това вече е много личен избор и доколкото чета вече е направен.

    Коментар


    • #32
      До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

      Бах мааму,
      Вече тотално се разфокусирах.
      ..УФ.
      Ся пак трябва 1 седмица да чета спецификации.

      Коментар


      • #33
        До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

        Eйй, ама тука го обърнахте на лични препирни (или поне така мисля) имаше няколко полезни мнения, но после се почнаха спорове дали е по-добре седан и жип или само жип... Човека пише че иска нещо и за бурдюрите в софия... Според мен много удачно решение е един Туарег (на няколко години) за около 40К лв и после за още 10-15К самурай/витара/"истински жип" и още около 10К за донаправяне на "истинския"...

        Карал съм Туарега (предимно) на дълъг път и е перфектен избор за магистралата (сравнен с Мерцедес Б200 и Хюндай Соната ЕФ-А)...
        "That is not dead which can eternal lie,
        And with strange aeons even death may die."
        ~H. P. Lovecraft

        Коментар


        • #34
          До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

          Първоначално публикуван от Stan40_San Преглед на мнение
          Eйй, ама тука го обърнахте на лични препирни (или поне така мисля) имаше няколко полезни мнения, но после се почнаха спорове дали е по-добре седан и жип или само жип... Човека пише че иска нещо и за бурдюрите в софия... Според мен много удачно решение е един Туарег (на няколко години) за около 40К лв и после за още 10-15К самурай/витара/"истински жип" и още около 10К за донаправяне на "истинския"...

          Карал съм Туарега (предимно) на дълъг път и е перфектен избор за магистралата (сравнен с Мерцедес Б200 и Хюндай Соната ЕФ-А)...
          Това прави два джипа С какво тази комбинация е по-добра от седан и джип?

          P.S. Описаната от мен по-горе случка по тесните улички е точно с Туарег

          Коментар


          • #35
            До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

            Първоначално публикуван от Stan40_San Преглед на мнение
            Eйй, ама тука го обърнахте на лични препирни (или поне така мисля) имаше няколко полезни мнения, но после се почнаха спорове дали е по-добре седан и жип или само жип... Човека пише че иска нещо и за бурдюрите в софия... Според мен много удачно решение е един Туарег (на няколко години) за около 40К лв и после за още 10-15К самурай/витара/"истински жип" и още около 10К за донаправяне на "истинския"...

            Карал съм Туарега (предимно) на дълъг път и е перфектен избор за магистралата (сравнен с Мерцедес Б200 и Хюндай Соната ЕФ-А)...
            Туарега друса и с въздушно и с пружини. Трансмисията му общо взето е пригодена за офроуд но много трябва да се внимава да не се удари отдолу щото всичко е едно мекичко.
            От всички немски джипки само при Мерцедес има някакви заченки на комфортна возия. Х5 и Кайен не друсат обаче возят стегнато което при скорости под 50 по бомбандираните ни пътища също е неприятно.
            Последно редактирано от kinex; 04-08-08, 07:54.

            Коментар


            • #36
              До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

              Kinex, общоприето е, че Honda CR-V е доста готин за управление СУВ. Виж, какво пише тук:
              http://www.honda.bg/

              А именно, "мощен SUV с возия на седан". Не желая да влизам в дискусия седан vs. СУВ, защото карам и двете. По-приятна ми е леката кола, като я сравнявам с Хонда ЦР-В/Гранд Витара/Нива дълга база. Това за счупените джанти и окачване не го приемам. Още по-малко за високите бордюри, защото опитът ми показва, че или бордюрът е поначало нисък и можеш да се качиш с всичко или пък си е доста висок и трудно се бори. Пък и тротоарите не са мястото да си спираш джипа. По душа съм пешеходец и мразя да виждам спрени коли по тротоарите.
              Vitara 2.0 V6
              Honda CRV (Gen 1)
              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
              ВАЗ 2131

              Коментар


              • #37
                До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                Kinex, общоприето е, че Honda CR-V е доста готин за управление СУВ. Виж, какво пише тук:
                http://www.honda.bg/

                А именно, "мощен SUV с возия на седан". Не желая да влизам в дискусия седан vs. СУВ, защото карам и двете. По-приятна ми е леката кола, като я сравнявам с Хонда ЦР-В/Гранд Витара/Нива дълга база. Това за счупените джанти и окачване не го приемам. Още по-малко за високите бордюри, защото опитът ми показва, че или бордюрът е поначало нисък и можеш да се качиш с всичко или пък си е доста висок и трудно се бори. Пък и тротоарите не са мястото да си спираш джипа. По душа съм пешеходец и мразя да виждам спрени коли по тротоарите.
                Общо приетото го определят потребителите а не производителите. В случая даже е дилъра. Нищо мощно няма в тая калинка. Дори не е SUV а кросоувър. Нормално е да е готинА за управление при положение че е чиста лека кола. Вози комфортно колкото Голф. Няма лошо. Старата хвърляше тампони на задния мост през 20 000км, новата не знам как е.
                Горе написах какви трябва да са изискванията към луксозния SUV. Мога да добавя само че пластмаси в интериора изобщо не се вписват в картинката, както и че модели с цена като нови под 100 000лв не си заслужават дори коментара.
                Ланд Крузер, Воуг, G-ваген,Гранд Чероки. Други???

                Коментар


                • #38
                  До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                  не съм особено съгласен, че по-добре е да се вземат 2 автомобила - един "градски" и един "за под 5к"
                  читав 4х4 за под 5к е в сферата на фантазиите - такъв автомобил не става за дълъг път и човек трябва да е винаги готов за малки и средни /дори основни/ ремонти по пътя... Ходенето за риба или пътуването "до село" /в Източните Родопи/ са все дълги преходи по магистрала и първокласен път...

                  да не говорим, че "градските" пътища у нас са тип "лунен пейзаж"...
                  най-добрият вариант според мен е съвременен СУВ - дизел... Хем има динамика, хем разхода е повече от приемлив...

                  Гранд Чероки 3.0ЦРД също би свършил работа...
                  Аз ходя за риба с Хюндай Санта Фе 2001г. и не съм имал проблеми с проходимостта... е има 1-2 кусура, но е много далеч от гореобявената сума... Новият модел е доста по-комфортен... може би не толкова надежден... но старият е почти "необслужваем" - като чета хората как сменят окачвания и като знам моя с какъв пробег е...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #39
                    До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                    Аз нямам претенции да разбирам толкова от СУВовете (карам само японски), но съм чувал, че японецът прави, германецът се учи, а за останалите - .......... мълчание!
                    Имам един приятел, който от 90-та живее в Канада, машинен инженер е и даже по едно време проектираше някакви двигатели, постоянно прави разни машинарийски изобретения и рационализации и ги патентова. Абе човека е в час с всичко направено от желязо. Та той ми казва, че американските автомобили са като руските - много горят и много се чупят, а разликата е в "пудрата".
                    Не искам да обидя никого, просто препредавам чужди сентенции!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                      читав 4х4 за под 5к е в сферата на фантазиите
                      Абсолютно вярно, обаче, човекът споменава, че ще даде около 10000, за които пари спокойно може да се намери някакво "рибарско" 4х4, което да се стегне за още 2000 лева. Все пак това Санта Фе, за което говориш, струва там някъде. Всъщност 14000-16000 лева. Тоест, може да си вземе Санта Фе за 15000 и Мондео/Акорд/Мазда 6/Лагуна/Пасат/Волво S40/S60 за около 45000.

                      модели с цена като нови под 100 000лв не си заслужават дори коментара.
                      Kinex, дай да си говорим реални неща. Аз никога досега не съм видял някой с RR Vogue да го дере, ходейки за риба. Като говорим за растителност и дране на боята, там където ще минеш с една учукана Нива, с нищо друго няма да минеш, просто защото ще ти струва прекалено скъпо.

                      Ключовата фраза беше "с возия на седан". Мощен го забрави. Забрави и че говорим конкретно за Хондата. Защо ли много често производителите на СУВ ги рекламират с "вози като седан"? Можеш да използваш готин и готинА в зависимост дали визираш СУВ или Хонда в изречението.
                      Vitara 2.0 V6
                      Honda CRV (Gen 1)
                      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                      ВАЗ 2131

                      Коментар


                      • #41
                        До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Туарега друса и с въздушно и с пружини. Трансмисията му общо взето е пригодена за офроуд но много трябва да се внимава да не се удари отдолу щото всичко е едно мекичко.
                        От всички немски джипки само при Мерцедес има някакви заченки на комфортна возия. Х5 и Кайен не друсат обаче возят стегнато което при скорости под 50 по бомбандираните ни пътища също е неприятно.
                        Е те тук, Ваша милост, няма да се съглася. Преди Туарега карах ML320 и смело твърдя, че VW вози по-добре.

                        VW-то е 2300 кила (с пластмасови калници и алуминиев капак), ML-а - 2200. Къде е тази разлика? На око, без да се пиша разбирач, отдолу. Максималното тегло на VW-то е 2950 кила, а на ML-а - 2830.

                        Освен това, Туарега е по-широк и по-нисък от ML-а.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение

                          Kinex, дай да си говорим реални неща. Аз никога досега не съм видял някой с RR Vogue да го дере, ходейки за риба. Като говорим за растителност и дране на боята, там където ще минеш с една учукана Нива, с нищо друго няма да минеш, просто защото ще ти струва прекалено скъпо.
                          Реални неща. До сега не си видял. Вярвам ти.
                          Това че ти не си видял лъскави джипки извън пътя, трябва ли да значи нещо. А и рибата не е свързана с одраскана боя. Обикновено се кара по черни пътища.
                          За Нивата недей да бъдеш толкова сигурен. Щото една година правя трасе за състезание по което да може да мине Порше Кайен. И накрая като дойдоха да го лицензират, казаха че състезание ще има когато направим морга за автомобили на близко и осигурим репатраци, щото поне половината ще са за вторични суровини.
                          Иначе пред компютъра всички са големи карачи с истински джипки.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                            Първоначално публикуван от Tougi Преглед на мнение
                            Е те тук, Ваша милост, няма да се съглася. Преди Туарега карах ML320 и смело твърдя, че VW вози по-добре.

                            VW-то е 2300 кила (с пластмасови калници и алуминиев капак), ML-а - 2200. Къде е тази разлика? На око, без да се пиша разбирач, отдолу. Максималното тегло на VW-то е 2950 кила, а на ML-а - 2830.

                            Освен това, Туарега е по-широк и по-нисък от ML-а.
                            Вози по-добре в какъв смисъл. Стария МЛ вози меко и се люлее. Народното копие на Кайена вози стабилно ама друса дори по магистрала Тракия със 120. Кое е по- добре е въпрос на приоритети. Макар че аз за МЛ нищо не съм казал че да не се съгласяваш. Казах Мерцедес, и после поясних G.
                            Последно редактирано от kinex; 04-08-08, 22:18.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                              Първоначално публикуван от varchev Преглед на мнение
                              Аз нямам претенции да разбирам толкова от СУВовете (карам само японски), но съм чувал, че японецът прави, германецът се учи, а за останалите - .......... мълчание!
                              Имам един приятел, който от 90-та живее в Канада, машинен инженер е и даже по едно време проектираше някакви двигатели, постоянно прави разни машинарийски изобретения и рационализации и ги патентова. Абе човека е в час с всичко направено от желязо. Та той ми казва, че американските автомобили са като руските - много горят и много се чупят, а разликата е в "пудрата".
                              Не искам да обидя никого, просто препредавам чужди сентенции!
                              Недей да пишеш всяка глупост която чуеш.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Дайте съвсем различно мнение по дилемата ми.

                                Купи си нещо на 1 година - к'вото те кефи- джип, кола, сув, за да си го караш всекидневно и друго "нещо", което да си го държиш на вилата и да си го караш само там

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X