Обява

Свий
Няма добавени обяви.

тойота ЛК100 4.2 D vs. G 500

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от go go go

    тойотата е много комфорта вътре, има всички нужни екстри, голяма и удобна, доста проходима и устойчива, но определението за двигателя /и дизела и бензина/ е едно ДРЪГЛИВ, колата е адски тромава, 13 сек. 0 - 100 е адски много в днешно време.

    Г 500 е много динамична /ускорение и спиране/ завидно проходима, но вътре е тясна и неудобна въпреки многото екстри и кожения салон, вози ужасно и е доста по - сkъпа
    Отговори много правилно на въпроса който сам зададе. Малко хора имат опит с тези два модела и трудно човек може да избяга от пристрастията си.

    Не съм карал Г500, но съм карал Г 400 цди и въпреки подобренията си остава морално остарял, та макар и класика. Но не това е големия проблем на съвременните Г-та, проблема всъщност е не особеното качество на марката в последните години.

    Относно тойотата ако ще се кара предимно в българия двигателя е напълно достатъчен спорет мен, защото пътната мрежа е ужас и мощност е необходима при изпреварване на камиони или москвичи между два завоя, а тук е важно ускорението от 60-90 примерно. Нямам време да го проверя какво е на двата модела но мисля че е почти еднакво.

    В заключение: за офф и двете коли стават. Тази тойота спечели миналия дакар и е новия автомобил на всякакви организации в страните от 3 свят, а мерцедеса се е доказал многократно все пак е военен автомобил. Блокажите нямат значение, проходимоста е еднаква, защото при тойотата те не са от такова голямо значение като при мерцедеса поради по късите ходове на Г-то.

    Разхода на гориво при ТЛК е до 20 на 100 докато при мерцедеса не е под 25 на 100 градско. Извън града ТЛК 12-14 на 100 мерцедеса 17-18 на сто. Данните са от Мерцедес 500 СЕЛ защото не съм имал Г500.

    Лично аз бих се спрял на ТЛК заради комфорта и по ниските експлотационн разходи, защото покупката на колата е най-ефтиното нещо от цялато шоу. А забравих остатъчната цена на ТЛК е мисля малко по-висока в проценти от на горецитирания мерцедес. И след всичко казано въпрос на страст, трябва да се копува това което ти е на сърцето на кой му дреме за разходи проходимост и т.н., всичко е субективно.
    IvoVarbanov.bg

    Коментар


    • #32
      Re: тойота ЛК100 4.2 D vs. G 500

      въпросът е зададен много правилно и чувство за хумор :
      Първоначално публикуван от go go go
      кое от двете предпочитате за т.нар. баровсофроуд, за каране от и до къща на върха на бистрицаки
      ама кой да чете ! Как мойе точно тези два автомобила да ги наречеш ,,мъртво родени" - работата намирисва на лисицата и гроздето
      бих предпочел G-то!мисля че са различни класи(мое мнение и не искам да споря) !
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Kaishin
        40/100 ? че моя сега ми лапа 65/100 се оправям верно че не е в ред но нямам време да го гледам сега иначе тойотата ще е по комфортна при всички положения Г по представителен,здрав откъм консумативи на окачване и др. зависи пак от тях накъде ще наклонят везните. да отидат да покарат и единия и другия


        няма никаква разлика в горенето на 280 и 500
        280GE
        21,5 градско
        13,3извънградско
        17,9 смесен цикъл


        500GE
        21,8 градско
        13,7извънградско
        16,7 смесен цикъл

        .......поне по официални данни
        B+

        Коментар


        • #34
          Re: тойота ЛК100 4.2 D vs. G 500

          Първоначално публикуван от churov
          бих предпочел G-то!мисля че са различни класи(мое мнение и не искам да споря) !
          ...................ами гласувай тогава ,че Г-то изостава
          B+

          Коментар


          • #35
            за мене G500 e по добър
            от кал не се пази:)

            Коментар


            • #36
              гласувам за Г класа !!! ако караш такава кола , дали ще ти пука колко харчи ?
              порблема в БГ е .че като събереш парите за такава кола(което не е кой знае какъв проблем) , казваш ,,аз мога да си я купя'' , а в нормалния свят трябва да си платил данъци превишаващи стойноста и и тогава имаш възможноста да си я купиш !по тази причина в София има по улиците повече S , G ,7... ,A и т.н , отколкото в Мюнхен примерно .
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • #37
                разхода на гориво не е проблем, въпроса е да е в разумни граници, 40 л/100км според мен не е разумно
                drive alive

                Коментар


                • #38
                  не може да отписваме разхода на гориво само защото човек може да си позволи даден скъп автомобил.при рейндж 4,6 и по 20000км на година са около две и половина години издухваш стойността на колата през аупуха.еми мен лично леко ми се гади от тия факти.количеството на доходите тук няма значение.все пак някакви поносими граници трябва да се търсят.както казва go go go 40 на сто е мноооого неразумно.иначе г-то с тоз двигател е върха
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #39
                    Kой от двата дискутирани автомобила харчи 40/100?
                    Някой нещо не е разбрал !
                    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                    0899187766

                    Коментар


                    • #40
                      G 55 ANG

                      тя е извън дискусията точно по тази причина
                      drive alive

                      Коментар


                      • #41
                        ха ха опасни сте ако тези хора четат ще разберат какво биха могли да си купят и защо не им е изгодно

                        Коментар


                        • #42
                          това, което не харесвам в Г500 е подчертано мутренския имидж...

                          бих си купил тойтата без колебание - а и разликата в цената не е за пренебрегване...

                          С няколко дребни промени и двете машини стават повече от достатъчно проходими /гуми, лебедка/...
                          Дори и без никакви "подобрения" стават да се качваш до "вилата"...

                          4.7 бензин на тойотата също е вариант, ако човека иска бензинов автомобил - мога да свидетелствам, че поддържа 190-200кмч по магистрала Нека да сме реалисти - това е повече от достатъчно за джип...

                          При излишък от $$$ бих се замислил и за някой Cadillac Escalade или някой пикап само не знам колко са надеждни... "хората" за какво точно ще ползват МПС-то?
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #43
                            Аууу ... Мъдри мисли! Само че на погребение е прието с повече тържественост, що сваляте нивото?
                            И двете машини са мъртво родени, дръжте се естествено! Предполетната подготовка на стандартен средномагистрален самолет е по - лесна и евтина от ТО-1 на такова ъъъ ... транспортно средство. За какво говорим? За бижутерията на праснахата на Бокаса? Или за автомобили? Отворете нова тема - "Шосейни извращения", там ще ви разкажа още пО чудни дивотии. Не е тук мястото да говорим на тая тема, обаче и по-скъпи глупости изглеждат както изглеждат след среща с мене. Мирясайте, големите пари не са големи коли, това са различни неща! А тия два предмета са просо по една щайга кинти, нищо друго.

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer

                              За себе си не бих взел нито едната под никакъв предтекст, но ако е фирмена и "трябва" да се вземе за представителни или други сбъркани цели - Крузъра. По-ненатрапчива е и не дразни окото с тия ръбове и плоскости. Освен това съм пристрастен към японските коли, в частност Тойота. Рационални доводи не мога да дам, а и не се искат.
                              Не не се пита за себе си какво би взел а
                              или дали имаш къща на върха на Бистрица

                              кое от двете предпочитате за т.нар. баровски офроуд, за каране от и до къща на върха на бистрица.


                              Но си много прав .....за такива сбъркани цели
                              B+

                              Коментар


                              • #45
                                еми при моя модел има разлика в горенето щото е с рейсинг тръби от изпаритела до манифолда

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X