Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4x4 Test на снежна писта ;-)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    За Волвото е нормално да копае само с единия мост, един приятел си купи и имаше точно същите проблеми - вискомуфтата нещо не се разбира с тракшън контрола и в резултат се получава зариване с предницата...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      А по-подробно? За ядовете с волвото.

      Коментар


      • #33
        Ами купил си другаря от руското посолство чисто новичък Volovo XC 90. Много красив и удобен автомобил, черен с бяла кожа вътре, всякакви финтифлюшки... И понеже със самочуствие че си е купил джип, давай да го пробва... Карал-карал и покрай някаква рекичка в която се плискали деца (лятото беше) намерил едно плажче както ми обясни има-няма 200 квадратни метра. И нашия влезнал вътре и заседнал....Предните колела завъртят, тъкмо прехвърли вискомуфтата назад и тракшън контрола понатисне на предницата спирачките...казва "гумите широки, не потъват в пясъка, ама превърта само предницата и се зари...а задницата така си и стои отгоре без да прави опит да помогне"... И тук настава купона, нашия коленичи както е с костюм в пясъка, запретва ръкави и премята врътовръзката през рамо и давай да рие покрай гумите . Обаче резултат йок. Та накрая под дружните хихикания на хлапетата които спряли да си играят и наблюдавали шоуто прещтрапал до близкото село. Там намерил месния джипер със старичък Нисан Патрол който го издърпал като репичка... Резултатът - Волвото се връща обратно, като от цялата работа се губят около 10 000 евро (това е от една седмица каране) и се купува Гранд Чероки, пък и му остават пари. Отзивите: "Изстрелва се като катапулта, обаче няма това рафинирато пътно поведение като Волвото. Обаче първата ми работа беше да отида на същото място и да преора същото плажче надлъж и нашир Спирах, тръгвах - няма проблеми... Така че истинския джип си е истински джип, а тия изгъзици с предно предаване и вискомуфта са си технологична полюция
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          Силно ...
          А на задна какво е правело?

          Коментар


          • #35
            Явно същото, щом се е зарило само с предните (истински водещи) колела... Казва "Щях да умра от срам, онзи дойде с Патрол който не си знае годините и киломеприте и маневрира и обикаля около мен...а аз даже и не помръдвам"...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              Мда. От тия тракшън контроли това се и очакваше ... Ама дай да видим още малко, може пък нещо да доизмислят ...
              За блатата разказват още по-страшни работи, понеже и им влиза вода на практически неремонтируеми места

              Коментар


              • #37
                Ужас! Добре че този се е предпозил сам, просто не е могъл да стигне до блато... Чем круче джип, тем дальше пиздеть за трактором - народная мудрость
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  Изобщо няма да се учудя ако тоя от руското посолство го е докарал само за да го продава тука на балъците като Швейк - кучетата))

                  Коментар


                  • #39
                    Той от тук си го купи, от Мото Пфое...и много му се радваше, а след една седмица го върна обратно и загуби към десет килоевро... И се обзаведе с
                    Grand Cherokee 4.7 Quadra-Trac ІІ.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      Ето виж тук разликата:http://www.jeep.avtograd.ru/lockers/Dana/gerodisk.htm
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #41
                        Aвтомобилите с виско муфи изобщо не стават за пясък. Има едно широко разпространено схващане, че като превъртят предните гуми тогава се включва задния мост. Това е пълна глупост. Всъшност е точно обратното. Тя е постоянно зацепена. При голямо натоварване като завой на сух асвалт муфата приплъзва, отпуска и единия мост почва да се върти по бавно от другия. Тя затова е създадена иначе почва да се троши кардана и да се късат гумените карета, явява се като бушон. А в случая с пясъка, сцеплението на задния мост е по голямо от сцеплението на муфата и логично тя не може да прехвърли въртящият момент.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #42
                          Мда. Близко до ума. Набутали са помпата вътре. Сигурно е скъпо(((

                          Коментар


                          • #43
                            Това което описваш не е вискомуфта а диференциал с повишено триене, той наистина е предварително напрегнат и работи така като ти казваш. А при вискомуфтата всичко е точно обратно, при разлика в скоростите на въртене на валовете първичния увлича вторичния заради промяна във вискозитета на течноста вътре... И като я назориш и получаваш "печено от вискомуфта" - честито!
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #44
                              Ами по-евтино от Волвото като цяло. И в комплектация Quadra Drive с диференциали Vari lock получаваме един истински 4Х4 с блокажи на всички диференциали...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                Не, тя не може да се презори, щото се отварят клапаните, налягането пада, буксуването продължава. Автоматично регулиране между две камери.
                                Това пак си е вискомуфа, просто активна. С помпата в нея. Нещо такова има в повечето многодискови бордови фрикциони. Значи повечето верижни и многоосните с бордово раздаване на мощността от РК. В тия велемудри тракшън контроли обаче, явно в работата на клапаните се меси и някъв компютър. Добре, ама той сигурно има две - три програми, тип бавно напред, бързо напред, бавно назад, и те могат само каквото програмиста си е представял като проблемен терен. Това ще се закопае ако щеш да туриш вътре и Вушев, въпроса е с колко ентусиазъм го прави. Излиза че с много.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X