За Волвото е нормално да копае само с единия мост, един приятел си купи и имаше точно същите проблеми - вискомуфтата нещо не се разбира с тракшън контрола и в резултат се получава зариване с предницата...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
4x4 Test на снежна писта ;-)
Свий
X
-
Ами купил си другаря от руското посолство чисто новичък Volovo XC 90. Много красив и удобен автомобил, черен с бяла кожа вътре, всякакви финтифлюшки... И понеже със самочуствие че си е купил джип, давай да го пробва... Карал-карал и покрай някаква рекичка в която се плискали деца (лятото беше) намерил едно плажче както ми обясни има-няма 200 квадратни метра. И нашия влезнал вътре и заседнал....Предните колела завъртят, тъкмо прехвърли вискомуфтата назад и тракшън контрола понатисне на предницата спирачките...казва "гумите широки, не потъват в пясъка, ама превърта само предницата и се зари...а задницата така си и стои отгоре без да прави опит да помогне"... И тук настава купона, нашия коленичи както е с костюм в пясъка, запретва ръкави и премята врътовръзката през рамо и давай да рие покрай гумите
. Обаче резултат йок. Та накрая под дружните хихикания на хлапетата които спряли да си играят и наблюдавали шоуто прещтрапал до близкото село. Там намерил месния джипер със старичък Нисан Патрол който го издърпал като репичка... Резултатът - Волвото се връща обратно, като от цялата работа се губят около 10 000 евро (това е от една седмица каране) и се купува Гранд Чероки, пък и му остават пари. Отзивите: "Изстрелва се като катапулта, обаче няма това рафинирато пътно поведение като Волвото. Обаче първата ми работа беше да отида на същото място и да преора същото плажче надлъж и нашир
Спирах, тръгвах - няма проблеми... Така че истинския джип си е истински джип, а тия изгъзици с предно предаване и вискомуфта са си технологична полюция
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Явно същото, щом се е зарило само с предните (истински водещи) колела... Казва "Щях да умра от срам, онзи дойде с Патрол който не си знае годините и киломеприте и маневрира и обикаля около мен...а аз даже и не помръдвам"...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Мда. От тия тракшън контроли това се и очакваше ... Ама дай да видим още малко, може пък нещо да доизмислят ...
За блатата разказват още по-страшни работи, понеже и им влиза вода на практически неремонтируеми места
Коментар
-
Ужас! Добре че този се е предпозил сам, просто не е могъл да стигне до блато... Чем круче джип, тем дальше пиздеть за трактором - народная мудрость
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Той от тук си го купи, от Мото Пфое...и много му се радваше, а след една седмица го върна обратно и загуби към десет килоевро... И се обзаведе с
Grand Cherokee 4.7 Quadra-Trac ІІ.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Ето виж тук разликата:http://www.jeep.avtograd.ru/lockers/Dana/gerodisk.htmВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Aвтомобилите с виско муфи изобщо не стават за пясък. Има едно широко разпространено схващане, че като превъртят предните гуми тогава се включва задния мост. Това е пълна глупост. Всъшност е точно обратното. Тя е постоянно зацепена. При голямо натоварване като завой на сух асвалт муфата приплъзва, отпуска и единия мост почва да се върти по бавно от другия. Тя затова е създадена иначе почва да се троши кардана и да се късат гумените карета, явява се като бушон. А в случая с пясъка, сцеплението на задния мост е по голямо от сцеплението на муфата и логично тя не може да прехвърли въртящият момент.
Коментар
-
Това което описваш не е вискомуфта а диференциал с повишено триене, той наистина е предварително напрегнат и работи така като ти казваш. А при вискомуфтата всичко е точно обратно, при разлика в скоростите на въртене на валовете първичния увлича вторичния заради промяна във вискозитета на течноста вътре... И като я назориш и получаваш "печено от вискомуфта" - честито!
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Ами по-евтино от Волвото като цяло. И в комплектация Quadra Drive с диференциали Vari lock получаваме един истински 4Х4 с блокажи на всички диференциали...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Не, тя не може да се презори, щото се отварят клапаните, налягането пада, буксуването продължава. Автоматично регулиране между две камери.
Това пак си е вискомуфа, просто активна. С помпата в нея. Нещо такова има в повечето многодискови бордови фрикциони. Значи повечето верижни и многоосните с бордово раздаване на мощността от РК. В тия велемудри тракшън контроли обаче, явно в работата на клапаните се меси и някъв компютър. Добре, ама той сигурно има две - три програми, тип бавно напред, бързо напред, бавно назад, и те могат само каквото програмиста си е представял като проблемен терен. Това ще се закопае ако щеш да туриш вътре и Вушев, въпроса е с колко ентусиазъм го прави. Излиза че с много.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар